Mikä urheilulaji on lähellä sydäntäsi?

Back to häröily O

Saappaanheitto ja viinan keitto *sydän*

kyllä se on amerikkalainenjalkapallo:) Ja sitten tietty cheerleading

Laskettelu ja rullaluistelu! Oi sitä vauhdin huumaa...

Moottoriurheilu ja kamppailulajit. Niitä haluaisin itsekkin alkaa harrastamaan.

Ja nyt lähiaikoina myös uinti on tullut lähelle sydäntäni, ei sen takia että itse uisin, vaan naapurin tyttö on aloitti kilpauinnin viime syksynä ja kisoja olen käynyt katsomassa tiuhaan tahtiin ja millään en malttaisi olla pois hallilta kun hän on kilpailemassa.

Ja sitten tietenkin voimistelu, sirkuskoulu on kivoin.

http://grandegraphics.com/images/sports/bodybuilding/BodyBuilder07.gif

Näin kesäisin beachvolley:)

pesäpallo ehdottomasti *sydän*

Itse pelaan ringetteä ja lätkää Telkasta on ihan kiva seurata urheilua ku urheilua paitsi vapaa painia jos sitä urheiluksi luokitellaan. Livenä olen seurannut mestis tason kiekkoa ja toivottavasti jatkossakin*hymy*

Ehdottomasti taitoluistelu (yksinluistelu) talvisin ja kesällä tennis *heiii*!!!!

Karting ja aika lailla kaikki moottoriurheilu.

Ite ajoin vielä pari vuotta sit aktiivisesti MM ja EM sarjoja mutta loppu rahotuksen puutteeseen ja nyt on kiva kattella ku parhaat kaverit ja pahimmat kilpakumppanit menestyy ympäri maailmaa ja raivaa tietä aina formula ykkösiin asti*hymy*

Kyllä se on kuningas jalkapallo joka on tärkein laji mulle.

Downhill-pyöräily *sydän*

koripallo

Moottoriurheilu,Lätkä,ja Fudis

Ralli

lätkä, muutun fanaattisemmaksi sen suhteen vuosi vuodelta.

se seinäkiipeily ja ns. newschool - eli suksilla temppuilu.

Ehdottomasti squash, tai tuttavallisemmin kössi...

muita hauskoja: snooker ja pyöräily

Wannabe fitness

Telluilla alamakilasku, scubailu, golf, kuningas potkupallo tietenkin ja aina kun aikaa niin monkijalla kruisailu aavikolla ja hiekkadyyneilla.

Tosin viime aikoina keskittyny enemman keskikehon rakennukseen hyvalla menestyksella...

O