Hullut päivät ja ostoslista
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 47
- Seuraava »
Sain Ralph Laurenin arskat*pihkassa*, viininpunaiset. Loppuivat 10 minuutissa ja tuota mallia oli ehkä 30 kpl*justjoo*.
[q]Tiura, 30.3.2007 08:41:
Matta musta ja lukee pinkillä jopo. :) makso 269e
[/q]
Missäköhän muualla noita myydään*kuolaa*. Ja täysin pinkkinä*plur*.
no kävin mä siltikin (kaikesta hullutpäivät angstistani huolimatta) ostamassa sieltä uudet housut ja paidan salille.
Jumalauta että kiroilin kun aattelin lauantaina mennä aamulla hyvissä ajoin ruokakauppaan, ja päädyin stokkalle kun pankkikortilla oli kate vähissä. Ja sit löydän itteni keskeltä jotain akka-armeijaa joiden käyttäytyminen muistuttaa enemmän hunnilaumaa kuin sivistyneitä ihmisiä.
Voi jeesus. Vihaan alennusmyyntejä.
Tarttui mukaan:
-De-odoranttia 2kpl
-Kasa mustia sukkia
-Hammastahnaa
-Hammasharja
Onks nää nyt ens viikolla lokakuun alussa vai... Onko jollain varmaa tietoa?
10 päivä alkaa
Taasko nää kulutustsembalot on?
Taas *pökr* Edellisistäkään vielä toipunut
Onkos jotain alustavaa alennus meininkiä missään näkyvissä? Jotain internetz sivua?
Innolla odotetaan Täytyy katsoo mitä lentoja tulee tällä kertaa tarjolle.
Tää on off topic; Joo, ja Kodin ykkösten yllätyspäivät tulloo kans kovaa vauhtia*vink*
Viime vuonna en käyny hulluilla päivillä, eikä tänä vuonnakaan taida olla tarvetta mennä, mutta JOS meen, niin lähen etsimään seuraavia tuotteita:
-mausteita
-alusvaatteita
-treenivaatteita
-kenkiä
+ehkä muutamaa joululahjaa....
Eli pian tulossa myös sokkarin 3+1 päivää
Shoppailun hullunkiilto silmissäni. Mä halun verhoja, uusia petivaatteita ja astioita ja viherkasveja. Siinä mun suunnitelmat.
ei kai taas*pökr*
No enpähän mä viimekertasillekaan eksynyt.
Vois kyl mennä ettii jotain, mutta suurinosa tuotteista on alennuksista huolimatta aika normihinnoissa, jos vertaa muihin paikkoihin*joo*
jotain kodin juttuja vois käydä kattoo ja kaipa jotain vaatteitakin, mutta niitä ei kyl tarttis ostaa*eiei**joo*
Viime kerralla meille ei kyl ainakaa tullu ees mitään mainosta Tosin kerran eläissäni oon tuolla käyny ja sillon ostin vaan yhden rasian suklaapusuja
Eipä onneksi tarvii lähteä..
Kyllä noi kaikki shoppailuhelvetit alennusmyynteineen imee ja pahasti..
[q]Freja, 24.9.2007 14:06:
Eli pian tulossa myös sokkarin 3+1 päivää
[/q]
Millos nää on? Viimeks löyty kaikkii kivoja jutskia :P
Uus talvitakki uudet kengät ois hakusessa, jos vaik löytyis täl kertaa.
[q]Zenni, 24.9.2007 23:43:
Millos nää on? Viimeks löyty kaikkii kivoja jutskia :P
Uus talvitakki uudet kengät ois hakusessa, jos vaik löytyis täl kertaa.
[/q]
Muistelisin, et nää ois viikko ennen hullui päiviä. Yleensä aina menny sillee. Muistaakseni.
Nää juhlat on just sitä luonnon pelastamista..*nauru*
Koen närää koko hommaa kohtaan.
Olen suunnitellut terroristi-iskua:
jos vaikka dyykkaisi parikymmentä
kiloa raakaa jauhelihaa ja kävisi
ujuttamassa sitä myytävien tavaroiden
sisään, esimerkiksi leveälieriseen
rantahattuun.
En ole vielä pistänyt tuumasta
toimeksi. Pitäisi.
Mitä hyvää osto-orgioissa oikein on?
*valivali*
En ymmärrä, miksi ne, jotka eivät pidä hulluista päivistä, valittavat joka ikinen syksy ja kevät. Mitäpä jos ostan sieltä jotain, mitä kuitenkin ostaisin jostain muualta? Ottaako ihmisiä päähän, jos saan ne sieltä halvemmalla kuin jostain muualta, vai mikä on ongelma? Eivät kaikki ihmiset mene hulluille päiville kuluttamaan hysteerisesti turhuuteen.
Pysykää ihmiset kotona, eipä siinä sen kummempaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 47
- Seuraava »