:D

Back to tunkio O

[q]Android, 12.8.2005 09:22:
---
e-nergique, 12.8.2005 09:17:
En tiedä mikä mielenhäiriö mut valtasi eilen, pallikeskustelu ehkä tosiaan hämmensi minua :D
Nyt olen korjannut signani järjellä ymmärrettävään muotoon :D

Pahoitteluni vielä :D

Ai niin... *pyllistel*
---

Vällilä tulee hetkiä elämässä, jolloin hämmentää, se on ihan luonnollista. Silloin kannattaa esim venytellä, se yleensä rauhoittaa ja saa ajatukset kohdistumaan siihen kaikkein tärkeimpään; pyllyyn :D Unohtamatta tietysti etupyllyä ja palleja :D
[/q]

Ihanaa, että olet taas oma ihastuttava pyllistelijäitsesi :D

Ja ymmärrän erittäin hyvin tilanteen, jossa venyttelemättömyys saa tekemään kaikkea omituista. Minultakin on joskus jäänyt aamuvenyttely väliin, jos olen nukkunut liian pitkään (yleensä johtuu siitä että iltavenyttelyt ovat venähtäneet ja olleet erityisen antoisia).

Tuo tuoli-idea on aivan loistava! :DDD
Ehdotan että niitä tehtäisiin myös sellaisia, joissa on kaksi tappia peräkkäin, saisi ihanasti venyteltyä sekä etu- että takapyllyä :D Ja toki pitää olla vaihto-osia, jotta jokainen voi säätää tuolin oman venyvyytensä mukaisesti.

Ah, onpa ihana aamu, huomenta rakkaat pyllistelijät! :D

Ja todellakin, 80 on kunnioitettava luku :D siinähän näemme sekä pyllyn että pallit altapäin :D ilmeisesti etypylly on täysin pystyssä jolloin sitä ei näy.

[q]Android, 12.8.2005 14:10:
---
Verano, 12.8.2005 13:30:
Pitäisiköhän meidän perustaa tällaisia tuoleja valmistava yritys? :D

---

Onko mitään ehdotusta firman nimeksi? :D
[/q]

Hmm, Pylly:D ois yks vaihtoehto, mutta vähän liian suoraan johdettu.

Have a Pylly and :D ehkä ei sekään.

Muilla hyviä ehdotuksia?

[q]Horus, 14.8.2005 17:48:
hei kaikki.... :D
venytelläänkö?!?
venyttelin vime yönä ja aamulla ja päivällä!
[iso]:D[/iso]
[/q]

Kuulostaa ihanalta :D

Ja tottakai venytellään!

[q]Android, 14.8.2005 21:50:

Mitä muuten pyllyllesi kuuluu? :D

*huolehtii*

[/q]

Pyllyni ja minä voimme mainiosti, kiitos :D

Huomenna takaisin töihin, jonkinlaista venyttelytuolin prototyyppiä voisi kokeilla :D

Mitä sinun pyllyllesi kuuluu näin maanantaina?

[q]Android, 16.8.2005 08:42:
---
embie, 16.8.2005 03:32:
millaisia mahdollisuuksia töissä venyttelyyn on seisomatyötä tekevillä? Kuka ajaa heidän asiaansa?
---
Hei, kysymyksesi on tietysti täysin paikallaan ja pitääkin pikimmiten ruveta suunnittelemaan tuotetta joka mahdollistaa venyttelyn myös seisomatyötä tekeville (e-nergique ja Verano voi myös auttaa tässä) :D
[/q]

Tässähän tulisi kyseeseen erikoisalushousut, jotka mahdollistavat venyttelyn seisaaltaankin. Toisaalta jos seisomatyössä kuitenkin pysytään paikallaan niin eräänlainen jakkara, joka ulottuu pyllyihin saakka seisoessa, tukisi venyttämisen lisäksi myös muutenkin.

Ja suukoja rakkaalle pyllylle! :D

[q]Android, 22.8.2005 09:05:
Huomenta rakas *suutel* :D
[/q]

Huomenta, kultaseni *suukottel*

Miten aamuvenyttelysi sujuivat tänään?

Oi ja e-nergique, ihanaa saada sinut takaisin pyllyjemme joukkoon!!

Huomasitko muuten venyttelykulttuurissa eroja verrattuna Suomeen?

[q]beyootch, 16.8.2005 13:48:
ja piti viä lisätä tohon aikasempaan, et mun pylly vetää vertoja sunkin pyllylle. mut en sit lisänny.
mut sanoinpahan sen silti. :P

[/q]

Meidänkin pitäisi päästä venyttelemään yhdessä :D

A&E voisivat arvioida sitten venymisarvojamme. E-nergiquella taisi olla jonkinlainen mittausjärjestelmä kehitteillä. Toisaalta venyttelyä voi arvioida lähinnä sen perusteella kuinka hyvältä se tuntuu, toki venyttävän objektin koollakin on väliä.

[q]Android, 16.8.2005 14:45:
Olis kyllä kiva päästä niihinkin asti jossain vaiheessa, vai mitäs sanot? :D Mut asia kerrallaan...Kunhan nyt päästäis venyttelee ekaks :D

Edit: Niin ja sitä elinvaihtoviikkoakin voisi harkita, kun kerran olet ilmaisssut kiinnostuksesi kokeilla vähän erilaista etupyllyä :D
[/q]

Kyllä olisi ja todellakin tuo vaihtoviikkokin olisi niin ihana myös :D
Olen kyllä saanut jo jonkinlaista osviittaa asiasta, mutta eihän se silti tietenkään ole sama juttu.

:DDD

[q]Android, 16.8.2005 15:00:
No, olen minäkin joskus tainnut saada vähän osviittaa erilaisista etupyllyistä kuin minulla, mutta tosiaan, eihän se ihan sama asia ole :D
[/q]
Niin tietenkin myös tuollaista osviittaa :D

[q]Android, 16.8.2005 15:00:
Tällä tavalla oppisimme myös täydellisesti tietää miltä toisistamme tuntuu, tai pikemminkin miltä etupyllyistämme tuntuu :D Kyllä mä ainakin luulen, että jos saisin omistaa etupyllysi vähäksi aikaa niin tekemistä riittäisi :D Ja lupaan myös pitää siitä hyvää huolta :D

:D :D :D

*puspus*
[/q]

Oih, sä olet kyllä mun elämäni mies :D

*suukottel*

:D :D :D

[q]Android, 18.8.2005 09:50:
Eli ensin hankkiudut raskaaksi, ja sitten vaihdat etupyllyä?
[/q]

*aamuvenyttel*

[q]Android, 18.8.2005 13:39:
---
:D, 18.8.2005 13:30:
:Doi :Dagina :D
---
Niin, myös se on olennainen osa venyttelyn maailmaa :D Itseasiassa luulen, että ko. ruumiinosa venyy kaikkein eniten :D Mikä tietysti on erittäin positiivinen asia :D Itse en sellaista omista, ainakaan vielä, mutta varmaan kohtapuolin, kun Veranon kanssa vaihdetaan etupyllyt :D

Ja Verano, jos oikein innostun, voi olla ettet elinvaihdon jälkeen heti saakaan alkuperäistä etupyllyäsi takaisin :D Joudut sitten keksimään tekemistä mun nykyisellä etupyllyllä :D
[/q]

Juu ne kyllä venyy parhaiten :D
Anroid-rakas, vaikka vaihdamme etypyllyjä niin tulemme silti nauttimaan molemmista etupyllyistä.

[q]Fyraett, 18.8.2005 13:55:
---
Verano, 18.8.2005 13:46:
Kanon! :D
---
best wööörd ever :D
[/q]

Niin on :D

Yhes vaihees olin unohtanut sen vuodeksi, oli ihanaa löytää se jälleen :D

[q]Fyraett, 18.8.2005 14:33:

mun mielest h.pallei on hyvä venytellä, jos ne sais venyy sellaset 10m nii vois seistä talon katol keikuttelemas niit, ja harjotella munkkityylii niitten nostamist!
[iso]:[/iso]D
[/q]

Toi vois tietenkin olla ihan mielenkiintoista :D

[q]:D, 18.8.2005 15:13:
Katellu kans tota ihme touhua :D on se kumma jos ei yhta :D saa kirjotettua :D
[/q]

Sä haluat vaan olla huomion keskipisteenä :D

[q]Fyraett, 19.8.2005 12:35:
---
Mark Hamilton, 19.8.2005 12:34:

pieni :d :d :d

---

d:D lippis
[/q]

Loistava pyllypäivä tänään :D

[q]Android, 18.8.2005 18:47:
Kyllä, pylly auttaa aina :D

No, onhan tämä ehkä vähän erikoinen topic, mutta kivalla tavalla :D Et voi kieltää? :D Ja onhan toisaalta pylly erittäin luonnollinen asia :D

[pieni]Ja tämän topicin kautta mekin löysimme toisemme, kulta...*suutelee*[/pieni]
[/q]

Nimenomaan kivalla ja ihanalla tavalla :D
Saamme kiittää erohouse-topikkia sekä Anselmia, joka aloitti tämä topsun, kiitos ihanat! :D
Toivon sydämestäni (ja pyllystäni) ettei meille koskaan soi erohouse D:

Lisäksi haluan toivottaa kaikki uudet pyllistelijät lämpimästi tervetulleiksi joukkoomme :D

Huomenta kaikille vanhoille ja uusille pyllistelijöille! :D

Ei ole mikään ihme, että tämä topikki on niin suosittu, ovathan pylly ja :D sitä myös!

[q]Fyraett, 19.8.2005 11:50:
Tervetuloa pyllisteliöiden joukkoon
[/q]

[pieni]eiku me ollaan pyllistelijöitä. sori, en voi itselleni mitään :D [/pieni]

[q]Mark Hamilton, 19.8.2005 12:34:
pieni :d :d :d
[/q]

Eiku [pieni]:D :D :D [/pieni]

O