:D

Back to tunkio O

[q]:Devyl, 2.8.2005 12:14:
Hei vois tehdä uuden TV-sarjan:
:D My Pylly

[iso]"Thank U Klubitus For :D My Pylly"[/iso]

edit: vai onks se moraalitonta... niinku pyllyn myymistä?
[/q]

mun mielestä tosta pitäis tehdä sellanen nonbenefit homma :D

se vois tavallaan olla sellanen opetusfilmi pyllyn käyttömahdollisuuksista ja oikeista käyttötavoista :D

kyllä tohon projektiin varmaan löytyis sponssaajat jostain... :D

ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle

[q]Android, 2.8.2005 11:15:
---
Verano, 2.8.2005 11:14:
---
Android, 2.8.2005 11:06:
Tai no, miksei reiätönkin voisi revetä. Silloinhan sille ainakin tulis reikä :D

---

Tästä olin juuri aikeissa huomauttaa, koskaan ei ole liian myöhäistä repeämiselle :D
Ja me muut pyllyjen ystävät autammen tietysti mielellämme :D

---

Niin joo, sähän oot revennyt :D Mutta oliko sulla ihan tavallinen reikä ennen sitä, vai puuttuiko se kokonaan niin kuin serolla? :D
[/q]

ja tästä vielä lisäkysymys, että miten sellanen revennyt reikä toimii? :D onko ollut mitään rajoitteita? :D

[q]Android, 2.8.2005 11:19:
---
e-nergique, 2.8.2005 11:18:
ja tästä vielä lisäkysymys, että miten sellanen revennyt reikä toimii? :D onko ollut mitään rajoitteita? :D

---

Vai onkohan se ongelma nimenomaan se että ei ole mitään rajoja tai rajoitteita? :D Miten sellainen reikä pysyy kiinni, vai tarviiko sen edes pysyä kiinni? :D Itse kun tykkään siitä että se voi olla kiinni tai auki, ihan oman fiiliksen mukaan :D

Niin ja Verano tosiaan voisi kans valaista minua tässä :D
[/q]

kyllä siinä tietenkin tietynlainen kontrolli on mukava olemassa :D

[q]Android, 2.8.2005 11:26:
---
e-nergique, 2.8.2005 11:23:
kyllä siinä tietenkin tietynlainen kontrolli on mukava olemassa :D

---

Aivan :D Sitä just mietin, et miten se kontrolli toimii Veranolla :D Meillä se kuitenkin taitaa toimia aika pitkälti samalla tavalla :D
Tai no kyllähän mä myönnän että oon joskus menettäny kontrollin kun on kokeillu vähän rajoja :D Mut hei, sitä sattuu :D
[/q]

niin no kato eihän niitä rajojaan välttämättä saa selville muuten kun kokeilemalla :D

mutta joo, sanoisinpa että meidän pyllyjen mekaniikka on aika lailla samanlainen :D

[q]:boldy, 2.8.2005 13:30:

...eli iloiset pakarat...

:D vaan kaikille pyllyille!
[/q]

:D sinnekin ja sun pyllylle :D

[q]Android, 2.8.2005 11:22:
---
e-nergique, 2.8.2005 11:19:
ja pylly on aarrearkku :D

---

Joo, ja Veranon tapauksessa ehkä pikemminkin palatsi täynnä kultaa :D
[/q]

mut toi reiättömyys on vähä vaikea asia mulle.. tiedättekö ku lapsena harjas hampaita ni oli vessassa sellainen mainostarra jossa luki "REIKIÄ NOLLA!" ja sitten kun se harja eksyy väärään paikkaan niin lopputulos on mitä on...

[q]Verano, 2.8.2005 11:41:

Takapyllyhän mulla on ollut jo aikojen alusta. Reilu kymmenen vuotta sitten aloin harrastamaan venyttelyä ja eikä aikaakaan kun mulla oli myös etupylly.
Pyllyhän pysyy parhaiten vetreänä ja hyväntuulisena ahkeralla ja monipuolisella harjoittelulla ja käytöllä :D
[/q]

eli siis suositellaan venyttelyä myös serotonotille ja muille toistaiseksi reiättömille :D

sullakin varmasti parani elämänlaatu sen jälkeen kun sait isellesi etupyllyn, luulisin ainakin :D

:D @Fyraett

[iso]:D[/iso]

Pyllyjoogan yhteyteen vois kehittää myös Trans:Denttinen PyllyMe:Ditaatio korkeamman :D saavuttamiseksi

[q]:Devyl, 2.8.2005 12:10:
ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle
[/q]

hei mulla on käynyt tää sama asia mielessä, koska pylly on niin tärkeä ja merkityksellinen asia että mun mielestä se ansaitsis oman topicin :D

mut meidän ei silti tulis unohtaa :D-voimaa :D

[q]Android, 2.8.2005 14:18:
Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D
[/q]
Mä tiedän tost yhen videon mut en viitti pistää linkkiä tänne :D

[q]serotonot, 2.8.2005 13:03:
---
e-nergique, 2.8.2005 12:58:

edit: mutta tosiaan pylly sais olla ihan näkyvissä ilman mitään peittäviä housuja :D
kukaan ei sais hävetä omaa pyllyään niin että piilottaa sen vaatteitten alle :D

---

Mutta et säkään voi olla niin ajattelematon että kylmetät pyllysi ihan silkasta esilläpidon tuomasta mielihyvästä :D
[/q]

mutta toi täti näyttäis nyt tossa kuvassa kuitenkin olevan ihan sisätiloissa niin uskon että sen pylly tarkenis :D
sitten kun ottaa vielä huomioon kuvan tarkoituksen, missä on selkeästi tavoitteena esitellä pyllyn hallittua venyttämistä, niin en oikein ymmärrä miksi itse asiaa (eli pyllyä) ei ole tuotu enempää esille :D

[q]Android, 2.8.2005 12:20:
Mä olen tässä venyttelyjen yhteydessä ruvennut miettimään, josko asettaisi itselleen jonkun tavoitteen, et miten paljon pitäis venyy ilman et repeää. Tai silleen, et miten paljon viikossa pitäisi edistyä. Mut miten se sit mitataan?
[/q]

ensinnäkin: unohdit :D

sitten siihen mittausasiaan, niin pitäis varmaan kehitellä jonkunlainen venymisenmittausmenetelmä :D
siihen itse mittausprosessiin saattaa kyllä tarvita apua... :D

[q]Android, 2.8.2005 12:31:
---
serotonot, 2.8.2005 12:29:
Hyvät naiset ja herrat!
Eikös tuo ole nk. perse-joogaa :D

---

Kuulostaa aivan ihanalta :D Huh :D
Pyllyjoogaa :D
[/q]

pitäisköhän alkaa myös pitää pyllyjooga-tunteja :D luulen että kiinnostuneita vois löytyä aika paljon :D

"Mitä harrastat? -Pyllyjoogaa" :D

[q]Verano, 2.8.2005 12:46:
Mä oon mielelläni mukana kaikessa mikä liittyy pyllyihin :D

Nyt on kyllä niin :DDDDD -olo että! :D
Sain nimittäin kuulla että pääsen muuttamaan uuteen kotiin :DD
[/q]

onnea myös mun pyllyltä :D

toivottavasti onnistut tekemään uudesta kodista pyllyllesi mahdollisimman viihtyisän :D
tämä voisi onnistua esim. varaamalla runsaasti pehmeitä istumapaikkoja ja kunnolliset venyttelytilat :D

[q]e-nergique, 2.8.2005 12:58:

edit: mutta tosiaan pylly sais olla ihan näkyvissä ilman mitään peittäviä housuja :D
kukaan ei sais hävetä omaa pyllyään niin että piilottaa sen vaatteitten alle :D
[/q]

Mutta et säkään voi olla niin ajattelematon että kylmetät pyllysi ihan silkasta esilläpidon tuomasta mielihyvästä :D

[q]:Devyl, 2.8.2005 12:57:
Pyllyjoogan yhteyteen vois kehittää myös Trans:Denttinen PyllyMe:Ditaatio korkeamman :D saavuttamiseksi
[/q]

sanoisin että pyllyjoogan alkuperäinen ja syvin tarkoitus pitäisi olla juuri :D saavuttaminen :D
ja hyvin usein asiat jotka liittyvät pyllyyn johtavat :D-tilaan :D
pyllyjoogalla voisi harjoittaa nimenomaan :D-tilan syventämistä ja äärimmäistä :D-tilaa :D

minkähän takia ihmiset ei oo aikaisemmin tajunneet pyllyn todellista kauneutta :D
meidän pyllyjä on tavallaan vaan käytetty hyväksi, koska niitä ei oo arvostettu :D

ehdotan, että jaamme tänä vuonna "Vuoden Pylly"-palkinnon henkilölle, joka arvostaa ja rakastaa sekä omaa pyllyään, että pyllyjä hänen ympärillään :D

ja lisäpisteitä saa tietenkin jos on venytellyt runsaasti ja osaa käyttää pyllyään mahdollisimman monella tavalla :D

O