mitä teet tulevana viikonloppuna?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 69
- Seuraava »
Mä meen gaylaamaan.
Perjantaina Butane. Lauantaina köllöttelyä kullan kainalossa, saunontaa yms.
*sydän*
Mutsin 50v. synttärit
Muutan
[q]coolcat82, 20.2.2007 23:14:
---
Individual, 20.2.2007 22:48:
---
coolcat82, 20.2.2007 22:45:
Vetäydyn kullan vieree kun se tulee lomille *sydän* Tää sotaleskenä olo on kyl varsin kauheeta Ja en kyl taatusti päästä sitä yhtään mihinkään vaan omin sen koko pitkäks viikonlopuks kun se nyt sellasen saa
---
Just meinasin ehdottaa soitteluiltaa Nikolle perjantaiksi. Ei mitään.
---
No kai se käy..? Vastahan me käytii leffassaki sunnuntaina. Mä taidan omia sitä vähä liikaa nyt ku se on niin vähä paikalla. Mut ei se kyllä ois minnee halunnu lähteekään *sydän* Mut ei jooko baarii nyt? Etoo se viimeperjantainen 35:n tequilan ajatteleminenki
[/q]
Siiis toi oli ihan läppä. Mullakin on lauantaina duunia ja muuta, mutta siis kyllä te kyläilemään voitte tulla jos siltä tuntuu, mutta siis toi teitin viikonloppu yhdessäkin olis varmaan aika pop.
edit: 35 tequilaa?
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**plur**plur**plur*Mannheimissä *rok * *rok*
Juhlin Kullan kanssa hänen synttäreitä. Toivottavasti innostuu lahjasta - koska mä ainakin jo ehdin innostua
juhlitaan kaverin 18-vuotis synttäreitä*känni*
Katon Prison Breakin 2. tuotantokauden..*kuolaa*
Kuhnuttelen(*sydän*), biletän(*tanssittel*), syön hyvin(*hikoil*), nukun(*nukkuu*).
Ja olen vaan(*joo*)
Ehdotuksia otetaan vastaan...!
Lähden savoon moikkaa porukoita ja vanhoja kavereita eli dokaan 3 päivää ja grillaan *sydän*
Hoppas mies kestää mukana savolaisten dokaamisessa
Nii ja rantissa... *känni*
Ainakin juon viinaa.
[q]H3li, 27.4.2007 13:56:
sunnuntai on pyhitetty lätkän kyttäämiselle, lauantai mennee sitä fiilistellessä ja venaillessa.
vähänks mä oon uncool.
[/q]
ooks mun lätkäsisko?
Ma aion olla tuhma.
tänään meen käymään tossa kaupungissa kaverin kanssa ja huomenna on meidän neitin 3v synttärit mun isovanhempien luona ja illalla sit varmaan taas kaupunkiin kavereita moikkaamaan=)
oon täälä pohjanmaalla porukoiden luona=)
Mäkin haluisin olla tuhma Mut vahdin serkkuani..
Läheisen hautajaiset ..... :(
vahdin hardnrg.fi weekender 2 lähetystä koko viikonlopun. ja juon ehkä pari siideriä.
Nukun
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 69
- Seuraava »