:D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- ...
- 120
- Seuraava »
tuntuu että kaikilta suomalaisilta trancemiehiltä on tullut viimeaikoina EP ulos. TAB, Miikka, Kuisma jnejne... tarkottaakohan se EP EtuPyllyä?? et vähän niinq etupyllytrancee...?!?!?
D:
pyllyjä on kiva puristella. :D
[pieni]puristin tänään ainaki yhtä pyllyä ja se ei ollu ees oma. :D[/pieni]
[q]Remotion, 21.8.2005 23:32:
tuntuu että kaikilta suomalaisilta trancemiehiltä on tullut viimeaikoina EP ulos. TAB, Miikka, Kuisma jnejne... tarkottaakohan se EP EtuPyllyä?? et vähän niinq etupyllytrancee...?!?!?
D:
[/q]
[iso]:D[/iso]
[q]Verano, 22.8.2005 09:51:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Android ja e-nergique ette ole täällä venyttelemässä kanssamme päiväsaikaan D: D: D: D:
[/q]
Älä ole huolissasi! :D Minulla on vain 3 kurssia koulussa käymättä, joten en siellä paljoa viikossa joudu istumaan :D
Ja suomessa löytyy kotoakin netti joten itse asiassa olettaisin että täällä pyllistelyn ja venyttelyn määräni tulee vain lisääntymään :D
En missään nimessä tule hylkäämään lempparipyllyjäni <3 :D
May the pyllyforce be with you!
Huomenta ihanille pyllyille :D
*pyllyjäpuristeljasuukottel*
[q]Android, 22.8.2005 09:18:
Huomenta ihana venyttelijämme *pusupyllyllesi* :D
Näyttäisi pyllytiimi olevan aikaisin koossa tänään :D
[/q]
...maanantai D: Mut onneks pyllistely ja venyttely piristää :D Muuten olis tosi rankkaa... :D
[q]Android, 22.8.2005 09:29
No tämä on toiseksi viimeinen työpäivä minulle ja pyllylleni :D Sen jälkeen onkin sitten enemmän aikaa venytellä esim opiskelun merkeissä :D Ja kotona tietysti :D
Olen nimittäin huomannut että työnteko tosiaan saattaa olla aika rasittavaa, eikä vähiten pyllylle, joka tarvitsee jatkuvaa huomiota ja treenaamista :D
Venytelkää rakkaat. Venytelkää :D
[/q]
Mun pyllyn pitää vielä työskennellä ensi viikon keskiviikkoon asti, sen jälkeen takaisin kotisuomeen ja koulun penkille (täytyy varata itselleni sellainen erikoisvalmisteinen venyttelypenkki) :D
Työnteko on kieltämättä pyllylle aika rasite, sillä istun sen päällä koko päivän... :D
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Android ja e-nergique ette ole täällä venyttelemässä kanssamme päiväsaikaan D: D: D: D:
Voih, kivi vierähti sydämeltäni, tiesin että sinuun voi luottaa, kultapyllyseni :D
Mutta muistin juuri, että koska muutan niin en ilta-aikaan pääse nettiin ilmeisesti muutamaan viikkoon D: D:
omg plz :D
[q]Fyraett, 21.8.2005 23:59:
---
Remotion, 21.8.2005 23:32:
tarkottaakohan se EP EtuPyllyä?? et vähän niinq etupyllytrancee...?!?!?
D:
---
Kyllä se näin on :D
vaihtoehtoina löytyy cd eli cemi duunattu etupylly, ei niin paljoo venytelty, ja sit tietty jo tässä vaiheessa legendaarinen 12" etupylly!
[/q]
:D :D :D
Moi! :D
Venyttelyt sujuu tavalliseen tapaan eli yleisesti ottaen hyvin. :D
Edistystä tapahtuu hitaasti mutta varmasti, sillä nyt olen päässyt venyttelyssä jo niin pitkälle että kovin suuria muutoksia ei yhtäkkiä voi tulla... :D
Repeäminen on tietysti sitten asia erikseen! :D
:DDDD
Joo, huomenta :D
Ehkä olisi hyvä kehittää pyllyillemme jotain syys/talviaktiviteettia, jotta kehtaamme paljastaa pyllymme taas ensi kesänä :D
Syksyn, talven ja kevään aikanahan pyllyt ovat pääasiassa vaatteiden alla piilossa ja muut eivät niitä näe ellei sitten satu kyseeseen yhteinen venyttely/harjoittelusessio. :D
Aktiviteetin tavoitteena olisi siis se, että pyllyt pysyisivät timmissä kunnossa ja venyisivät. :D Pyllyt, etupyllyt ja pallit myös tarvitsevat paljon erilaisia virikkeitä pimeän ajan aikana, sillä onhan se ahdistavaa olla lähes 24/7 peitettynä ja vangittuna paksun vaatevuoren sisään! :D
Siis ideoita tuotantoon!!! :D
pyllymaalaus :D
[q]Fyraett, 23.8.2005 11:55:
---
Android, 23.8.2005 11:50:
No jopas on kummaa, oma pylly vasta rupeaa heräämään kunnolla kun syksy alkaa :D
---
kannattaa vaa varoo sitku kylmyydes venyttelee, siin saattaa lihakset mennä rikki :D
[/q]
= *reps*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- ...
- 120