hiustyylit / mestat?

Back to yleinen bilehöpinä O

mitäköhän maksais latvojen värjääminen valkosiks ja juurien värjäys? tosin tunnen pari kampaajatätitapausta jotka ei suostu koskemaan mun tukkaan

kohta on mellulla uus pränikkä tukka *sydän*

Ite en jaksanu vaivautua parturiin asti ja vetäsin ensin saksilla vähän suurimpia ja sitte loputkin pois. Kätevää kun ei tartte ku vähän liinalla pyyhkästä. Kesätukka parhaimmillaan, paitsi että päänahka palaa..

Mä ainaki parturoin ite itteni.. ja sen kyl huomaa. Tulee vähä rastojakin itekseen jo

Kun kaveri on parturikampaaja, niin hiukset saa aina ilmaiseksi päivitettyä. Tosin väreistä joutuu maksaa. Joskus on tullu pointissa käytyä, joka oli aika jees, mut kallis.

[q]diezel:
---
Marie:
http://www.shaggyhead.net
---

Sama, jos jossain pitäisi käydä. Viime reissusta taitaa olla puoli vuotta ja sitä edellisestä about sama.
[/q]

.Todellakin.

[q]kESO:
Kun kaveri on parturikampaaja, niin hiukset saa aina ilmaiseksi päivitettyä. Tosin väreistä joutuu maksaa. Joskus on tullu pointissa käytyä, joka oli aika jees, mut kallis.
[/q]

Kai sä nyt sille kaverilleskin jotain maksat, luuletko et se tekee niitä huvikseen ja haluu viel ihan välttämättä hyväntekeväisyytenä leikkaa kaikkien kaverien kuontaloon. kantsii jotenkin ainakin huomioida...

Kampaamo Tyyli perämiehenkadulla on hyvä

[q]keisha:
Rastojen laittaminen ratkaisi mun hiusongelmat. Tukkaa ei tarvitse leikkauttaa, kammata tai kuivailla tai laittaa tököttejä, ja pestäkin tarvitsee kerran viikossa tai harvemmin. Titysti näitäkin pitää välillä vahata ja pyöritellä, mutta verrattuna entiseen joka-aamuiseen pesu-kuivaus-muotoilu rituaaliin on ihan hemmetin paljon helpompaa :)
[/q]

yhdyn tähän kommenttiin aivan täysin. veitpä sanat suustani

http://www.shaggyhead.net/malleja2/pelaajaI.jpg
tää on hyvä! Mut itse vaan haluisin musta/ruskee sävyillä.

Mun mielestä paras mesta on SOHO lönkan päässä ja kaikkein paras "hiustaiteilija" tietenkin Laakkosen Mikko!

onks jtain nettisivuja mis löytyis kivoja hiuksia??

[q]ELÄIN:
Mun mielestä paras mesta on SOHO lönkan päässä ja kaikkein paras "hiustaiteilija" tietenkin Laakkosen Mikko!

[/q]

uiui, Mikko a.k.a. Alistaja on hyvä frendi vuosien takaa. Aivan ihana ihminen, jonka seurassa ei koskaan ole tylsää
Mikko teki aikoinaan munkin hiukset kunnes myi oman liikkeensä ja siirtyi juuri avattavaan Sohoon. Jäin sitten toisen frendin asiakkaaksi Mikon vanhaan liikkeeseen. Mutta Mikko on kyllä pop!

[q]Verano:
---
ELÄIN:

---

uiui, Mikko a.k.a. Alistaja on hyvä frendi vuosien takaa. Aivan ihana ihminen, jonka seurassa ei koskaan ole tylsää
Mikko teki aikoinaan munkin hiukset kunnes myi oman liikkeensä ja siirtyi juuri avattavaan Sohoon. Jäin sitten toisen frendin asiakkaaksi Mikon vanhaan liikkeeseen. Mutta Mikko on kyllä pop!
[/q]

Mikkoa pitää sitten nykyään kutsua parturi harriksi. Soho aka. harrin salonki! =) Se digaa ku sille vinoilee. Itsekkin kävimme siel töölöössä ku niil oli se oma way back then... On ollu hitsin hyvä kaippari jo varmaa 10 vuotta. Mut eitäs midist. Jatketaan..*super*

Nyt on kivat hiusset ku, olin hiusmallina mut täytyy joo katella jos sitä kävis kans tällä "kuuluisalla" harilla hakee kivat kesähiusset...

Oma proidi leikkuuttaa hiukset joten eipä maksa mitään. Mitään erikoista en edes haluaisi joten helppo homma =)

Pakko kohdata se tosiasia,etten voi elää takkutukkana loppuelämääni.Pitäisi siis alkaa kohta keksimään miten erittäin lujatekoiset rastat sais pois niin,ettei ihan siilitukassa tarvis olla. Toisaalta en aio pitää kiirettä asian kanssa,kyllä tää ihana pehko saa päässä vielä kolmannenkin vuoden homehtua*nauru*

Fredan Hiussali Peili on kyl hyvä paikka!

Mulla on aika selkee suunnitelma. Ensin otan violetit letit joissa on punasen violettia seassa, sen jälkeen kun oon kyllästynyt letteihin, niin leikkauten hiukset lyhyeksi. Eikä tuu kalliiksi kun kaveri leikkaa ja sen kautta saan kuidutkin melko halvalla

kuvia hiusmalleista kaipailisin minäkin
Yleensä ottaen olen vuosia ottanut saman yleismaailmaisen mallin joka on aina siisti, makee ja käypä, muttei koskaan villi ja muodikas. olen siis aika hiusmuotitiedoton.

Oon 2 kertaa käynyt c.o.o.l:issa ja se on aika hyvä mesta. Osaavia ihmisiä jotka todella osaa kuunnella. harmi juttu että mä en halua että mun parturi kuuntelee mua koska mä ohjaan ne aina samaan lopputulokseen*muhaha*

O