Kauneimpia hetkiä elämässäsi
Kun poikaystävä pyysi polvillaan kihloihin..
We find the defendant...
...not guilty.
tapahtui tässä eräs päivä, kun oli ihan kesä. oli siinä sitten jo ollut kukkaa ja sitten lähdimme ystäväni/parhaan seksin, sekä toisen ystäväni kanssa ajelemaan.
aurinko paistoi, oli lämmin, ajoimme autolla, psyke pauhasi KOVAA, ja sitten sain vielä kylmän kaljan ja tiesin että olimme menossa kivaan paikkaan missä tulisi varmasti olemaan kivaa.
se oli yksi elämäni huippuhetkiä.
kesäkesäkesäkesäkesäkesäkesä.
ja niin edelleen. :)
toinen oli provinssin sunnuntai-maanantai välinen yö.
hitsi kun sillonkin oli maailman eniten kivointa! huoh.
niitä kauniita hetkiä on niiin paljon (kaikesta muusta sonnasta huolimatta) Ekaks tulee tietenkin mieleen lasten syntymät-> ensimmäiset hymyt... suomen kesä,syksy,talvi ja kevät,
ja henkilökohtasemmalla tasolla rakastelu peilityynessä järvessä keskellä yötä.
Viimeinen tapaaminen edesmenneen ystäväni kanssa. ilman niitä sanoja häneltä en ehkä olisi jaksanut. *sydän**sydän*
Voitin duunista matkan thaimaahan huhtikuussa. Meille oli joka ilta järjestetty jokin spesiaali illallinen. Yhtenä iltana meillä oli tapaaminen hotellin pihalla jonne meidän pomo ratsasti meitä norsulla vastaan. Siitä sitten jokainen vuorotellen ratsastimme norsulla meren rantaan jonne illallinen oli katettu.. Se oli jotain niin kaunista ettei mitkään sanat tai ottamani kuvat riitä sitä kertomaan. Aallot hipoivat pöydän jalkoja, kynttilöitä ja lyhtyjä joka puolella. Thaimaalainen tyttö lauloi meille koko illan veljensä säestämänä palmujen katveessa.. Tuli sellainen olo koko porukan kesken että kuinka voimme ikinä kertoa tästä ystävillemme kun he eivät voi kokea sitä samaa fiilistä mikä meillä oli siellä. Matkan lopulla olimme muutaman päivän Bangkokissa. Viimeisenä iltana söimme 59 kerroksisen pilvenpiirtäjän katolla. Siis katolla, ei mitään seiniä edes, pienet kaiteet vaan eikä siellä edes tuullut. Se näkymä koko Bangkokin yli, ne valot ja kaikki.. sitä olisi voinut tuijottaa loputtomiin, tuntui ettei se kaupunki lopu minnekään. Oli hienoa kiivetä korokkeelle, nojata kaiteeseen ja päästää kädet vapaaksi... Ooh, ne oli kauniita hetkiä monien joukossa :)
*piip*
Erofiiliksissä tässä tilitän
En tiedä onko ne mun elämäni kauniimpia hetkiä, mutta ainakin hyvin kauniita... kaikkea pientä mitä tuli oman rakkaan kanssa tehtyä... kun sai hänet nauramaan ja hymyilemään... ja kun tunsi olonsa oikeaksi ja turvalliseksi hänen seurassaan...
...nyt kun niitä ei enää ole, eikä niitä voi siinä määrin kokea, tuntuu niin autiolta
Hiljaisessa bussissa matkalla kotiin, aurinko laskee/nousee, muuttuva maisema ja hyvä musiikki soi korvissa..ja ennen kaikkea mahtava ilta takana..*sydän*
Kiitti Sundust,
Loistoaihe.
Mun ehkä kauneimmat hetket liittyy oleellisesti syysiltoihin.
Yksi ehdottomasti upeimmista oli se, kun olin juuri suurten muutosten keskellä - 2001 syksyllä ja istuin korkean talon parvekkeella poltellen coronaa. Sisältä loisti hämyisä kynttilän valo ja kuului hiljaa Airin 'How Does It Make You Feel'. Kello oli jotain yhdentoista pintaan ja taivas oli tummansininen, tähtien loistaessa kauniisti. Huomasin sitten, että lentokone oli lähdössä länteen päin ja muistan ajatelleeni jotain tyyliin - "Nyt ne pääsee pois."
Tuli hieman haikea fiilis.
Lentäminen, matkustaminen ja lentokentät ylipäätänsä on mulle pyhempiä asioita kuin Jeesus, Neitsyt Maria ja Mooses yhteensä.
Onhan noita muitakin loistavia hetkiä tullut vietettyä, joista syyskävelyt Kaivopuistossa ovat siellä kärkisijoilla kaiken muun seassa.
Taitaa olla taas se aika. Eilen oli ainakin upean pilvetön taivas.
loveparade 1999 klo 00.30 kun olin kadottanut koko kaveripiirin ja aivan yksin
1.6 milj. ihmisten seassa knights of the jaguar soidessa pimean laskeutuessa.
sita tunnelmaa ja kaunista hetkea mita silloin koin en o sen jalkeen koskaan saavuttanut koskaan.
Kliseiseksi menee, mutta oman lapsen syntymää ei oo kyl voittanutta.
Omissa häissä kun morsiameni yllättäen ohjelmanumerona lauloi minulle Maijan ja Jannen häävalssin. Liikutuin kyllä kovin *sydän**sydän**sydän*
Kauneimpia hetkiä olivat ne kun tiesin ja tunsin löytäneeni rakkauden, kultani kanssa erottiin mutta tiedän löytäneeni sen oikean ja kaikesta huolimatta rakkaus elää vielä. se on kauneinta mitä on tapahtunut
Kun poikani syntyi.
Sillon oli kyynel silmässä ja hymy herkässä*nyyh**plur*
Ei kai sen hienompaa tapahtumaa elämässä voi saada.
öööh...olen kai ensimmäinen jolla ei tule pitkän pohdinnankaan jälkeen ainuttakaan mieleen tai ei ole ainoatakaan ollut...tai siis on mutta ne ovat aina muuttuneet vain kipeiksi muistoiksi... tai joo, ne on aina kauniita hetkiä kun kotikyläni nimikyltti näkyy autoni taustapeilissä, iksoknauj...*nauru*
...no jaa, kun tulee työn puolesta aika paljon oltua tuolla tien päällä niin ne taivaanrannan punaisen sävyillä maalaavat auringonlaskut... ...ja talvisten pakkasöiden revontulet...*joo*
Jaa-a kyllä kolme kauneinta hetkeä on ollu esikoisen syntymä, toisen lapsen syntymä ja hetki jolloin seisoin Suomenlinnan kirkon alttarilla ovet avautui taustalla soi Walking in the air ja morsiameni astui sisään.*plur**plur**plur*
Kaunein hetki mitä oon kokenu tapahtui kaukana pois Suomesta. En olisi ikinä uskonu, että maisemat saa mut itkemään, mutta tuona päivänä jouduin senki kokeen!
Ajettiin bussilla alas vuorilta kohti viidakkoa. Siinä vaiheessa kun oltiin vielä niin korkealla, että näkyi tooosi kauas, mutta viidakon vihreys oli jo näkyvissä, tuli itku. Ja kun vielä kuuntelin Shponglea, tunnelma oli täydellinen!
uks muisto on viime talvesta...
mul oli sellanen pitkämusta takki mis oli "turkis" kaulus ja sellaset korko kengät jalassa. kävelin mies puolisenkaverin kanssa käsikädessäluistelukentän ohi, lunta sato , siel jäällä loisti valot ja porukkaa luistelemassa ja hento musa soi... olo oli ku jostain leffasta . . . sen hetkinen prinsessa fiilis.
pienestä iloa saan . . fiilis vielki mielessä . . *sydän*
Kauneimmista en osaa sanoa, mut täs nyt jotain:
Viimeisin oli kun olin liftaamassa Oulusta Helsinkiin joku viikko-pari sitten. Matkan alkuvaiheessa toka kyyti jätti huoltoasemalle johonkin pikkukylään. Kävin sit ostamassa limsaa ja käyttämässä vessaa. Huoltoasema oli sellanen tummaa puuta sisällä ja asiakkaina joitain vanhoja äijjiä. Vessaan mennessä alkoi soimaan joku kunnon perussuomalainen biisi, tuli sit olo niin kun olis jossain suomielokuvassa :D Ulkona sitten paistoi aurinko ja oli muutenkin nättiä ja tuli taas tunne Elämisestä :)
Yleensä ne kauneimmat hetket tuntuu liittyvän joko musiikkiin tai matkustamiseen. Yhden kauneudesta en tiedä, mutta se tais olla lähimpänä täydellistä onnellisuutta mitä vähään aikaan on tullut koettua, ja liittyi molempiin. Ulkomailla bilettämässä ihan liian hyvää biisiä, josta tulee vielä mielleyhtymiä muihin hyviin asioihin, alkoi tuntua, että kaikki hyvä tippuu niskaan kerralla.
Sit Ihan Liian Pitkä aika sitten Vilnan rautatieasemalla matkan loppuvaiheessa, odottamassa että bussi lähtee takaspäin. Aurinko laskemassa, valaisee vastapäiset talot ja sen aseman. Istuin siinä jotain tunnin piirtämässä sitä asemaa ja fiilistelemässä. Piirustuksesta ei tullut erityisen hyvää teknisesti, mutta ainakin siitä tulee aina mieleen toi hetki.
Yks on ihan suomessa vietetystä juhannuksesta. Oli aika sateinen juhannus, oltiin kaverin mökillä, puusauna ja järvi käytettävissä, ei sähkövaloa. Muut oli jo lopettaneet saunomisen, mä olin jäänyt vielä hetkeksi yksin saunomaan. Ensin olin pimeässä puusaunassa missä näkyy lähinnä vaan hohde kiukaan pesästä ja kuuluu puiden napsunta. Sieltä sitten järveen kesken kunnon kaatosateen, eli seison järvessä sateessa ja katselen ympärille. Sateesta huolimatta oli aika lämmintä, niin ei tullut edes kylmä. Hienoutta. Tällä tavalla pitäis päästä useampiakin juhannuksia viettämään.
Lisäksi hyviä bileitä, jatkoja, alkavia ihmissuhteita, epämääräisiä ihmissuhteita, busseilla sahailua vieraassa kaupungissa vieraassa maassa missä ympäristö miellyttää kovasti silmää samalla hyvää musiikkia kuunnellen. Vastavaloa ihan Helsingin metrossa kun metro ajaa päivänvaloon, ja taas oli hyvää musaa taustalla. Näitähän riittää, näköjään :)