Mitä söit tänään?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 65
- Seuraava »
rusinarahkaa
Pari paahdettua ruisleipää juustolla ja paprikalla.
banaanijugurtti ja lasi vettä.
veteen keitettyä kaurapuuroa ja ruisleipää. Samaa illalla töiden jälkeen. Nam. Ehkä ensi kerralla siirryn maito-kaurapuuroon *ah noita aromeja *
Katkarapunuudeleita ja he-ma-pa sekoitusta..
Ei ollu mikään älytön herkuttelu annos.. onneks oli paljon mausteita
mun lemppariii... makaroonii ja feta juustoo
+ näkkärii ja jugurttii ja teetä..
Paskakaaligratiinia... vai olikohan se parsakaali *ding*... No joo kuitenkin, harvoin on noin onnistuneesti pilattu joku ruoka.
Taas roskaruokaa... En voi sille mtn, mutta se on mun paheeni. Oon vaan niin laiska etten jaksa väsää ruokaa iha koko aja.
Pinaattilettuja ja mutsilla suklaamuflarin
Mun ruokavalio näin aina duunipäivinä koostuu aika hyvin pinaattiletuista.. Eli vaan.
XD
roiskeläppäpitsaa
Mulla on lasagnettea uunissa. Valmis viiden minuutin sisällä *slurps**kuolaa*
sämpylä ja appelsiini aamupalax,päivällä lohikeittoo ja iltapalaks mustikkakeittoo ja paahtoleipää...mmmmm....
Päivälliseks tuli syötyä broilerin rintafileetä riisin ja parsakaalin kera se on kyllä parasta, mitä voi olla
en vielä mitään...*kivatsulle*
Kuppi kahvia ja kohta nauttimaan Heseen darrahyviksiä...*super*
hmm.. aamulla muffarin ja vettä... töitä vain 6 tuntia joten en syö siellä mitään , tupakalla pärjää! illallakaan ei saisi oieastaan syödä pahemmin mitään.... ehkä pari hetelmää vetäsen ?
koulussa pizzaaaa
Pizzaa. Täydellinen darramäiske*slurps*
Alkaa päivä valjeta taas ihan eri tavavalla.
Heräsin vasta äsken ja aamupalaksi tuli vedettyä pari ruispalaa ja kuppi kahvia. Suunnitelmissa olisi vetää Lidlistä ostettuja koiranpökäleitä, joko hapanimelä kastikkeessa nuudeleiden kera, tai sitten ihan perunamuusissa.
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 65
- Seuraava »