Things To Do Before You Die
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
elää unelmaa..*hymy*
Hmmmmm, ei mulla kyllä tuu yhtään mitään mieleen mitä mun olis nyt ihan välttämättä pakkopakkopakko saada tehtyä ennenku lähdetään kalmistoihin
Siis onhan niitä paljonkin asioita joita olis ihan kiva kokeilla mutta enpä mä nyt niitä hirveen aktiivisesti jaksa kelailla. Ihmettelee asioita sitä mukaan ku tulee eteen
-käydä niin monessa maassa kuin mahdollista ja ottaa hemmetisti kuvia et jälkipolvetki tietäis...
-saada vaaveja...
-jotenkin hyvittää vanhemmille kaikki se hyvä ja onnellinen mitä ne on mun hyväx tehny*hali*
En usko, että jos nyt tietäisin kuolevani vaikkapa huomenna, niin hirveesti ottais päähän, että se ja sekin asia jäi tekemättä. Vaikka enhän mä oo oikeestaan mitään tehny, mutta...
- Käydä avaruudessa. Kaikista parhainta olis jos sinne tähtien keskelle vois jäädä.
- Matkustella ympäri maailmaa
- Muuttaa edes yhden ihmisen elämä hieman paremmaksi
- Saada kirja julkaistuksi
- Katsella jylhää maisemaa jossain vuoren laella ja tuntea, että elämä on hyvällä mallillaan
[q]JustinSane:
Hmmmmm, ei mulla kyllä tuu yhtään mitään mieleen mitä mun olis nyt ihan välttämättä pakkopakkopakko saada tehtyä ennenku lähdetään kalmistoihin
Siis onhan niitä paljonkin asioita joita olis ihan kiva kokeilla mutta enpä mä nyt niitä hirveen aktiivisesti jaksa kelailla. Ihmettelee asioita sitä mukaan ku tulee eteen
[/q]
Täsmälleen näin!
Hmmm... ainakin kovin on yritys et tulis hyvä tuloinen palkka...ja sit sekin olis mukavaa jakaa elämä jonkun muun kanssa ettei sitten tuu semmonen sohvaperuna
Kaikki oleellinen on tullut tehtyä. Tosin voisihan sitä vielä vaikkapa voittaa Breakpointit/Assyt. :-P
Mä haluisin tanssia niin kauan et mä pyörryn. En oo viel jaksanu toistaiseks tehdä sitä ^____^
[q]JustinSane:
[/q]
Samaa mieltä Tosin maailmaa ois kyl iha jees nähä...
Hmm..
-benji-hyppy
-myös base-hyppy
-reppumatka maailmalle (väh. 3kk)
-oopiumin hiisaus
-kokalehden syönti
-työskentely ulkomailla (mieluiten Briteissä)
-2 kersaa (vain ja ainoastaan VAIMON kanssa) *sydän*
-omaisuutta niille kersoille jätettäväks
Paljon tehtävää mut niin on aikaaki. Nähän ei oo misää järjestyksessä..
Luettelin sitä mukaa mitä muistin toivoneeni/toivovani.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »