Sasha F - Technomix

Back to miksaukset ja setit O

Heips, löyty arkistojen kätköistä n. 6 vuotta vanha Sasha F:n technomiksaus cd:llä. Rippasin sen ja laitoin tänne kaiken kansan kuultavaksi Sashan pyynnöstä.

Luvassa siis tiukkaa vähän vanhempaa teknoa kolmella dekillä :)

tästä

loistawaa vanhaa kunnon menoa!!*pahis*

Vois imasta.

loistavaa.
näitä sais olla enempikin jaossa.

Jee! Imutukseen lähti. Muutkin sashan setit kelpaisi jos jollain on niitä tallella ja viittii laittaa jakoon. Toki vain herran itsensä suostumuksella.

Joku vois kyllä laittaa Flashpoint mixauksen*nauru*

Ei mikkä kovin paha... Hiukan liian vanhaa saundia mun makuun, mut alust loppuun jakso hyvin kuunnella. Miksailu ei mitään täydellistä mut hyvää tahtia biisit vaihtuu. Kyl tämä varmaan tanssilattiakamaa olis. Ens lauantaina Tampereel katotaan onko tatsi vielä parempi ku 6vuot sitten!

[q]Hexe, 6.4.2005 18:21:
Ens lauantaina Tampereel katotaan onko tatsi vielä parempi ku 6vuot sitten!
[/q]
Niinpä

Tää setti ainakin rokkas kunnolla
Ois kyllä mukavaa kuulla muitakin Sashan vanhoja (tai vaikka uusia) techno miksauksia..

OLD SKOOL! YEAH, ladataanpas tämäkin. Hitto on mukava huomata että alkaa tulla enemmän speziaalimpaa settiä jakoon

Mä kyl henk.koht. venailen sitä uudempaa technomixausta Sashalta, esim. viime syksyn technokeikka Nosturin Illuissa oli kyl semmosta nannaa, että huh huh. Rullaavaa, tanssittavaa,rytmikästä technoa.....*kuolaa*

tätä on tullu kuunneltua paljon, tiukkaa setitystä :)

Huhhuh, joskus kyselinkin tällasen perään, onneks nyt tuli linjoille :)

Hemmetin kova :)

kivaa settii, mulla oli kassulla toi jo. näitä sitä nauhoiteltiin kassuille joskus 91-98. pitäs joskus ottaa niskasta kiinni ja laittaa vanhat dj jokke setit c- kassuilta cd levylle.

Kulttuuritekoja kulttuuritekoja.

[q]Individual, 6.4.2005 23:08:
Kulttuuritekoja kulttuuritekoja.
[/q]

..niitäpä niitä..ollu joskus kovassa kuuntelussa tää mixi ..eikä oo kyl vuosien saatossa yhtää huonontunu..päinvastoin..

[q]trusti, 6.4.2005 14:13:
Heips, löyty arkistojen kätköistä n. 6 vuotta vanha Sasha F:n technomiksaus cd:llä. Rippasin sen ja laitoin tänne kaiken kansan kuultavaksi Sashan pyynnöstä.

Luvassa siis tiukkaa vähän vanhempaa teknoa kolmella dekillä :)

tästä
[/q]

playlist kehiin Sami!!!

Aivan loistava setti alusta loppuun. En voi oikeen vielä kommentoida enempää kun vieläkin hytkyn tuosta pätkästä, vaikka se loppu jo 5min sitten *laittaa jo uudelleen soimaan*

Yksi sana riittää [iso]MAHTAVA[/iso]

herran 3 dekin techno setti kuullaan sit Tech No. 01ssä

Kyllä tämä korvaan natsasi, vaikken vielä mikään kauhea tekkknomiäs olekaan. Puolen välin tavara iski kyllä korvaan hyvin.

Ihan toimivaa mun makuun

O