Puolivirallinen seksikeskustelu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 37
- Seuraava »
nimenomaan ! my point exactly
noniin eiköhän jätetä nää orgasmit ainakin mun osalta odottamaan parempia päiviä ja riennetä kouluun tms
[q]ella_:
nimenomaan ! my point exactly
noniin eiköhän jätetä nää orgasmit ainakin mun osalta odottamaan parempia päiviä ja riennetä kouluun tms
[/q]
Puhutaanko seuraavaksi vaikka origameista?
[q]Jone:
---
Puhutaanko seuraavaksi vaikka origameista?
[/q]
joo joskus jossain joku osasi tehdä hienon sellasen sohvan muotoisen origamin.. oon ollu kade siitä hetkestä lähtien.
TÄRKEINTÄ SEKSISSÄ ON SE, ETTÄ MOLEMMAT NAUTTIVAT!! =)
...nimittäin Mies ja Muna! *nauru**iihhih**possu**nauru**iihhih**possu**nauru**possu**iihhih**nauru**possu**iihhih*
*kiemurtelee lattialla ja nauraa itsensä valkotakkisten taloon* =DDD
jokeri pokeri POKS! ;)
mut kumpi oli ennen.. kana vai muna ?
[q]ella_:
mut kumpi oli ennen.. kana vai muna ?
[/q]
sika oli ensin!
[q]alien:
sika oli ensin!
[/q]
ahaa mut liittyyks tää muna sit siihen sikaan ?
Itse tykkään sekä hellästä seksistä, että myöskin rajusta runtelu-sexistä. Runtelulla en kyl tarkota mitää pahoinpitelyy, vaan pientä kurittamista ja alistamista.*hih*
Akti voi alkaa (yleensä) hellästi ja loppua KAUHEESEEN mättöön ja HIRVEESEEN nussimisen riehumiseen tai sit toisinpäin.
Mut harrastipa sexii miten tahansa, tärkeintähän ON, että molemmat nauttii tilanteesta. Olipa sitten kysymys hellästä rakastelusta oman rakkaansa kanssa tai NUSSIMISESTA ilman tunteen häivääkään.
Itse tykkään noista molemmista, mutta ehkä toi eka on kuitenki se mistä nautin enemmän.*pihkassa**sydän*
Tällä hetkellä itsellä ei oo oikeestaa kumpaakaa noista.*ding*
Syy siihen on sekä kyllästyminen ja myös tauon pitäminen.*dissaa*
Koulu ja työtki tietty ottaa mulla omat resurssinsa, joten ei hirrrveesti kerkeiskää tekee muuta tällä hetkellä.*hmph*
Mutta, kun kevät tuloo ja linnut laulaa, tällä miehellä hirttää sit taas kaasu pohjaan... *super**vink*
*plur**hali**kuuma*
...yhdyn edelliseen... ääripäät tukee toisiaan.
*joo*..seksi on jees..*joo*
Ilman seksiä elämä olis aika kuivaa i *sydän* seksi
Enemmän on liian vähän .... liikaa ei olekkaan
[muokattu 29.12.2003 01:55]
vaikka tykkää seksista enemmän ku suklaasta tai hyvästä ruuasta, ni se maistuu vaan sillon ku tuntee toista kohtaan jotain..enemmän kuin kaveritykkäämistä..
eihän tossa sinäänsä mitään vikaa oo mut sinkkuna aika persiistä *hmph**poks*
[q]Darianna^:
vaikka tykkää seksista enemmän ku suklaasta tai hyvästä ruuasta, ni se maistuu vaan sillon ku tuntee toista kohtaan jotain..enemmän kuin kaveritykkäämistä..
eihän tossa sinäänsä mitään vikaa oo mut sinkkuna aika persiistä *hmph**poks*
[/q]
Oletkos harkinnut vakipanoa ... voi olla erittäin hyvää sellaisen kanssa kun tottuu aina vaan paremmin toiseen .. jos ei sitä kumppania ole heti hollilla? ei mustakaan mitkään jatkuvat yhen illan jutut kovin hehkeitä ole ..
Vakipano ois pop jos ois sellanen ihan kaikinpuolin muutenkin hyvä frendi minkä kanssa sitten purkais yhdessä paineita
[q]hallucinogen:
Vakipano ois pop jos ois sellanen ihan kaikinpuolin muutenkin hyvä frendi minkä kanssa sitten purkais yhdessä paineita
[/q]
Älä muuta sano .. eikä ole velvoitteita jos ei satu sellasta kumppania löytymään .. ja sitten ei ole sitä tautivaaraa jne .. kaikin puolin hyvä ratkaisu sinkuille .. eikös vaan
[q]Howdy:
---
Darianna^:
ni se maistuu vaan sillon ku tuntee toista kohtaan jotain
---
Oletkos harkinnut vakipanoa ...
[/q]
Miks mä en nyt ihan heti ymmärrä tota sun ideaa
[q]Lost-Soul:
---
Howdy:
---
Darianna^:
ni se maistuu vaan sillon ku tuntee toista kohtaan jotain
---
Oletkos harkinnut vakipanoa ...
---
Miks mä en nyt ihan heti ymmärrä tota sun ideaa
[/q]
Ehkä siks että olet typerä tai jotain .. ehkäpä tarkotin sitä että jos tykkää seksistä mutta haluaa että on tunnettakin mukana eikä nyt ole sattunut löytymään sitä elämän rakkautta nin eikös jos pitää jostain ihmisestä muuten ja synkkaa hyvin niin olis hyvä ratkasu sitten sellanen? siinähän saattaa vaikka sitten ajanmittaan muuttua syvemmäksikin se välittäminen ... kuka tietää ..
Enkä jaksa enempää sitten vastailla ..
en mä halua seksiä ilman tunteita. koska sen verran kuitenkin oon lyhyen elämäni aikana oppinu että se on hurjasti hauskempaa ku voi olla oma ittensä ja luottaa toiseen. Ja mä oon vielä ihminen joka ei helposti rakenna luottamusta tohon miessukupuoleen tietyistä syistä
[q]Ritu_:
Ikävää on sitten se, jos toinen osapuoli ihastuu tai kiintyy liikaa toiseen, haluten vaikkapa seurustella, kun toiselle yhä kelpaa se pelkkä seksi.
[/q]
Word.
VIelä pahempaa se on kun toinen antaa uskoa että seurustelee sinun kanssasi ja olekin hälle pelkkää seksiä.
Touhutippaa mainostetaan näkyvästi SubTV:n uutena seksi-talk showna ja kaikkealla on seksiä, mutta puhutaanko seksistä yleisesti ystäväpiirissä tai puolituttujen kesken?
Kuinka avointa suhtautuminen seksiin ylipäänsä on?
Kommentteja, ideoita, kysymyksiä, juttuja?
Ja kinkyjutut kans, kaikki me ollaan pervoja...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 37
- Seuraava »