mitä sinun on kauan pitänyt tehdä, mutta et ole saanut tehtyä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- Seuraava »
aina kun mä törmään tähän, mulle tulee mieleen sana "siivota"
aloittaa päiväkirja-> tallentamaan elämääni niin että näkisin elämänikaaren ja "kasvamiseni". Tähän ikään mennessä ei ole juuri kummoisia muistoja tullut enkä edes muista millainen olen ollut lapsena/teininä/nuorena aikuisena.
niijoo ja tietty "ottaa itteää niskasta kiinni" 10v jo vierähtäny löröillessä =P
Purkaa solmut päästä...tai aloittaa ainakin niiden selvittely ja selvittää miten se vois tapahtua.
Vanha putkinäyttö on pitäny viedä kierrätykseen jo pitkän aikaa.
Hah päättötyön kirjallista osuutta en ole vieläkäään saanut tehtyä! JAIKS!
Aika pitkään on pitänyt sanoa huomenta muille työntekijöille kun tulee töihin. Olen ollut talossa neljä vuotta. En ole vaivautunut.
[q]opmdevil, 13.5.2009 08:56:
Aika pitkään on pitänyt sanoa huomenta muille työntekijöille kun tulee töihin. Olen ollut talossa neljä vuotta. En ole vaivautunut.
[/q]
Itse aloitin kun kaikki sanoivat minulle huomenta ja siinä sitten mietin pitäisikö siihen vastata.
En vastaa, mitä turhia kyllähän ne tietää mun vastauksen.
Mutta entäs jos en vastaa? Pitääkö ne mua ylimielisenä mulkkuna?
Vittumaisena tyyppinä?
Nykyään tulee ihan välillä mentyä jonnekin toiseen kerrokseen ihmisille sanomaan huomenia aina aamuisin :P
-----------------------------------
Niin, itse aloitin lenkkeilyn + mitälie 100 pushups / situps / squats jne.
Tuntuu toimivan, paikat hieman hellinä aina.
Hiljaa hyvä tulee, kunto on päästetty sen verran huonoksi mutta jos tästä kestävän tavan saa niin np.
- Pestä uuni sisältä ja ulkoa.
- Sulattaa pakastin.
- Viedä kolme isoo säkkii vaatteita UFF:n kierätyslootaan.
Noi piti olla tehtynä jo maaliskuun loppuun mennes...
Jos nyt sais itteensä niskasta kii.
Ottaa genitaali lävistys ja tatuointi..
Rankkaa vaatteet ja heivaa pois kaikki mitä ei käytä, mut tosiaan onhan niissä se tunnearvo :)
olla Olematta koneella :)
Nauttia sängyssä peiton alla yksi päivä :)
Käydä kiksu bileissä <3 fiilistelemässä vanhoja
Muutama asia jotka odotutti itseään mutta oon saanut muutosta jo aikaiseksi:
- Yrittäjyyskurssille osallistuminen --> laitoin hakemuksen tänään menemään
- Kielikurssi --> tiedän jo mille voisin/haluaisin osallistua, mutta pitäisi käydä ilmoittautumassa paikan päällä kun omat pankkitunnukset ei käy ko. saitilla
- Kaukomatka, en ollut käynyt v. 2005 vaihto-opiskelun jälkeen juuri missään --> Vietin 3 viikkoa kesälomasta Japanissa
- Uuden tietokoneen ostaminen --> ens viikolla jos ois iMac tän iänikuisen romun tilalla
Ja bonuksena ollasin/droppasin eilen kahdet rappuset skedellä parin kesän arpomisen jälkeen
En tiedä liittyykö asiaan, mutta seurustelun loppuminen saa ihmisen näemmä tekemään erinäisiä asioita.
Nii joo, ja jos nyt vihdoinkin selviäisi taas joihinkin bileisiin..
-Alkaa opiskelemaan enkkua
-Ostaa syna (rahasta kyl nyt kiinni)
- Alkaa käyttää pyörää auton sijaan...
- Kattoo vähä mitä söis...
Nyt pitäis kyl saada aikaseks et siivois, pesis ikkunan ja auton
Muuttaa pois Suomesta. Monta kevättä olen hokenut, että ens talvena en täällä enää ole. Tänä vuonna taidan kyllä ihan oikeasti toteuttaa tuon, sillä mä en muuten kestä. Oon vähän tämmöinen levoton sielu ja Treellakin oon asunut "jo" kolme vuotta, joten tuntuu että mikään ei ole enää uutta.
..treenata noita olemattomia vatsalihaksia.. Fyssarin avulla alotin 08/08, mut sit se vähän jäi kun pääsin jopa istumaan ilman että piti kääntyä mahalleen ja punnertaa käsillä
..ja toki muutenkin vähän pitää kunnosta huolta. Noi nykyään niin harvat vaunulenkit kauppaan ei paljoa auta.
..ja omaa viihtyvyyttä lisäis kummasti, kun OIKEESTI veis tosta rappusten alta noi laatikot ja roinat kellariin. Mutta en mä ole tässä asunu kun vasta tammikuusta asti
Sain just tehtyä jotain mitä en uskonu et jaksaisin koskaan tehdä, eli otin rätin käteen ja ämpäriin vettä ja putsasin suurinpiirtein kaikki tasot ja paikoillaan olevat esineet tästä kämpästä :D
Jos vielä joskus sais samanlaisen innostuskohtauksen ikkunoiden kanssa..
Hammaslääkäri. Niitä harvoja fobioita mitä elämässä omaa.
Piti lopettaa kiireessä postalu forumeille, mut sainpa sen sit tehtyä!
....
[q]Goala, 13.5.2009 08:48:
Hah päättötyön kirjallista osuutta en ole vieläkäään saanut tehtyä! JAIKS!
[/q]
Haa meiksi alotti jo! :D
[q]PieceOfMind, 30.6.2005 00:07:
Viedä 5 kiloa markkoja pankkiin
Käydä tapaamassa vanhaa tuttua, joka asuu 100 metrin päässä.
Unohtaa tää hyödytön stressi ja kiire ja muuttaa maalle tai Afrikkaan...
[/q]
Tuli muutaman vuoden jälkeen vastaan tällainen. Katsotaanpa, mitä oon saanu aikaiseksi:
- 5 kiloa markkoja on edelleen pankkiin viemättä jossain kaapissa/varastossa, ja niitä on roudattu muutto muuton jälkeen ympäri Helsingin ja Suomen. Ottaakohan pankit ees vastaan niitä enää?
- Vanha tuttu kuoli viime vuonna. En sitten saanu aikaiseksi :(( Idiootti minä - mikä muu oli muka tärkeämpää?
- Afrikassa asuttu, check. Maalle muutettu, check. Stressi ja kiire? Työn alla vielä... itseään ei pääse pakoon.
Sain lopultakin aikaiseksi viedä eteisestä paperikeräysroskat. 15 muovikassillista
pestä ikkunat... no, nyt on kaks kolmesta pesty. jos tällä viikolla sais vielä tosta keittiöstä.
jotenkin ärsyttävää hommaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- Seuraava »