Klubbarin Bees & Honey -palsta

Back to häröily O

[q]Ana-5000, 28.6.2005 13:34:
sust tulee ns. "tasa-biitti fägitsi" :(
[/q]

Suosittelen lämpimästi menemään vaikka tänään premiin k-15 bileisiin (VITUN KÄNNIS ÖFKÖÖS) sit niinku kuuntelee sellast lista hitti matsq kattelee sielt ylhäält niin poikii ja tyttöi ja kattoo kumman niskaa oksennat eka... JOS OSUT POIKAA OOT SALETISTI HOT JA HETSQ, jos osut tyttöö OOT IHA VITU TASABIITTIFÄGIZ

[q]serotonot, 28.6.2005 08:07:
mä oon 24v miehenalku ja mun kuukautiset alko 2 viikkoa sitten ja on edelleen epäsäännölliset. Pitäiskö mun olla huolissani?
[/q]

Tuleeks ne niinq suun äässist? JOS NIIN KÄSKE SUN LATINORAKASTAJAN LOPETTAA SIL PIIKKIDILDOL NAIMINEN JA KÄYTTÄMÄÄN SEN P*R*PIPPELII

[q]hardikaveri, 28.6.2005 12:55:
viimeviikolla katoi 4d dokkaria usan nuorten seksielämästä ja sen puuteesta..

vähän repes kun kuulin niiden (siis nuorten) luuloja ehkäisystä
tässä mm:


- huuhtele alapää coca colalla aktin jälkeen huuhdellaksesi siemenet niin et tule raskaaksi

[/q]

No kai ne hiiva jne tulehdukset mitä tästä saa sen raskauden keskeyttää :D

[q]sts, 28.6.2005 13:37:
---
Ana-5000, 28.6.2005 13:34:
sust tulee ns. "tasa-biitti fägitsi" :(

---


Suosittelen lämpimästi menemään vaikka tänään premiin k-15 bileisiin (VITUN KÄNNIS ÖFKÖÖS) sit niinku kuuntelee sellast lista hitti matsq kattelee sielt ylhäält niin poikii ja tyttöi ja kattoo kumman niskaa oksennat eka... JOS OSUT POIKAA OOT SALETISTI HOT JA HETSQ, jos osut tyttöö OOT IHA VITU TASABIITTIFÄGIZ
[/q]

en vitus mee vaik soittais aitoa break beats musiikkia kuten ALMIO & KON-TROLL

[q]UzU, 28.6.2005 04:33:
Tarviiks mun rekisteröidä toinen nimimerkki kun en tällä kehtaa kysyä et oonks läski jos oon 188/87????
[/q]

Ei tarvi, voidaan vastata ihan omasta kokemuksesta

Kokosi alkaa pikkuhiljaa lähentymään "one-size-doesn't-fit-anywhere"-luokkaa. Suositeltavia parannusehdotuksia olisi hankkia "fät-ass v1.4"-päivitys, joka sisältää selkään istutettavat isot pakki-valot, valkoiset tottakai, sekä kuorma-autoista tuttu "piippi-masiina" joka päästää ulinaa kun tallaat taaksepäin..

Piippimasiinan saa kytkettyä myös pois päältä, tällä ehkäistään se, ettei naapurit tiedä siun olevan pupujussi sängyssä.. pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi...

edit:

[q]Bio, 28.6.2005 08:43:
Mulla todettiin kivespussien liiallinen laskeutuma, ns. "pussivenähdys-syndrooma"
[/q]
Äijjä on siis ihan yhtä säkkiä..

mikä mussa on vikana kun mulla on punaiset menkat mut kaikissa mainoksissa naisilla on siniset. olenko jotenkin viallinen?

[q]UnityF, 28.6.2005 15:30:
mikä mussa on vikana kun mulla on punaiset menkat mut kaikissa mainoksissa naisilla on siniset. olenko jotenkin viallinen?
[/q]
Ei, olet vain kuunnellut liikaa kiksua.
Cheers, Eki

tasabiitti on kyl nii homoo et laitoin mekon päälle ja katoin girliboys videoit heti helpotti.

Poikaystäväni lähetti minulle " pienempi kuin kolme " merkin kannattaako mun huolestua?

[q]Caro², 28.6.2005 15:22:
Äijjä on siis ihan yhtä säkkiä..
[/q]

Nojoo. Tämä "pussivenähdys"-syndrooma voi myös edistyä äärimmäiseen OMG-muotoon.

Kuka postaa tähän ekaks sen "Hei, olen lääketieteen lisensiaatti Ossi Huikka ja vastaan tällä palstalla teidän kysymyksiinne..." jne. giffin? =)

Juon punaviinilasista baileyssiä, josta on jo jäät sulaneet aikoja sitten. Onko tämä normaalia?

[q]mekaanikko, 28.6.2005 16:13:
Kuka postaa tähän ekaks sen "Hei, olen lääketieteen lisensiaatti Ossi Huikka ja vastaan tällä palstalla teidän kysymyksiinne..." jne. giffin? =)
[/q]
Eikö Matti Tolonen kävisi?
http://www.koshiyoka.biz/tolonen.jpg

Tolonen voi kirjottaa itselleen lääkärin todistuksen siitä, ettei saa nostella raskaita esineitä.
Sen jälkeen hää tarvii apua vessassa *sydän*

mulla kasvaa perseessä paprika pensas, pitäizzgö huolestuu?

[q]mekaanikko, 28.6.2005 16:13:
Kuka postaa tähän ekaks sen "Hei, olen lääketieteen lisensiaatti Ossi Huikka ja vastaan tällä palstalla teidän kysymyksiinne..." jne. giffin? =)
[/q]

Mun sisko on lääketietieen lisensiaatti, joten mäkin siis oon melkein

[q]a98, 28.6.2005 18:58:
mulla kasvaa perseessä paprika pensas, pitäizzgö huolestuu?
[/q]

Nääh, mitäs turhaan.

[q]noena, 28.6.2005 19:10:
---
a98, 28.6.2005 18:58:
mulla kasvaa perseessä paprika pensas, pitäizzgö huolestuu?

---

Nääh, mitäs turhaan.
[/q]

Tässä hitusen erimieltä arvon virkasisko, tai jotain.. Jos se paprikapensas on chilipaprikaa, niin se saattaa kirveltää anaaliyhdynnässä partneria. Silloin kannattaa huolestua. Jotta asiasta saadaan täysi varmuus, niin voitais vaikka sopia treffit

[q]Caro², 28.6.2005 19:19:
---
noena, 28.6.2005 19:10:
Nääh, mitäs turhaan.

---


Tässä hitusen erimieltä arvon virkasisko, tai jotain.. Jos se paprikapensas on chilipaprikaa, niin se saattaa kirveltää anaaliyhdynnässä partneria. Silloin kannattaa huolestua. Jotta asiasta saadaan täysi varmuus, niin voitais vaikka sopia treffit
[/q]

REEEEPS
No huhuh mitä läppää

Monen monta turhaa topikkia on syntynyt ihmisten ongelmista (lähinnä alaraajojen alueella). Eiköhän tiivistetä kaikki yhteen paikkaan. Tohtoreina toimikkoot vaikka Mc Skene ja Dr Diizei.

Shoot.

O