mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Pallon viskelyä med ystikset ja mahdollisesti rehvit.

useampia vasemman sivun taulukosta

http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20090313/

varaslähtöjuhlin synttäreitäni

Pääsen nörää oikee kunnolla pitkästä aikaan. Odotan innolla, niin harvoin nykyään kerkiää.

karautan autolla hesaan ja nappaan pari kolme lonkkua nassuun ja sit danceteria kekkereihin ja huomen sit saa nähdä mitä sillo keksii :P

Siivoan kämppääni, suunnittelen ja sisustan. Vaihdan järjestystä. Nautin itseni seurasta, yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Suunnittelen tulevaisuutta.

Huomenna Turkuun kattoon ku JYP kaatuu....!! *piis**uros*

ÖÖÖH mitään suunnitelmia ei ole ollut, mutta eilen nyt ainakin meni ihan puhtaasti viihteen puolelle.

Pitää nyt tässä kattoo jos jossain vaihees menis nukkumaan niin vois miettiä mitä la & su tekis.

*jiihaa*Su ehkä poimimaan vattuja*aplodit*

BILEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*aplodit**tanssittel**slurps*

[q]Woox, 7.8.2006 14:09:
totuttelen uuteen kämppään
[/q]

Onnea uuteen kämppään!!!!*aplodit*

[q]coolcat82, 9.8.2006 18:33:
Lähen naapurin jenkkiveneen kannelle ottaa sonikkaa ja cruisaamaa urku auki pitkin merta
[/q]

Oih.. *jenkkivenettähaaveil*

no en ainakaan mene mökille.

(prkleenyrityksetsuunnitellajotaineikoskaanonnistu)

Kaverin mökille Merimaskuun olisi tarkoitus mennä viettämään viimeinen lomaviikonloppu yhdessä kavereiden kanssa. Kylmää juotavaa, kavereita, musiikkia ja hyvää fiilistä, sillä pärjää.

Meen EXän häihin*ding*

Mä oon ihan *känni* koko viikonlopun.. meille tulee vieraita ni mun ei tartte huolehtii itestäni..Nyt viikonloppuna se on muiden homma!
No ei vaan.. ei mua tarvi vahtii

Nojoo.. vakavasti otettuna kasoittain tiedossa

suunnitelmat täysin auki.. armada kiinnostaa, mutta on kallis enkä tiiä jaksanko ja viittinkö ja kannattaako mun,,., toisaalta kun paikkakin on jotainmuuta kun studio tai mama niin vastaus on luultavasti kyllä

mutta sunnuntaina pakko lähtee chillaa puistikkoon.. mutta mihinaikaan sinne oikeen kannattaa mennä?*täh*

[q]Jago, 9.8.2006 19:57:

mutta sunnuntaina pakko lähtee chillaa puistikkoon.. mutta mihinaikaan sinne oikeen kannattaa mennä?*täh*
[/q]

No siis daa.. eiks sinne kantsi mennä sit ku itestää hyvält tuntuu..

[q]Jusna666, 9.8.2006 20:01:
---
Jago, 9.8.2006 19:57:

---

No siis daa.. eiks sinne kantsi mennä sit ku itestää hyvält tuntuu..
[/q]
no mutta ei tunnu kauaa hyvältä jos on yksin siellä..

Huomen pitäis mennä kaverin kans tansseihin *pahis*. Ongelmana vaan on se et ku on alle 20v, niin mihinkään hyviin paikkoihin ei pääse.. Tietäiskö joku stadis mitää kunnon bilemestaa mihin teinitki pääsis??*pepsodent*

Nukun

O