Mitä söit tänään?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 65
- Seuraava »
Jätskiä, jätskiä ja vielä enemmän jätskiä!!!
Ihanaa uunilohta ja perunamuusia + tartarkastiketta!!!
Nam nam, maha ihan täynä!
meitsi vetäs kax ihan sika hyvää patonkii ja kalakeittoo...
En vielä mitään ja nälkäkin olisi... Olen kait sanonut tämän saman tässä topicissa aikaisemminkin. No nyt oli viimeinen kerta ku nurisen NÄLKÄÄ!!! Toivottavasti...*hih*
[muokattu 5.12.2002 19:25]
koko päivän.
äh. en oo syöny mitään kun on jotai vatsatautii tjs.
En mitään.. Vaikka nälkäki ois jo.. Enmä jaksa kävellä... Istunut täs netis koko päivän melkeensä...
En mitään....
Kai sitä pitää kauppaan kohta mennä...
..Tiedossa nuudeleita..Taas..
*ökkö**ökkö**ökkö*
ööööh...siideriä??? ai juu, ja romuja, eikun muroja.
nallekarkkeja ja kokkolaa.
tenttiin lukiessa on kiva purkaa agressioitaan nallekarkkeihin puremalla niiltä päät ja jäsenet irti ja vääntelemällä niitä umpisolmuun.
hitto ku olisi motiivaatiota vain siihen olennaiseen eli lukemiseen
N. 28 ja ½ kupillista kahvia...
Kyllä nyt on todella ravittu ja hyvä olo
LAPSET :(
Lohipastaa & salaattia.. 2 lohileipää... puol askia salmiakkisisuja... (+2 kuppia teetä ja mehua, n. litran vettä) *juoksee jääkaapille*
uuh tosiaan...pitää mennä syömään jotain...*hymy*
1,5 litraa jäätelöä, makkarakeittoa, mc feast aterian ja äsken pippuri pihvin ja valkosipuliperunat. ja illaksi on tonnikalasalaattia..
Aamulla jugurttia, päivällä jotain kalapuikkoja koulussa ja äsken lihapullia ja perunaa ja porkkana- ja lanttulaatikkoa. Enää en jaksa tänään varmaan mitään.. Niin ja söin kans yhen hampurilaisen tossa jossain välissä..
Morpheus:[q]1,5 litraa jäätelöä, makkarakeittoa, mc feast aterian ja äsken pippuri pihvin ja valkosipuliperunat. ja illaksi on tonnikalasalaattia..[/q]
tolla setillähän eläis viikon
Marski:[q]sekä tietty suklaakalenterin luukun nro 4*pelle*[/q]
Mä oon vieläkin ihan otettu kun noi pojat toi mulle ikioman suklaakalenterin silloin illujen jatkoilla *sydän* niitä on kyllä kivaa mussuttaa, vaikkei se suklaati niissä ookkaan ihan parasta
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 65
- Seuraava »