mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Lähen porukoille.. kattoo kavereit ja kissaa *sydän* jolle tosin oon allerginen mut ei haittaa..

Ois hyvän ystävän luona pikkujoulut ja samana päivänä olisi myös toisen ystävän 30v synttärit...Et en oikein tiedä mitä teen tulevana viikonloppuna :)

Olen töissä

syön, juon, pelaan, juon, syön, käyn synttäreillä, juon, pelaan, syän, juon, käyn pippaloissa, juon, pelaan, syön... joo, aikapitkälti näin se menee ja vielä pikkuisen venähtääkin yli viikonlopun...

[q]Tiia, 19.11.2006 17:04:
Kiitos tarjouksesta Toivoisin kyllä että toi oma apina tulis tekemään sen sun puolesta *senkin*[/q]
Turha toivo, ei me apinat niin ystävällisiä olla...kunhan puhutaan hempeitä ja totuus on se kaljaa juova möhömahainen örisijä. James Brownin sanoin: "This is a man's world!" :D

Voi kun joku ratkaisisi sen ongelman minun puolesta!!!*igor*

Toivottavasti en istu yksin kotona ja katso leffoja, niin kun tein tänä vklp:na! x(

[q]Tiia, 19.11.2006 16:47:
Toivottavasti en istu yksin kotona ja katso leffoja, niin kun tein tänä vklp:na! x([/q]
Mä voin tulla sun viereen silittämään päätä jos se yhtään helpottaa, muuten sama kuvio!

[q][Nuclear], 19.11.2006 16:54:
---
Tiia, 19.11.2006 16:47:
Toivottavasti en istu yksin kotona ja katso leffoja, niin kun tein tänä vklp:na! x(
---

Mä voin tulla sun viereen silittämään päätä jos se yhtään helpottaa, muuten sama kuvio!
[/q]
Kiitos tarjouksesta Toivoisin kyllä että toi oma apina tulis tekemään sen sun puolesta

[q][Nuclear], 19.11.2006 17:07:
---
Tiia, 19.11.2006 17:04:
Kiitos tarjouksesta Toivoisin kyllä että toi oma apina tulis tekemään sen sun puolesta
---

Turha toivo, ei me apinat niin ystävällisiä olla...kunhan puhutaan hempeitä ja totuus on se kaljaa juova möhömahainen örisijä. James Brownin sanoin: "This is a man's world!" :D
[/q]
Millonkohan mä pystyn myöntää sen itelleni, ettei teistä miehistä tosiaan pysty kouluttamaan satuprinssiä, vaikka kuinka yrittäisi. *poks**nauru*

Perjantaina olisi tarjolla korkeakulttuuria Mozartin Requiemin muodossa, sitten ehkä piipahdan bileissä, la onkin sitten ilta duunia ja sunnuntaina sunday dinner-osastoo porukoilla.

Ens vkoloppuna lahden Bostoniin...

Onneks koko v.loppu töitä! Ei tuu härvättyy!!

Tänään saunaan.. hyvää ruokaa ja chillailua Huomenna näen kaksi parasta ystävääni päivällä, illalla duunin pikkujoulut. Sunnuntai meneekin leväten sitten

No tulee ainakin syötyä tosi hyvin, tupareissa ja pikkujouluja raflassa. Ehkä pidettyä hauskaa, tai sitten nihkeiltyä. Pelkään kyllä ensimmäistä, retkahdain aina aivan liian helposti. Joo, pitäs sitä vissiin juhlia kamun 25v synttäreitä myös. Sitä ennen käydään porukalla limolla Tiksirinksalla, hieman pillurallia ja huutelee paikallisille hävyttömyyksii ja sit painutaan keskustaa.

Lahdenkatu massive!

[q]Claquesous, 8.12.2006 17:25:
Kyhjötän himassa. Tai no, on huomenna pikku joulut.
[/q]

Ihan täysin sama kaava täälläkin..Huomenna ois kyllä kahet pikkujoulut mut kun tietäis vielä kumpiinko menis*nauru*

fisubileet ja koti-iltoja*joo*

http://www.saunalahti.fi/matkoski/perjantai.html

Club laserpointtiin*ankka*

O