F1-Kenestä tulee maailmanmestari 2007

Back to yleinen keskustelu O

[q]Jutu, 14.5.2007 00:00:
Go Hamilton! "ärsyttävä kakara" niin kuin ukko sitä kuvailee ajaa melko hyvin ollakseen ekaa(?) kautta isojen poikien sarjasssa :P
[/q]
Ja on kyllä nopea autokin. Mä en kyllä alkuunkaan usko Hamiltonin mestaruuteen vaikka tulee varmasti olemaan korkealla kauden jälkeen. Veikkaan neljättä sijaa hänelle.

[q]hallucinogen, 16.4.2007 09:48:
Alonso vaikuttaa muutenkin jotenkin koppavalta ja itseään täynnä olevalta tyypiltä joka oottaa, että sitä hehkutettaisiin niin voin kuvitella, että sitä kiehuttaa sisältä ja paljon :D. Eikös sen managerikin tullu jotain ruikuttaa tossa :D.
[/q]
joo, ite en kans pidä koko tyypistä

mut Heikil menee vähä heikosti nyt Mikähä vittu siinä on että kummasti Ferrarille ja Rellulle iski heti vähän huonompi kausi ku suomalaiset meni sinne :(

toivotaan että Robert Kubica on vielä hengissä... Uskomattoman pahan näköinen kolari, kolmeasataa betoniseinään. Ihme on jos mies selviytyy. *sormetkyynärpäitämyötenristissä*

Muutama vuos sitten samanlainen onnettomuus ja kuljettaja ois kuollu heti.

No ainakin BMW:n mukaan Kubican tila on vakaa.

(ja jonkin mukaan puhuu)

Tuli kyllä ilkeetä jälkeä. Toivottavasti selviää suuremmitta vammoitta.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/autot/2007/442258.jpg

joo, niin tuntuis olevan mies kunnossa. _USKOMATONTA_ En vaan tajua miten joku voi selvitä tollasesta hengissä. Mut siis se oli päivän :)

[q]mikke, 10.6.2007 21:03:
En vaan tajua miten joku voi selvitä tollasesta hengissä. [/q]
Kuljettajien turvallisuus on parannettu sen jälkeen kun Roland Ratzenberger ja Ayrton Senna kuolivat Imolassa 1994.

3 x turva-auto kehissä... Tälläsiä nämä kisat pitäisi olla aina, kunhan Kubican turma olisi ollut vaan perus ulosajo.

http://www.darcyf1.com/0611/Canada07_Kubica_MASSIVE_Crash.Short.avi

Ja heti Fisico ja Massa hylättiin... jopas on erikoinen kisa

Kovalaisella mahdollisuus nousta vikalta sijalta kolmanneksi. Eihän Rellulla menekään niin huonosti.

aika paska kisa :)

nyt oli kyl viihdettä ja jännitystä liikaaki :)

6. ensimmäistä sijaa meni eritalleille. Tällaisia kisoja enemmän!

[q]tomppi, 10.6.2007 21:12:
---
mikke, 10.6.2007 21:03:
En vaan tajua miten joku voi selvitä tollasesta hengissä.
---

Kuljettajien turvallisuus on parannettu sen jälkeen kun Roland Ratzenberger ja Ayrton Senna kuolivat Imolassa 1994.
[/q]
no on parannettu joo tietenkin, mutta silti toi on uskomaton saavutus, ja hyvä niin.

Meh. Melko ärsyttävää, että ennen en seurannut formuloita, mutta nyt omakin mielenkiinto on herännyt. Tosin, ei mua niinkään kiinnosta itse kisa, vaan se kuka voittaa o_O. Ukko sano päivällä, että jos Hamilton voittaa niin se ostaa jotain mulle lahjaksi perjantaina, eli nyt on hyvä syy odottaa perjantaita

Kyllä oli jännä kisa, pitkästä aikaa. Ja onneks ei Kubicalle käynyt pahemmin, toivotaan pikaista paranemista.

[q]Fyraett, 10.6.2007 21:19:
http://www.darcyf1.com/0611/Canada07_Kubica_MASSIVE_Crash.Short.avi
[/q]
joo, hurja mälli kyllä, jos tosta poikkinaisella jalalla selviää ni kyllä oli suojelusenkelit messissä :)

olipa villi skaba.

Täytyy sanoa, että noi nykyaikaiset formulat on kyllä suhteellisen turvallisia kun _Kubicalta nyrjähti vaan nilkka ja sai pienen aivotärähdyksen O_o. Lääkärikin sanoi, että kaveri voi suurella todennäköisyydellä kisata jo ensi viikolla.

Itse kisa oli viihdyttävin pitkään aikaan ja tuollaisia kisoja soisi nähdä enemmänkin.

O