Mitä söit tänään?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 65
- Seuraava »
Sisko tekee rakettispagettia ja jauhelihakastiket <3 nammmm
no eilen tuli mässättyy kun leivoin krapulapäissäni orjalle ja mulle sämpyjä ja sit tein pannarii ja meil oli kermavaahtoo ja hilloo ja sit väsäsin viel vadelmapiirakan ja vanilja kastiketta..
tänään ollaan syöty sit viel noit kaikkee kun niitä on jäljellä + mä söin kreikkalasen salaatin ja orja söi riisii ja herne maissi porkkana sekoitusta..
[q]Enkeli:
hyvin vähän...
[/q]
pikku hiljaa enemmän..
mitäs mitäs on tullut syötyä... Täähän toimii ruokapäiväkirjana
aamu: 2 palaa sekaleipää päällisineen, 4dl jugurttia ja ½l kahvia
välipala: banaani
iltapäivällä: 2 kalkkunafileetä, pari desiä riisiä ja parsakaalia + 2 lasia mehua
Tänään en oo syöny kun pari palaa leipää joskus aamusta, huomenna on varmaan migreeni. Tosin olen menossa äipän ja isukin luo syömään äipän tekemää makkarasoppaa. Nam.
Jaa aamupalx 2 Banaanii ja Proteiini juoma ja päivällä paisteettu jauhelihaa ja 3:men kanamunan valkuaiset ja reajuustoa eli perkeleesti proteiinia ja proteiini pirtelö ja sit äskön ruisleivän ja banaanin ja taas proteiini pirtelön että lihaskuntoa kasvattamassa. heh*uros*
aamupala - tony tiikeri muroja ja maitoo
koulusafka - riisia paistettua kanaa pippurikastiketta ja kurkkua
valipala - loysin singaporesta ikean jossa on ruotsikauppa jossa oli salmiakkia, daimia ja lakuveneita
iltapala - parileipaa jugurtti tony tiikerimuroja
en ole viel ehtinyt syömään mitään... :'( ja on kamala nälkä.... mutta kun koulussa olen niin pääsen syömään vasta illalla...
Kanaa...
Nami nami
Kana on hyvää!
pyttipannua ja raejuustoa
Saarioisten Kanahampurilaisen Valion Olttermannilla, Heinzin Squirt-ketsupilla sekä Salsakastikkeella höystettynä. Vaatimatonta ja pientä mutta eri hyvää kun silloin tällöin jäystää. Pesee hesen ja mäkkärin kahden sentin paksuset burgerit mennen tullen
Aamupala sisälsi Fitness muroja rasvattomalla jogurtilla, appelsiini mehua ja 20g hera proteiini kaakao juomaa + iso vitamiini kasa.*slurps* Lounas pastaa broiler höysteellä ja vähän salaattia. illalla enää Jogurttia hedelmiä ja Proteiini +kreatiini juomaa ( palauttava ja yö protskut ) Kahvia päivän mittaan 4-6 kuppii, riippuen tarpeest*vink* Ei tyhjii kaloreita!*vink**enkeli*
Aamulla riisipuuroo.. Päivällä kananrintaa, riisiä ja currykastiksetta..
Parhaillaan omaa peukaloa
en vielä mitään, laitoin ranskalaiset tos puolisentoista tuntia sitten uuniin ja nyt vasta muistin ne ja ne kärähti... kyllä mä oon hywä kokki
[q]
---
Steven Hoaks:
Parhaillaan omaa peukaloa
---
Puistokemisti:
Iso mies ja imee vielläkin peukaloaan*hahjust*
[/q]
Oma peukku on turvallinen!
Ja kaiken lisäks maukas
2 palaa ruis-sampoa, 2 vanilja viilistä..ja kohta lisää*iloinen*
Hevosta.
[q]Puistokemisti:
---
nomic:
en vielä mitään, laitoin ranskalaiset tos puolisentoista tuntia sitten uuniin ja nyt vasta muistin ne ja ne kärähti... kyllä mä oon hywä kokki
---
Hiili on terveellistä*nauru*
[/q]
heh... no mä voin vielä ettii ne roskiksesta, haluutko myöskin? voin lähettää postissa sulle niin saat sinäkin jotain terveellistämurkinaa :]
edit: niin meen kohta syömää jotain mitä löytyy eli varmaan makarooni-laatikkoa mitä mami on laittanut... :)
[muokattu 19.3.2004 13:41]
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 65
- Seuraava »