:D

Back to tunkio O

*PusujaVeranonPyllylle* :D

[q]Fyraett, 10.8.2005 12:42:
Raske töö päevast päeva igapäevane, ja tuuline ilm!

[/q]

okei, siis nyt kun vähän mietin niin kyllä taidan ton alunkin (kai) ymmärtää :D
eestikeel on ihanan hassua :D *eestillepyllistel*

edit:typo

Onks pylly hylätty? NYYH :D

[q]e-nergique

Kyllä, ehdottomasti!!! :D Pitäisköhän tästä laatia jonkunlainen adressi? :D Venyttely pitäisi ehdottomasti saada esim. osaksi työpaikan taukojumppaa tai sille pitäisi varata puolen tunnin tauko työpäivän aikana! :D
Ihmisten mielenterveys voisi samalla parantua kun kaikki saisivat lieventää hämmennystään ja stressiään pyllyvenyttelyn avulla :D
[/q]

Japanissahan yhtiöt hoitavat työntekijöidensä aamu ja taukojumpat edistyksellisen hyvin... Teidän täytyy pyrkiä sinnepäin levittämään myös pyllyn sanomaa :D tai ehdottaa nokialle jolloin ne sais etulyönti aseman japanilaisiin :D Toimiston tuoleihin voisi muutenkin asentaa tapit jolloin työntekijät viihtyisivät huomattavasti paremmin töissä :D

[q]Android, 12.8.2005 09:29:
Älä suotta pode huonoo omaatuntoa :D Mä olen kans saanut vähän kriittistä palautetta kun venyttelin palaverissa, ja tuollaiset tilanteet saattaa tosiaan olla hämmentäviä. On vaikea käsittää, miten joku voi olla tykkäämättä venyttelystä :D Minusta venyttelyn pitäisi olla pakollista työpaikoilla :D
[/q]

Kyllä, ehdottomasti!!! :D Pitäisköhän tästä laatia jonkunlainen adressi? :D Venyttely pitäisi ehdottomasti saada esim. osaksi työpaikan taukojumppaa tai sille pitäisi varata puolen tunnin tauko työpäivän aikana! :D
Ihmisten mielenterveys voisi samalla parantua kun kaikki saisivat lieventää hämmennystään ja stressiään pyllyvenyttelyn avulla :D

Nyt kotiin ja streetparadeen pyllisteleen huomenna :D

tiistaina takas :D

*hyvääviikonloppuatoivottel*

täällä on nyt [1732] postausta :D

Eli tämä voitti kaikki tunkiolla olevat topikit mennen tullen :D

ps: Meinas unohtua :D

mut mun on kyl pakko tähän väliin ilmottaa, että mun pylly vie kyllä lääniä niin paljon, ettei sille vedä vertoja mikään.
sori.

küi taskus o reha, võit teha mis tahad.

...koju...

[q]beyootch, 16.8.2005 12:36:
lopettakaa jo. tää on menny jo ihan överiks!

[/q]

höpöhöpö aina pääsee syvemmälle. Myös ja varsinkin etu- ja takapyllyihin >:D
*puristaakaikkienpyllyjätoverillisesti*

elintenvaihtoviikot kun kunnolla käynnistyy, niin haluaisin ilmoittaa, että mun etupyllyn tilalle otettais erittäin mielellään vastaan kikkeli.

kikkeli olis tosi kiva. voi hitsi.

[q]Fyraett, 17.8.2005 14:40:
Munki pylly on bäk :D eli selkä :D tai takana :D
[/q]

Ei muuta sit ku tervetuloa :D Ja siis tottahan toki pylly on takana :D ja etupylly edessä?(tosin urospuoliset kai voi taivuttaa myös sen taakse...) :D

edit: niin joo ja pallit on tavallaan siinä välissä... :D ja oikeestaan myös tyttöjen etupylly...ääh nyt menee liian vaikeeks *hämmennysvenytys* :D

*kuiskail* "Use the pyllyforce, the pyllyforce is in you!"

:d

Vähä tääl on taitavaa porukkaa :D

[color=red]:D[/color]

O