mitä teet tulevana viikonloppuna?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 69
- Seuraava »
koitetaan selvitä ekana torstain synttärikemuista ja perjantain tanssiteriasta kunnialla...*hih* mietitään sitten viikonloppua*nauru*
Töitä, ihkuilen murun kanssa ja todennäkösesti katon formuloita (*igor*). Ja jos on hyvät ilmat niin vois käydä pihallakin nokkaansa näyttämässä. Sit pitäis tehdä vähän koulujuttujakin joten onhan tuota tekemistä.
Pääsiäisen viettoa mahdollisimman rennoissa merkeissä, johon kuuluu hyvin syöminen (lammasta jne terveellistä) ja treenaaminen
Biletän!*jiihaa* Sitä on tullu nyt kerättyä voimia ja oltua jo melkein kuukaus ihan kiltisti ja nyt pääsiäinen menee kyllä lähes kokonaan bilettäessä kun on vaikka mitä kissanristiäisiä osunu samalle viikonlopulle. Bilettämisen ohella meinaan myös syödä suklaamunia ja nukkua aamulla niin pitkään kun huvittaa.*joo*
Mulla on oikein kivat suunnitelmat ja pitkä viikonloppu!
ke Jkl-> Tku
to MILLENNIUM "flashback" & MILLENNIUM FAMILY REUNION
pe MILLENNIUM "flashback" after-party + illalla pyjamabileet
la Tku->Hki, MILLENNIUM presents SASHA F 30th birthday!
su MILLENNIUM presents: DARUDE - single release party!
olen espanjassa *sydän*
[q]AlexS, 2.4.2007 23:23:
Ehdotuksia otetaan vastaan...!
[/q]
Jippii! Tuu tekee mun opinnäytetyö loppuun ja toimita se sit eteenpäin
jookojookojooo
[q]Kultakisu, 3.4.2007 22:44:
jookojookojooo
[/q]
Ok! Mikäs päivä passaa? Vien huomenna eli keskiviikkona omankin opinnäytetyön kielentarkistukseen
vois ottaa ihan chillisti.. viimeistellä palautettavat harkat, käydä porukoilla herkuttelee, treenailla, nukkua..
ja pakata ja jännätä seuraavan viikon reissua
[q]AlexS, 3.4.2007 23:08:
---
Kultakisu, 3.4.2007 22:44:
jookojookojooo
---
Ok! Mikäs päivä passaa? Vien huomenna eli keskiviikkona omankin opinnäytetyön kielentarkistukseen
[/q]
No oisko toi lauantai mitään mä tarkastutin jo omani ja eipä tullu yhtään mitään positiivista sanottavaa.. toivottavasti sul menee paremmin!! ja kitoos so i´m not alone..
[q]AlexS, 3.4.2007 23:08:
---
Kultakisu, 3.4.2007 22:44:
jookojookojooo
---
[/q]
No sit tuut kyl ehdottomasti tekee munkin työn!!!
Pyöräilen mun uudella fillarilla ainaskin
Paitsi jos tulee kauhee takatalvi niin sit pitää mennä vaan spinniin.
Me mennään Frankfurtiin
[q]Lenita, 4.4.2007 12:13:
[/q]
Mitä onks sul uus fillari??
Ja mitääh.... luulin, että kirjoittaisit, että syöt maittavaa lammasta ja muita pääsiäisherkkuja ihanien ystävien kanssa
Ja että mitäkö minä teen? No niitä maittavia pääsiäisherkkuja ihanille ystävilleni *sydän**iloinen*
[q]josbe, 4.4.2007 12:21:
---
Lenita, 4.4.2007 12:13:
---
Mitä onks sul uus fillari??
Ja mitääh.... luulin, että kirjoittaisit, että syöt maittavaa lammasta ja muita pääsiäisherkkuja ihanien ystävien kanssa
Ja että mitäkö minä teen? No niitä maittavia pääsiäisherkkuja ihanille ystävilleni *sydän**iloinen*
[/q]
Joo käytiin eilen hakee ihan tuliterä punainen semmonen cityfillari *sydän*
Ja tietty joo syön lammasta ja muita pääsiäisherkkuja ihanien ystävien kanssa, se piti oikeestaan tulla lisäämän tohon äskeiseen. Oon vaan niin innoissani tosta pyörästä
Mutta herkkuja (emäntä ja ruuat) odotellessa
mutsin luo jäbän kaa sunnuntaina ainakin*hihu*
pe varmaan danceterioihin sheikkaa aassii*jiihaa*
Perjantaina lähtö keski-suomeen luvassa lepoa, hyvää ruokaa ja piiiitkiä juoksulenkkejä ( tod. näk. lumisateessa *igor*) mut kuitenkin jee <3
Hmmmm... munarikas pääsiäinen..
Perjantaina 300. Lauantaina (toivottavasti) Circus Mundus Absurdus.
Lauantaina meen Areenalle kattoo Apulantaa!!! Niiiiiin siistii
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 69
- Seuraava »