Mitä söit tänään?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 65
- Seuraava »
Chillissä kepamia lohkoperunoilla, ei mitään ihmeellistä muttei mitään älyttömän pahaakaan. Vähän ehkä hinnakasta kyllä..
Aamupalaksi c-vitaminoituu mehuu, multitabsin, pari leipää, juustoa ja meetwurstii
Tos välil mäkis joku el maco tjsp ateria
Illemmalla pitsaa
edit: hyvin mä vedän
[muokattu 5.1.2004 18:58]
kiinalaista
kevätrulla, kanaa, jättikatkarapuja, riisiä, kyllä maistui =)
Kinkkua (menin ostamaan toisen kun edellinen loppui kesken), riisiä, vihanneksia
[q]Blues:
Kinkkua
[/q]
ai niinku sarjassamme joulukinkkua?
Riisiä ja possunsuikaleita. Siinä muassa herneitä sun muita vihanneksia... Äärimmäisen hyvää vaikka itse sanonkin
Menin kauppaan ja mun piti ostaa valmissafkaa. Ne kuitenkin näytti niin surkeilta ja kalliilta että päätin tehdä nopean nuudeliwokin: Ostin kaupasta yhden sipulin, paprikan, omenan ja kaksi nuudelipakettia. Tulin kotiin, laitoin pannun kuumenemaan ja veden kiehumaan. Pilkoin sipulin, parikan, omenan ja heitin ne wokkiin sekä nuudelit kiehumaan. Pikkusen mausteita (inkivääriä, valkosipulia, pippuria, seesamsiemenöljyä, soijaa, chiliä ja korianteria) kasviksille ja valutetut nuudelit lopuksi sekaan.
Siitä kun tulin kotiin niin safka oli lautasella alle 10 minuutissa ja maku oli aivan toista kun valmissafkoissa :)
mä oon ollu toooosi terveellinen tänään
pari leipää,purkki tonnikalaa, joku 100g irtokarkkeja ja sit mc feast ateria. Kaks viimistä pistän sen piikkiin että käytiin leffailee tänään.. mut silti.. mul on vieläkin nälkä
Aamiaiseksi hieman sipsejä.. Hesestä koukkasin mukaan Mega-aterian isona, töllön ääressä kokista (join) ja kotiin tullessa sain haltuuni kasan herkkuja joista tuhosin yhden donitsin ja kaksi mustikkamuffinssia. Ja juomana tietysti kevytmaitoa.
Hmm, taidan popsia noi loput sipsit tosta tai en aamulla jaksa vaivautua tekemään puuroa..
[muokattu 7.1.2004 04:33]
koska eka ruoka paloi pohjaan..*dissaa* (sehän ei ollu mun vika *justjoo*)
niin söin tänään taas kanansiipiä...
ja näkkäriä ja pelkkää juustoo..*sydän*
Makaroonia *sydän*
Mysliä aamupalaksi. Nyt on kahvimuki edessä.
2 kuppia kahvia kotona, ja työmatkalla ajattelin blokata asemalta jonkun patongin mukaan minkä voin sitten työaikana syödä.. hmmmm paahtopaisti..
Mun vakio 0.5 litraa kaakaota ja multi vitamiini/mineraali tabu. Nam nam!*iloinen*
kupin kahvia *ding**nauru*
join kupillisen kahvia... siinä se tähän mennessä
1x päärynän makuinen hedelmänamitus....
[q]tiipi:
kiinalaista
kevätrulla, kanaa, jättikatkarapuja, riisiä, kyllä maistui =)
[/q]
Oih! Rupes tekee niin mieli kevätrullia ravunlihalla.*slurps*
aamupalaksi jugurtti.
ja kohta lounaaksi eilisiä tähteitä :)
vuohenjuustokanarullaa, perunasipulimuhennoksella ja pippurikastikkeella <3
pitää varmaan illalla väsää lopusta kanasta jotain punkkukastikkemättöä kun tipattomalle alkuvuodelle sallitaan alkoholi safkassa ja on kuitenkin jo pikkulauantai ;)
[muokattu 7.1.2004 10:36]
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 65
- Seuraava »