Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Kuivia kalapuikkoja !!! Nih ! On tää niin luxusta olla kokin vaimoke, silti joutuu nähä nälkää

töissä oli ruokana jotain ihme silakkalaatikkoa, jota ei tietenkään voinut syödä, vaan eilistä ruokaa elikkäs: kinkku-viherpippuri pastaa... oli hyvää, mutta mautonta...*hih*

Puuroa

[q]MiSSy*, 4.5.2005 08:56:
Puuroa
[/q]

kuin myös!

[q]zenny, 4.5.2005 09:19:
---
MiSSy*, 4.5.2005 08:56:
Puuroa

---

kuin myös!
[/q]

Samoin myös täällä, hillon kera

riisipuuroa

perunarieskaa *hih**kuolaa*

[q]Nitta, 4.5.2005 09:38:
---
zenny, 4.5.2005 09:19:
---
MiSSy*, 4.5.2005 08:56:
Puuroa

---

kuin myös!

---

Samoin myös täällä, hillon kera
[/q]

Mä laiton kanelii ja sokerii.... tosissaan outo yhdistelmä, mut oli hyvää

Tänään olen syönyt viisi päärynää. Oishan noita tossa vielä jäljellä.

Lihaperunasoselaatikkoo, banaanin, kaks reissumiestä, kaakkauu, maitoo, lakupötkön ja kaljaa.

aamupalaks karjalanpiirakkaa munavoilla, pari ruisleipää(kaikilla täytteillä) pari lihapullaa, jogurttia marjoilla, 2 jotain ihme pienii perunalättyjä*nauru* Elikkä olimpa siis laivalla*iihhih**kuolaa* ja sitten suklaata, banaanin ja pitsaa..hohoh*blush**jiihaa**iloinen**slurps*

Tonnikalapitsaa, leipää, sekä mehua ja maitoa. Ai joo, söin mä yhden omenan. Olipas tää taas terveellinen päivä

Päivällä kebep-ranskalaiset munalla +0,5l maito
Tossa äsken kananrintafileen ja riisiä + 2 kaurapalaa joiden päällä hk-blöötä + maitoo... ...maitopoika..

paketin suklaadonitseja

No en ole voinut syödä mitään. Kipeenä siis oon ja tänään kurkku kipeytynyt niin ettei tahdo vesikaan enää mennä alas ilman kyyneliä. Sattuu, sattuu

Aurajuustopossua...nami

Makaroonia. Tällä kertaa ei ollut ketsuppia mutta oli vähän jauhelihaa kaverina.

Öh.. kaks näkkäriä... Onneks pääsee koht himaan ja syömään jotain kunnollista gourmet- ruokaa *iihhih**hih* Ja illalla sitten tuparit ja kaikkea pientä purtavaa, mut luulisinpa että sitä nestemäistä litkua menis enempi

Katkarapukasaria ja kuskusia

Häränrintaa
Piparjuurikastike
Perunat

O