mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

[q]lillikutti, 12.6.2009 08:03:
Vaikee päätös: viikonloppu mökillä saaressa Kallavedellä hyvän ystävän kanssa tai päivä kadunvaltauksessa Helsingin keskustassa. Täytyy heittää kolikkoo.
[/q]

Mun vastaus olis:

Kallavesj, Kallavesj,
kaonis saonarantonesj!
Siellä höyrysj miestem pinta,
siellä illan raohoo rinta
naottii piellep päevän työn,
kunnes lyö hetki yön.

Itse lähden viettämään lunkia viikonloppua, lunkien kavereitten kanssa Villa Lunkiin, Lunkijärven rannalle

[q]senso, 22.4.2009 21:30:
rentoutumista, ruokaa, kavereita parhautta sanon minä!
[/q]

Mäkin toivon näkeväni kavereita, rentoutuvani ja ehtiväni tehä kaikki mitä oli agendassa varsinkin lauantaina eli Reclaim the Streets, valmistujaiset, sauna, Mixxedit + Summer Daze-bileet.

Tänään töitä 15-23. Sieltä suoraan Klubille tsekkaa Adam X.
Huomenna aion vaan olla.
Sunnuntaina Metronomi Turun pääkirjastolla. Ensin vähän roudausta ja sitte ambientia kera ystävien :)

Tukka lyhenee tänään taas näin lämpimien kelien kunniaksi, jonka jälkeen ehkä käymään kaverin luona pelailee jotain
Huomenna RTS ja huonekasvien vieminen mutsin kämpille pois muuton alta, samalla hakemaan nestepitoiset tuliaiset tallinnasta
Sunnuntaina todennäköisesti krapula, koska lauantai illan suunnitelmat on vielä aika auki

On niin väsynyt olo jo nyt että mieluiten makaisin olohuoneen sohvalla ja nukkuisin koko viikonlopun. Mutta sukulaisia tulee käymään ja varmaan kavereiden kanssa tulee käytyä heittelemässä frisbeetä.

Tänään tapaan miehen tyttären ensikertaa*hymy*. Muutenkin rauhallinen viikonloppu tiedossa, jos kelit sallii, niin ulkoilua jne.

[q]Lyylikki,
Mun vastaus olis:

Kallavesj, Kallavesj,
kaonis saonarantonesj!
Siellä höyrysj miestem pinta,
siellä illan raohoo rinta
naottii piellep päevän työn,
kunnes lyö hetki yön.

Itse lähden viettämään lunkia viikonloppua, lunkien kavereitten kanssa Villa Lunkiin, Lunkijärven rannalle
[/q]

On se mökkielo naatinnollista ja lunkia! Kutupaekkojen iärellä se mielikin leppee. Kiitos suuntaa antavasta!

sairastan peiton alla, kerrankin kun olis vapaata :|

Helsinkiin shoppaileen huomenna:)

Myyn silkkiruusuja Lumikin asussa torilla

Tänään biletän ja jorailen oikein urakalla.*hihu* Huomiselle ja sunnuntaille ei sit tarvikaan keksiä mitään menoja kun opinnäytetyö pitää palauttaa maanantaina ja se on vielä aika pahasti vaiheessa.*igor* Jossain välissä vois yrittää kyl kattoa vähän suomen peliä ja euroviisuja.*joo*

töissä saas nähä kuinka moni äiti tulee äitienpäivänä treenaamaan kakut kankuista pois nojuu.. ei oo kyl paha ku palkkaaki tulee ihan kivasti

yritän vältellä viisuja parhaani mukaan, vaikka huomenna menossakin keskustaan
chillaan niin maan perhanasti murun ja pikkupoikien kanssa, pelaan uutta Tiger Woods (wii) peliä, juon alkoholia, nautiskelen olostani, räplään tätä läpyskää vaakatasossa, juon lisää alkoholia.

Lätkää ja bisseä.

Ehkä niitä viisujakin vois kyräillä sivusilmällä, jos noissa ei oo tarpeeks tekemistä.

Lupauduin just yöksi töihin, eli huominen menee aika pitkälti koomaillessa. Sunnuntaina sitten äidin luokse syömään. Ja jossain välissä jos kerkeän, niin kyhään yhden rästiin jäneen esseen.

pakkaan firman toimitilan pakettiin muuttoa varten, pakkaan ja siivoan oman kämpän muuttoa varten, hippaan euphoniceissa ja mahdollisesti klf-klubilla, väkään 3 hippaflyeriä ja -julistetta plus muuta aiheeseen liittyvää, meen grillailee ja jännäämään euroviisuja, käyn turussa duuniasioissa... siiderikin olis kiva johonkin väliin. suht rento ja vapaa viikonloppu siis *sydän*

mä tartten topicin "mitä en tee tulevana viikonloppuna" sinne olis helpompi kirjoittaa ja kirjottaisinkin ensimmäisenä: "en katso lätkää".

Too much remont.

Tänään kyl tiedos iso *känni* Vaihtelu virkistää :D

Jos sää sallii käyn juoksemassa kaverin kanssa...

töitä ja opiskelua*igor*

O