Lempijäätelösi?

Back to häröily O

Daim jäätelö ja lakujäätelö menee listalle ensimmäiseksi.
Sit tulis varmaankin minttu ja vanhanajansuklaa, ja hyvänä kakkosena jotkut kivat hedelmä-marjasorbetit yms*sydän*
Oikeestaan tarkoin ajateltuna, kaikki jäätelö on hyvää, mut nougat ja josta öklömakeista en kyllä tykkää
Kesä tai talvi, jäätelö rok!*plur*

Kerran söin yhessä hienossa ravintolassa jälkiruuaksi tyrni-konjakki-kermajäätelöä. Se oli parast ikinä!

Wanhanajan vanilja on ihan ykköstä! Sitä ei vaan tässä listassa ollut... Minttu on sit seuraava suosikki.

kaikki jäätelöt maistuu ainakin kesällä tosi hyvälle!

Päärynä ja mantsikka

Niitä on monia.. vähän mielialan mukaan Mutta tällä hetkellä maistuisi eniten vadelmasorbetti

Estottomasti Mövenpickin suklaa, siis se, jossa on niitä suuremman luokan suklaa knöllejä seassa. Namskins.

Muuten en älyttömästi tykkää kyllä suklaajätskistä...tai siis, että kaikki menee, mut en välttis ite ota suklaa semmosta kasvirasvamömmöö. Muutenkin noi Mövenpickit on tooooosi hyviä ja sitte kaikki raikkaat, sitruunat ja sensemmoiset.

carte d'orin mascarpone ja/tai saman lafkan cookie

Mahdollisesti pakkasessa tällä hetkellä. Joku metsämansikkatsydeemi... kerron sitten, oliko hyvää. En ihan hirmuna jätskistä yleensä kyllä ees tykkää, mutta tuo näytti houkuttelevalta.

edit: Se oli Classicin metsämansikkasuklainen, paras jätski, mitä vuosiin oon syöny. Suosittelen.

[q]Lyylikki, 19.4.2006 22:17:
Muutenkin noi Mövenpickit on tooooosi hyviä ja sitte kaikki raikkaat, sitruunat ja sensemmoiset.
[/q]
Just joo. Aika päräyttävä juuri Möven sitruuna. Äiskä hehkuttaa, että ostan aina tätä teille, kun tää on niin raikasta...

Kingis on edelleen paras! *sydän*

[q]pietari, 10.9.2005 23:55:
siitä asti kun aloin itse ostaa jätskini se on ollu Bravon banaani-suklaa (0,89e/l)
[/q]

Toihan on ihan legendaarista jädeä

[q]satumetsä, 19.4.2006 23:18:
---
pietari, 10.9.2005 23:55:
siitä asti kun aloin itse ostaa jätskini se on ollu Bravon banaani-suklaa (0,89e/l)

---

Toihan on ihan legendaarista jädeä
[/q]

Senhän takia se on halpaa kun se on jämäjätskiä. Banaani ja suklaa on vaan niin voimakkaan makusia että ne tunkee eniten läpi *pökr*

[size=8]mut on se silti aika hyvää :P[/size]

Mulle käy lähes tulkoon kaikki mikä on hylaa. Mut ihan jeez on kyl suklaa-nougat tai minttu...

mansikkajäätelö, suklaakastike, kermavaahto ja lämpöiset vaahtokarkit!
Oih nams (ja kaikki hylaaaa tietenkin)

Äänestin minttua.

Minttupa onkin ihanan raikkaan makuinen jäätelö, ja kaiken lisäksi maku on erittäin makoisa. *sydän* ne vihreät viivat on parhaita. :)

Lakritsi med combo päärynä on herkkua

Ihan ehdottomasti pistaasi- ja jogurttijäätelö! Suomessa ne ois sit pappagallolta.. Mut oikestaan mikä tahansa italialainen jätski on ihan "dorkan hyvää kamaa" (kuten eräs kokkiystävä asian ilmaisi)

Kaikki pappagallo jädet!*kuolaa*

Kahvi/Mokka.
Nam nam

Vanhanajansuklaa tulee hyvänä kakkosena.

O