Playstation parisuhteessa
[q]¤sune¤, 24.1.2006 15:59:
---
typ0, 24.1.2006 15:53:
---
¤sune¤, 14.5.2005 20:04:
yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka
---
herää kysymys, mitähän ihmettä sä teet täällä jossain klubituksessa kitisemässä jos toisille sanot et ne on täällä pätemässä? mikä sulle antaa oikeuden sanoo toho jotain ku itekki oot täällä.
*sormella osoittel - mene itseesi*
---
no nyt ei voi muutaku nauraa enää. kaivellaanko jotain pari vuotta vanhoja juttuja viel esiin ?
[/q]
näköjää =D emmä kato oo kertakaa lukenu tätä topikki vastaku eile.. pääsin neljännelle sivulle mut sit dösä lähti mut ku tää on kerta noi vanha juttu nii ei sit mitää =D otan sanani takas xD
[q]typ0, 25.1.2006 08:39:
---
¤sune¤, 24.1.2006 15:59:
---
typ0, 24.1.2006 15:53:
---
¤sune¤, 14.5.2005 20:04:
näköjää =D emmä kato oo kertakaa lukenu tätä topikki vastaku eile.. pääsin neljännelle sivulle mut sit dösä lähti mut ku tää on kerta noi vanha juttu nii ei sit mitää =D otan sanani takas xD
[/q]
No ei siin mitää, on tääl kyl vanhempiaki kaiveltu aika rankalla kädellä
[q]¤sune¤, 25.1.2006 16:21:
No ei siin mitää, on tääl kyl vanhempiaki kaiveltu aika rankalla kädellä
[/q]
hehe x)
Just ostettiin uus PS2 kun PS1sen pelit on jo niin läpikolutut että tahdottiin uusi pelikone. Samalla ostettii burnout revenge ja ssx on tour tai joku vastaava Kivaa kun saa taas pelata *himokaspsykokatsehymiö*
Jos mulla olis pleikkari, niin varmasti parisuhdekin sen kanssa toimisi hyvin.
[q]Yaminah, 20.5.2005 12:39:
---
Kai tiedät, että niitä pelejä saa kaupasta ostettua ihan rahalla. Sen ei pitäisi olla hirveän vaikeaa ja jopa tytöt/naiset pystyvät siihen.
---
No shit hey... terävä havainto... Mutta ne vaan sattuu olemaan aika kalliita, oli parempaakin käyttöä niille rahoille, eikä se pleikkari ollu mun. No kuitenkin, kai sitä ens kerral vois jonkun ostaa .
[/q]
haha eli ts. pleikkarin omistaja ei vaan halunnut etsiä sulle pelejä.
Kyllähän se ihan hyvin toimii mutta kun vaimoke haluu aina "kokeilla" just sillon kun mulla on joku maailmanmestaruus kisa menossa jossa pitää voittaa että pääsis mitaleille tai vastaavaa
[q]Avernian, 7.2.2006 11:08:
Jos mulla olis pleikkari, niin varmasti parisuhdekin sen kanssa toimisi hyvin.
[/q]
Voisin kuvitella itsestäni jotain samansuuntaista yhteisymmärrystä :)
eiku playstationin kanssa parisuhteessa..noei*pepsodent*
minä sitä varmaa enemmän pelaisin :D
playstation teki sitten paluun meijän perheeseen...
mulla on suhde playstationiin *sydän*
[q]Nexus__69, 15.2.2006 16:42:
mulla on suhde playstationiin *sydän*
[/q]
nyt demissä: "mieheni on kone"