mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Me lähdetään Janin kanssa Kotkaan Kuutsaloon isin mökille. Siellä on myös mun siskopuoli, jota en ole nähnyt aikoihin. Eli mukava viikonloppu tulossa: meri, mökki, sauna, grilliherkut, olut, veneily..*plur*

Ajattelin ihan vaan lepäillä, koska on jo nytten ollut raskas viikko ja kultakin on töissä viikonlopun

Perjantaina bilettää
Lauantaina aamuvuoroon duuniin
Sunnuntaina kultsin ja kavereiden kanssa lintsille! *sydän*

chillaan _helsingissä_. vaik tänne läsäytettäis kemiallisia aseita ni en poistuis, koska tähän mennessä kesän viikonlopuista vasta yks on tullut vietettyä täällä. ja tulevia on jo buukattu muualle vietettäväks. phuuh.

lähdetään miehen kans matkaileen keskisuomeen tarkotuksena lähtee pe Äänekoski, siitä la Pihtipudas ja su Kuopio. noi on kaikki sopivasti matkanvarrel
heitettiin toi joskus ihan vitsillä et vois lähtee tolleen kierteleen, mut sit se idea alko kuulostaan -todella kierolla tavalla- hyvälle. sanotaan että kaikkea pitää kokeilla...

Pori Jazz! Ja samalla rannalla löhöilyä Yyterissä. Taisi siellä jotkut bileetkin olla...

Lähden serkkupojan perheen mukana vihdoinkin niille Joensuuhun. Tätä on odotettu, lisäksi meen Kesälahdelle moikkaa kummipoikaa*sydän*

23. päivä Tampere United - SS. Lazio Ja Lazio vie 0-4!!

Reivaan tekno-Jumalaa.

http://www.higher-frequency.com/j_database/dj_producer/umek/photo.jpg

Perjantaina ehkä vähän ottaa kuppia, la sisko tulee mun luo ja sit su-aamuna on lähtö kohti Bulgarian Kultahietikkoa *iloinen**plur*. Ja siellä sit viikko *heiii*!

[q]Timce, 20.7.2005 17:24:
Reivaan tekno-Jumalaa.

http://www.higher-frequency.com/j_database/dj_producer/umek/photo.jpg
[/q]

mii tuu

Vaasa kutsuu ja ennen sitä ni violenziin toviks...

Töitä koko fukkin viikonloppu. Elokuun eka vkonloppu onneks vapaa *sydän*

Nään vuoden tauon jälkee taas paljo vanhoja tuttuja*hymy*

Muutan uuteen kämppään

Niin Sille on tietysti aina käyttöä..
Kyllä sitä jostain ilmenee!!

Muistaa taas miltä tuntuu olla niin onnellinen että sattuu. Jotain pieniä väreitä siitä ilmassa että kohta voisin olla onnellinen.

Oon töissä, menen laskettelemaan ja vain olen *sydän*

No eipä täällä keskellä mestää ole mitää tekemistä... Yksin himassa, kavereitten kanssa futista, lepäilyä...

Nukun

O