Mikä urheilulaji on lähellä sydäntäsi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 16
- Seuraava »
Urheilu on ihan vehkeestä! Ainoat jotka edes jotenkin kiinnostaa on skeittailu ja (maasto)pyöräily.
Tennis uinti ja fotboll on asiaa ;) kaikki muu on vehkeest ! ehkä
lähellä *sydän*tä -Baletti, ihan pienestä pitäen (meillä on jo kolmannessa sukupolvessa ballerinoja*iloinen*) ja Tae Kwon Do.
frisbeegolf *sydän* ja sulkapallo
Jääkiekko, Downhill ja Freeride
Kyl se taitaa tuo Taekwondo olla
vesijuoksu ja uinti <3
kolmena aamuna viikossa revin itseni ihanasta unesta klo 6.10 ja suuntaan uimahallille ennen duunia.
[q]Annakins, 17.10.2006 09:53:
kolmena aamuna viikossa revin itseni ihanasta unesta klo 6.10 ja suuntaan uimahallille ennen duunia.
[/q]
Hitsi ku mustakin ois tohon :( pidän uinnista tosi paljon, mut kloori ja vielä enemmän uimahallien lattiat ällöttää mua :/ Pitäs varmaa ostaa omakotitalo et vois rakennuttaa sinne oman uima-altaan.
[q]Freja, 17.10.2006 09:59:
vielä enemmän uimahallien lattiat ällöttää mua :/ Pitäs varmaa ostaa omakotitalo et vois rakennuttaa sinne oman uima-altaan.
[/q]
Siksi mulla onkin tossut :)
se OLI lätkä..
käyny kattomassa kaks matsia tällä kaudella ja pahalta näyttää..
kunnon neiti lätkää kun ne ei uskalla taklatakkaan enään kun pelätään estämis jäähyä
ottais alkuperäisen esikuvansa sääntömuutokseen, eli NHL nykyisen linjan, käyttöön. kyllä siellä saa taklata ihan normaaliin malliin mutta kahvaus ja estäminen otettu pois, jolloin taitopelaajilta ei voida ottaa vauhtia pois
[q]Annakins, 17.10.2006 10:02:
Siksi mulla onkin tossut :)
[/q]
Mut sit siin on vielä se kloori :( En tiiä, ehkä vois silti joskus yrittää lähtee tossuilemaan jonnekin.
mukavimmat lajit on.. Voimanosto, Penkkipunnerrus, ja videomikserin kanssa painiminen.. parasta katsottavaa on naisten joukkuevoimistelu, naisten rytminen voimistelu, airobickki, luistelu... ;)
en kyl yhtään muista olenko vastannut tähän.. en ainakaan ollut äänestänyt.. =)
eli lähellä sydäntä tällä hetkellä krav maga sekä tietysti vanha ystäväni punttitreeni.
puntti kuitenkin on niin tuttua ja turvallista, että välillä siihen leipiintyy täysin..
maga taas.. niin.. yksinkertaiselle ihmiselle sopivan yksinkertainen (mutta tehokas) laji.. =)
-magaatniinkuinpetaatuhuu
Eräiden tuttujen mukaan jousiammunta voisi olla... Jos vaan suostuisin pysymään paikoillani siellä taulujen vieressä. *vink**lmao*
Vanhana kilpauimarina uinti on urheilulajeista se ykkönen
Ykköseksi taitaa kyllä nousta lumilautailu, vaikka en pidä sitä kyllä kauheen urheilullisena kun ei siinä pahemmin tuu hiki, ja se on niin kivaa :)
Ei nyt mitenkään lähellä sydäntä, mut sulkapalloa on viime aikoina tullu hakattua kerran viikossa. Kiva laji ja aika rankka ku pelaa sääntöjen mukaan.
edit: tietty sit sali on lähel sydäntä, mut se ei niin urheilua ole..
Kahdella sormella tapahtuva laihdutus...
[q]Enkeli, 20.10.2006 12:03:
Kahdella sormella tapahtuva laihdutus...
[/q]
hehe...
1. kiipeily
2. parkour ym. kikkailu
3. tanssi
4. laskettelu
5. lenkkeily
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11