:D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- ...
- 120
- Seuraava »
Ja hei vaan kullalle :D
*etupyllyäsisuutel*
[q]Verano, 12.8.2005 13:01:
Ihanaa, että olet taas oma ihastuttava pyllistelijäitsesi :D
[/q]
*pyllistel* :D
[q]
Tuo tuoli-idea on aivan loistava! :DDD
Ehdotan että niitä tehtäisiin myös sellaisia, joissa on kaksi tappia peräkkäin, saisi ihanasti venyteltyä sekä etu- että takapyllyä :D Ja toki pitää olla vaihto-osia, jotta jokainen voi säätää tuolin oman venyvyytensä mukaisesti.
[/q]
Pitää tosiaan tehdä kahta tuolityyppä, yksi malli jossa on yksi tappi ja yksi missä on kaksi :D Täällä minun työpaikalla kun tosiaan on suhtauduttu aika kriittisesti minun venyttelusessioihin, tällainen tuolisysteemi tekisi varmaan hyvää :D Sillä tavalla työilmpaiiristä tulisi leppoisampi ja venyttelystä tulisi luonnollinen osa työntekoa :D
Ja mä olen myös sitä mieltä, että meille joilla on tavanomaista suurempi etupylly pitäisi suoda vähän erityisjärjestelyjä :D Ainakaan täällä pomot eivät ole ottaneet kuuleviin ehdotustani esim lyhyemmistä työajoista suuren etupyllyn aiheuttamasta ylimääräisestä fyysisestä rasituksesta johtuen :D
Huomenta vaan sullekin :D
[q]embie, 16.8.2005 03:32:
Tätä venyttely keskustelua ja puhetta venyttely-ystävällisten työtuolien kehittelystä sivusta seuranneena, haluaisin kysyä millaisia mahdollisuuksia töissä venyttelyyn on seisomatyötä tekevillä? Kuka ajaa heidän asiaansa?
Ja lopuksi tietysti :D
[/q]
Hei, kysymyksesi on tietysti täysin paikallaan ja pitääkin pikimmiten ruveta suunnittelemaan tuotetta joka mahdollistaa venyttelyn myös seisomatyötä tekeville (e-nergique ja Verano voi myös auttaa tässä) :D Erittäin hyvä että otit tämän asian ylös, suuri kiitos sinulle siitä. Olet selvästi vastuuntuntoinen ihminen ja näen sinussa potentiaalia tulla todella taitavaksi venyttelijäksi :D Juuri sinä voit olla se joka ajaa seisomatyötä tekevien ihmisten asiaa :D
Tervetuloa joukkoomme! :D
[q]Verano, 16.8.2005 10:37:
Tässähän tulisi kyseeseen erikoisalushousut, jotka mahdollistavat venyttelyn seisaaltaankin. Toisaalta jos seisomatyössä kuitenkin pysytään paikallaan niin eräänlainen jakkara, joka ulottuu pyllyihin saakka seisoessa, tukisi venyttämisen lisäksi myös muutenkin.
Ja suukoja rakkaalle pyllylle! :D
[/q]
Meidän tulisi tosiaan suunnitella tuotteitamme niin, että kaikilla olisi mahdollisuus tasa-arvoiseen venyttelyyn, riippumatta siitä millaista työtä ko. ihminen tekee tai millaisessa elämäntilanteessa ko. henkilö on. Venyttely kuuluu kaikille! :D
Suukkoja sunkin pyllylle rakkaani :D
[q]Verano, 16.8.2005 13:45:
Puhutko nyt itse pyllystä? Pakaroihin asti emme katsos ole vielä päässeet.
[/q]
Olis kyllä kiva päästä niihinkin asti jossain vaiheessa, vai mitäs sanot? :D Mut asia kerrallaan...Kunhan nyt päästäis venyttelee ekaks :D
Edit: Niin ja sitä elinvaihtoviikkoakin voisi harkita, kun kerran olet ilmaisssut kiinnostuksesi kokeilla vähän erilaista etupyllyä :D
[q]:Devyl, 16.8.2005 13:37:
höpöhöpö aina pääsee syvemmälle. Myös ja varsinkin etu- ja takapyllyihin
*puristaakaikkienpyllyjätoverillisesti*
[/q]
Hei, tuollaiset pirupallonaamat pois tästä topicista!
Vaikka muutenkin puhut täyttää asiaa :D
[q]Verano, 16.8.2005 14:52:
Kyllä olisi ja todellakin tuo vaihtoviikkokin olisi niin ihana myös :D
Olen kyllä saanut jo jonkinlaista osviittaa asiasta, mutta eihän se silti tietenkään ole sama juttu.
:DDD
[/q]
No, olen minäkin joskus tainnut saada vähän osviittaa erilaisista etupyllyistä kuin minulla, mutta tosiaan, eihän se ihan sama asia ole :D
Tällä tavalla oppisimme myös täydellisesti tietää miltä toisistamme tuntuu, tai pikemminkin miltä etupyllyistämme tuntuu :D Kyllä mä ainakin luulen, että jos saisin omistaa etupyllysi vähäksi aikaa niin tekemistä riittäisi :D Ja lupaan myös pitää siitä hyvää huolta :D
:D :D :D
*puspus*
[q]e-nergique, 17.8.2005 14:43:
(tosin urospuoliset kai voi taivuttaa myös sen taakse...) :D
[/q]
Joo, niin kauan kun ei seiso :D
[q]:D, 18.8.2005 13:30:
:Doi :Dagina :D
[/q]
Niin, myös se on olennainen osa venyttelyn maailmaa :D Itseasiassa luulen, että ko. ruumiinosa venyy kaikkein eniten :D Mikä tietysti on erittäin positiivinen asia :D Itse en sellaista omista, ainakaan vielä, mutta varmaan kohtapuolin, kun Veranon kanssa vaihdetaan etupyllyt :D
Ja Verano, jos oikein innostun, voi olla ettet elinvaihdon jälkeen heti saakaan alkuperäistä etupyllyäsi takaisin :D Joudut sitten keksimään tekemistä mun nykyisellä etupyllyllä :D
[q]Verano, 18.8.2005 18:44:
Mutta pylly on aina ystävä :D
Ja kieltämättä on tämä aika erikoinen topickin :D
[/q]
Kyllä, pylly auttaa aina :D
No, onhan tämä ehkä vähän erikoinen topic, mutta kivalla tavalla :D Et voi kieltää? :D Ja onhan toisaalta pylly erittäin luonnollinen asia :D
[pieni]Ja tämän topicin kautta mekin löysimme toisemme, kulta...*suutelee*[/pieni]
[q]Verano, 19.8.2005 11:59:
Ed, annettakoon tämän kerran anteeksi, koska sun äidinkieli taitaa olla ruotsi?!?
[/q]
Ei kelpaa syyksi, kun munkin äidinkieli on ruotsi :D
Puss på dig min kära Verano <3 :D
[q]Fyraett, 19.8.2005 12:59:
ja keppi on alunperin puusta, jos se tippuu sielt nii se pitää antaa takas koska eihän puu pysty ite nostella omii osii :D
[/q]
Mut tuolla logiikalla myös pissisten, jotka ovat imeneet heliumia palleistasi, pitäisi palauttaa helium palleihisi, koska sieltä se alunperin on tullutkin :D
Tällä mä siis viittaan Fyraettin viestiin, jossa hän kertoi millaisia leikkejä hän leikkii pissisten kanssa :D
[q]e-nergique, 19.8.2005 13:22:
Voisitko antaa minulle (+muille uteliaille) yksityiskohtaisen kuvauksen vinkkeineen siitä miten palleja paukutellaan :D
*ankarastipallejapohdiskel*
[/q]
Riittävästi heliumia vaan kehiin niin kyllä ne sitten rupeaa paukkuu :D Ei pallitkaan loputtomiin veny :D Toisin sanoen, ime keuhkot täyteen heliumia, pistä etupyllyn etupää suuhun (varovasti, mutta tämän taidat tietääkin :D) ja puhalla :D Toista tämä siihen asti kunnes pallit ovat "kovat", eli yhtään löysää ihoa ei enää ole :D Tässä vaiheessa pallit muistuttaa, ei ehkä niin yllättäen, suurta palloa :D Viimeinen osa on vähän vaarallisempi, sillä pallien repeäminen on aika raju tapahtuma :D Jos olet oikein innokas voit toki puhaltaa etupyllyn etupää suussa siihen asti kunnes pallit paukkuu, mutta suositeltavaaa on että otat pitkän putken, asetat putken toisen pään etupyllyn etupäähän, ja toisen pään tietysti suuhun. Ja sitten vaan puhaltamaan rohkeasti :D Huom! Etupyllyn ulostuloaukkoa on koko ajan pidettävä kiinni, jotta ei heliumia pääse sieltä ulos ennen aikojaan :D Tämä onnistuu tosin helposti esim puristelemalla parilla sormella (muista taas olla hellä! :D).
Repeämisen yhteydessä ilmaan pääsee suuret määrät heliumia, mikä tosin ei haitanne ainakaan sinua :D Joissakin tapauksissa voi tarvita pari tikkiä jotta saa pallit ommeltua kasaan, mutta yleensä keho korjaa kaiken :D Muutama viikko lepoaikaa palleille ja etupyllylle saattaa kuitenkin olla tarpeen. Tänä aikana kaikenlaiset hellyydenosoitukset etupyllyä ja palleja kohtaan ovat yleensä erittäin tervetulleita. Niin, ja kivekset kannattaa myös kerätä talteen repeämisen yhteydessä, jos käy niin että ne lentää ympäriinsä :D Koska ilman niitähän ei heliumia pusseissa pahemmin tuoteta :D
[q]e-nergique, 19.8.2005 13:35:
Hyvää pyllistelyviikonloppua kaikille ja Androidille ja Fyraettille hyvää paukuttelukisaa :D
Odotan tuloksia mielenkiinnolla :D
Pusuja kaikkien pyllyille :D
[/q]
Voi kiitos, ja pusuja sunkin pyllylle :D
[q]e-nergique, 19.8.2005 13:38:
:DDDDDDDDDDDDDD *totaalireps* :D
[/q]
Säkin vaan repeilet siellä, ihanaa :D
Tällaistahan tämä pyllistely on parhaillaan, antoisaa ja kaikilla on hyvä mieli :D
[q]e-nergique, 22.8.2005 09:32:
Mun pyllyn pitää vielä työskennellä ensi viikon keskiviikkoon asti, sen jälkeen takaisin kotisuomeen ja koulun penkille (täytyy varata itselleni sellainen erikoisvalmisteinen venyttelypenkki) :D
[/q]
Mä aion kyllä kehittää tappituolin itselleni jotta myös pylly viihtyisi luennoilla :D
[q]Verano, 22.8.2005 09:51:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Android ja e-nergique ette ole täällä venyttelemässä kanssamme päiväsaikaan D: D: D: D:
[/q]
Voi rakas ihana kulta, pyrin olemaan täällä venyttelemässä niin usein kun suinkin voin. Myös päiväsaikaan, ellei koulu sitä estä. Älä huolehdi, et tule jäämään yksin :D
En ehkä aina ole näin aikaisin venyttelemässä täällä, koska pyllyni tykkää nukkumisesta, mutta annnan sanani siitä että sinulla on venyttelyseuraa myös päiväsaikaan :D Venyttely on pakollista, luennot ei :D
Et tule jäämään yksin, älä pelkää! *pyllyäsisilittel*
[q]e-nergique, 23.8.2005 13:38:
Tottakai siihen videoon pitää osallistua! :D
Eihän siitä tuu mitään jos ei kaikki pyllyjengiläiset oo mukana :D
Android vois näyttää niitä vinkkejään ja sit Android ja Verano vois venytellä yhdessä kun ne on kuitenkin tää meidän pyllypariskunta :D
[/q]
Kuulostaa hyvältä :D On ilo päästä jakamaan venyttelyvinkkejä muille :D
Verano-kulta, miltäs kuulostaa? :D Voitais keksiä jotain aivan erityisiä yhteisvenyttelyjä tätä videota varten :D
Huomenta taas :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- ...
- 120
- Seuraava »