Benny Benassi 27.5.2005 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Tänne nostamaan tanssijalkaa :)!
playlistissä oli paljon kompaktin julkaisuja mitkä saattaisivat jopa kiinnostaa, mutten usko saapuvani paikalle. Huono ajankohta näille bileille, sillä Tech No. 01 vie voiton 
edit: oho, ne olikin October
Mä olen herraa hehkuttanu jo Hyyvin kauan ja nyt näyttää siltä ettei kukaan tuttu ole lähössä. Nou hätä,mulla on liput jo ja varmasti oon paikalla vaikka pää kainalossa ja kädet poikki.
120% fanittaja *aplodit**aplodit*
Perjantai lähestyy *jiihaa*!
Todellakin Benny pistää jalkaa nousemaan ja joutuu feidaan kaverin valmistujaiset nätisti takavasemmalle, kun hän ei todennäköisesti paikalle halua tulla.
Perjantaita odotellessa...
nyt vaan lippua ostamaan!!ennakoita on vielä jäljellä!hullun hauskat bileet tulossa ja meno jalkakin vipattaa kun VIIMEIN lämpimät ilmat alkoi*nauru*
Vinylin supertarjous loppuviikkoon; hanatuote lipun ostavan masuun hesarin piikkiin. Ei hassumpaa...
Vinyl Crew
Ennen kello 00 tulleet saavat 8e arvoisen lipun 28.5 Illumination Open Up tapahtumaan Ravintolalaiva Wäiskiin.
Jessh, nyt on lippu hankittu tännekin
Balcony olisi houkutellut, harmi ettei pääse tänne.
[q]-may-, 24.5.2005 11:58:
nyt vaan lippua ostamaan!!ennakoita on vielä jäljellä!hullun hauskat bileet tulossa ja meno jalkakin vipattaa kun VIIMEIN lämpimät ilmat alkoi*nauru*
[/q]
Löytyykö huomenna vielä ennakoita? Kiittää.
just sitä, eli onko niitä lippuja kuinka vielä jäljellä? ja kuinka tiukka 20 se on..?
kyllä lippuja pitäisi olla huomennakin vielä*hymy* huomatkaa myös vinylin tarjous*hihu*
On tullut paljon kyselyjä, onko lippuja saatavilla vielä ovelta. Lippuja saa normaalisti klo 22 alkaen ovelta.
*jiihaa*mollaan paikalla*jiihaa*
juu täytyy kyllä myöntää että muakin tuo balcony kyllä hiukkasen houkuttelis. harmi vaan kun ei pääse paikalle..
ajattelinpa vain ilmoitella että itseltä irtoilee tänään progressiivista psykeä tuolla balconylla :)
oho :) Olis tääkin varmaan pitäny tulla kattelemaan, vaikken ihan erityisesti diggailekaan tätä häiskää :) Mutta pitäkee kivaa!
[q]serotonot, 27.5.2005 09:07:
ajattelinpa vain ilmoitella että itseltä irtoilee tänään progressiivista psykeä tuolla balconylla :)
[/q]
Jo on aikakin, että samassa tapahtumassa soitetaan housea ja psykeä. Olen elävä (lienenkö ehkä ainoa?) esimerkki siitä, että sama henkilö voi pitää kummastakin...
[q]serotonot, 27.5.2005 09:07:
[/q]
*sydän*
*tkunliikkeellelähtemis*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »