Bilemokia...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »
No more rock'n rollissa olin aika hyvissä soosseissa (tultiin suoraan Ellun ja Roosan tupareista). Juttelin juovuspäissäni jotain mukavia Pietarille ja loppuillasta meinasin sammua istualtaan. Aamulla oli niinku näin <-> lähellä ettei kybä lentäny.
Ei nyt mitään ihmeempiä oikeestaan.
Hih aika kivasti kävi ku olin tossa pari viikkoo sitten näytössä... hmm.. ajatus katos *häh* eipä sit varmaa mitää käynytkään *punastus*
18 v. synttäreillä, joita vietin Säde Meets Friendsissä, tuli juotua _hieman_ ja yksi asia johti toiseen ja lopulta heräsin Porvoon bussiasemalta. Sieltä oli sitten kiva yrittää löytää kotiin aamuyöllä *hääh*
Onnex ei oo itelle käyny mut oon kuullu monesti et jengi nukkuu junasa aseman ohi ja sit ku vielä aina ne ihanat YÖ-junat on niitä jotka menee Riihimäelle asti nii siinähän on kiva sieltä herätä
niin no...
mähän en koskaan mokaile...
mä en vaa tajuu kuka helvetti viittii rakentaa jotain portaita
baariin ja sit vielä anniskella alkoholia samassa paikassa.
tuli tuolla ground underissa nimittäin vedettyä aikamoiset
pannut sielä glorian portaissa. poke oli soittamassa jo
ambulanssia, mut onneks ei mitään käyny.
-phe
Juhanillahan on oikeest paljo tarinoita kerrottavana
Lissää stuffia tulemaan,eix jeah?*nauraa*
Juhanilla taitaa todellakin olla näit mokia enemmän kuin meillä muilla.. jää jopa thunder kakkoseks ja sen on jo aika hyvin..=)
Hmm.. aiemmin mainituista pepunpuristeluista tuli mieleeni eräs kerta, jolloin "pienessä" hiprakassa päätin eräissä bileissä läiskäistä exääni (jota en ollutkaan nähnyt sitten eron jälkeen..) takapuolelle.. Tosin elättelen vielä toiveita ettei se huomannut (hmm..) Enkä nyt tiedä oliko tuo moka, vai aivan normaalia toimintaa..
Jenni,se on ihan normaalia.Paitsi et meikäläistä yleensä paiskastaa namaa eikä perseelle *täh* Onkohan se normaalia?*cool*
thunder... joo kyl se paiskhataa naamalle ku sanoo ihmist väärllä nimellä..=)
kuka on paikan noloin häröilijä?
äänestän rakasta kaveriamme... mixed~thunderia...ei millään pahalla...=)
Meni nyt piikkasen ohi toi väärällä nimellä hommeli??
Hmm,ja kiitoksia arvostuksesta Ilmeisesti on kunnia olla noloin häröilijä*cool*
siis sehän on kunnia.. mä voin tuoda sulle joku päivä häröilijöiden kuninkaan kruunun..*iloinen*
jep, minäkin voisin antaa ääneni mixedille
Ja sehän on sitten aiwan valtavan kokoinenkin tietyst,eiks jeah?
Noh,kyllä mut kyl taietaa tunnistaa ilman sitä kruunuakin *cool**pelle*
taidetaan tuoda sulle pirunsarvet... pääset silloin klubiin mukaan... =)
Mun ääni kans mixedille.. sen ansiosta muilla on aina hauskaa kun ollaan esim, dokaamassa jossain jatka vaan samaan malliin!!!
Jippiiiii Saanks mä ihan ikiomat pirunsarvet???jesjesjesjes*hymy*
Pistetään porukka naurrramaan *cool*
Tänne vois pistää koomisii mommelluksia ja muuta koomaa..
Kuten mun Ihanan uuden vuoden kooman.. 3 hävinnyttä tuntia ja ilman takkia eedenistä kotiin.. teini meininki py puupi!!
*voiei*!!!!!!!!!!
ja mä tiiän et muutki on mokaillu!.. tai parempi, teijän frendit..
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »