mitä teet tulevana viikonloppuna?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 69
- Seuraava »
töitä. niinkuin myös seuraavana viikonloppuna, ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana jne.*igor*
lauantaina tarjoilen ensin kokkareilla skumppaa hienoille herroille ja illemmalla kannan sapuskaa pöytiin.. illalla sitte jatkomoodissa saatan itsekin ottaa muutaman.. =D
sunnuntaina pippalot puidaanki saunaillan merkeissä..
Lauantaina frendiä morjestaan Hellstinkyyn ja Hytkyilemään, su Tampereelle ja ma onkin reipas koulutuspäivä kanava ja mainostuottajille.
Toivottavasti jotain kivaa!
Kutsu kavi jo tuonne New Jerseyn puolelle jonkin bandin keikalle. (Mullehan ei siis koskaan ropise liiaksi naita yksityiskohtia...)
yö yö yö
koulutuspäällikkö pakenee takaisin lappiin
ja pe vietetään hänen läksiäisiä.
kolmelta keilaan,
viideltä meidän osaston ensimmäinen perinteinen
texas hold 'em pokeriturnaus (kolmella pöydällä).
herran itsensä salaisella reseptillä valmistamia
pohjoisen herkkuja mm. poron- & hirvenkäristystä,
lakkoja yms..
sitten juodaan saunassa taskulämmintä kossua,
josta hypitään suoraan kylmään mereen
niinkuin lääkäriliittokin kovasti suosittelee.
loppuillasta kaikkien pitäisi ollakin jo valmiita painiotteluun :D
oiOI!
Meen kaverin mökille nostamaan veneitä talviteloille ..yms mökkiohjelmaa
Jos vetäs treenit tai parit, kahvittelis yhen frendin kans, bilettäis ehkä vähän toisten kamujen kans, kattos formuloita ja sellasta Eli ihan kiva viikonloppu pitäs olla tulossa
Töitä vuorokauden ympäri et sais massii, Mastercard-lasku kolahti tänään ikävästi postiluukusta..
no ku en tiedä!
seminihkee rahatilanne nyt ku erehdyin alkukuusta shoppailemaan
vähän liikaa, mutta pakko sitä silti on jotain tehdä! perjantaina olis
Villalobos, mutta toisaalta huvittaisi myös vaan lähtee kaupungista
pois koko viikonlopuksi...
Ryyppään vitusti.. no olisin otellu mukavasti ellei töitä olis, vidun työ. Mut jos hyvin käy nii perjantaina vois otella parit bisset. Ja jos autoon alustasarjan sais laitettuu viikonlopun aikaa, ja vähän remppattuu kämppää, jos nyt sit yhtään nappaa. Suunnitelmat on kovat aina.
[q]pirpeli, 17.10.2007 21:01:
Royal Iskender!!!
[/q]
Eilen kotosalla:
isi: Tulinen vai mieto kastike?
Kiia: Molemmat loppu!
:D
Pätevöidyn YAD:in koulutuksessa ja biletän Säteessä!
TeMpPu
Oon lauantain töis ja teen muuten koulujuttuja. Ja tämä on päätetty
Oon kännissä *känni*
Ois tarkoitus aloittaa kirjoittamaan opinnäytetyötä, jonka pitää olla valmis joulukuun loppu puolella..jostain luin että hyvään opinnäytetyöhön käytetty aika ois 200 tuntia..Eli tulee kiirus tämän kanssa..
[q]Hyzenthlay, 18.10.2007 18:44:
---
Occu, 18.10.2007 18:33:
jep jep! ;)
---
siis epäiletkö mun itsekuria vai?
[/q]
[x] ehkä [ ] ehkä en
Mun kummitäti tulee mun luokse viikonlopuks ja sen kanssa lähdetään äipän luo kyläilee lauantaina. Ihanaa päästä käymään kotona kun ei oo taas muka ehtiny melkein 3kuukauteen. Ihanaa nähdä äippää ja meidän koiraakin pitkästä aikaa.*hihu* Samalla reissulla käyn kattomassa yksien kavereiden uutta taloa.*joo*
nahtavyyksia @ maaseutuajelu
[q]SyndroDome, 18.10.2007 15:12:
---
MiMoSa, 18.10.2007 15:08:
Mun kummitäti tulee mun luokse viikonlopuks ja sen kanssa lähdetään äipän luo kyläilee lauantaina. Ihanaa päästä käymään kotona kun ei oo taas muka ehtiny melkein 3kuukauteen. Ihanaa nähdä äippää ja meidän koiraakin pitkästä aikaa.*hihu* Samalla reissulla käyn kattomassa yksien kavereiden uutta taloa.*joo*
---
Sounds like family meeting ne on kivoja välillä! Varsinkin jos ei oo "kerinny" tapaamaan perheen jäseniä pitkään aikaan..
Onks tää se täti ketä asuu tos melkeen "naapurissa" ?
[/q]
Juu, family meeting.*joo* Ja sama täti kyseessä, sen kans ollaan tosi paljon tekemisissä mut en oo vieläkään kyllästynyt.*tirsk* Sama homma äipän kans, sen kans ollaan kyl paljon tekemisissä mut silti sitä on aina kiva lähtee moikkaa!*hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 69
- Seuraava »