Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Äitienpäivä- / nimpparikakkua.

äitin kotitekoista lasagnea*slurps*ja sit vielä toooosi hyvää kakkua*iloinen*

Faijan tekemii pihvei ja sit illemmalla kakkuu!! *sydän*

Makaronia ja jauhelihaa sekasin.

[muokattu 10.5.2004 22:55]

[q]shiriyn:

[/q]

Namnam Toi on ehkä yks parhammista ja nopeimmista ruoista mitä voi tehdä! Lisää sekaan vielä vaan sipuli niin

Mä itse aloitin päiväni TV mix kaapeli-karkkipussilla. Joku uus TV mix hommeli.. Nyt on paha olo *pukla*

kissan korvia ja rotan

Valkosipulia ennen hammaslääkärissä käyntiä

mä tein eilen kalkkunan sisäfileetä (munanuudeleiden ja keitettyjen vihanneksien kera) näin opiskelijana ei sais tottua noihin sisäfileisiin mutta mutta...

[q]MaSari:
---
shiriyn:

---

Namnam Toi on ehkä yks parhammista ja nopeimmista ruoista mitä voi tehdä! Lisää sekaan vielä vaan sipuli niin

Mä itse aloitin päiväni TV mix kaapeli-karkkipussilla. Joku uus TV mix hommeli.. Nyt on paha olo *pukla*
[/q]

Totta turiset. *sydän*

[q]shiriyn:
[/q]

Tunnetaan myös nimellä pääkallomuhennos, tosin sipulia vielä
lisättynä tuohon yhdistelmään

Onhan tuo maukasta, tosin mausteet on pääkallomuhennoksen äiti.

huonoa kouluruokaa.. onneks himas on tulisen tomaattikeiton einekset valmiina ja odottamassa (tiskien kanssa *dissaa*)

Aamul paahtista aamupalajuuston kera. Lounaaks kalakeittoo*uuh* ja pari dallas pullaa*slurps*

aamukahvin voimalla vielä eletään*hymy*

tänään ei oo viel kerenny mitään syömään... kasilt oon heränny.. koht vois vaik lähtee syömään tästä koneen äärestä.. juup.. ei sitä vedellä ja purkalla koko päivää kylllä elä..

[muokattu 11.5.2004 13:40]

Kunha nyt eka sais ton keittiön siivottua et mahtuis tekee siel jotain :)

.m

Leipää, lähinnä.. Ja kahvia.. Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään kun kauppaan ei kerkee...

Paastoan tässä, koska tili vilkkuu punasta ja jääkaapissa on pelkkä valo

Riisikebab + 0,5 pepsi.

koulussa pahaa kasvissosekeittoa..

Paketillisen suolakeksejä ja join pullon vettä.

Nimim. ”Olis kiva kun jengi maksais tehdyt duunit ajallaan eikä 2 vitun viikkoa tai enemmän myöhässä.”

O