Hexe

Back to soittajat O

Joo, tuolla on tracklisti http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=18556

ja biisihän on:
Jerome Isma-Ae - Miami Essentials (Dub Mix)

Tech-no.7 olis valmis. Ime siit jos nappaa!

Promokuva!!

http://koti.mbnet.fi/tuulave/promokuva.jpg

[q]XXX @ Helsinki, 3/2007[/q]

Uuh mama!

[q]2la, 29.1.2007 18:55:
Promokuva!!

[/q]
Ei vittu!:D
Mist toi ny o? Rantabileist?

Sieltäpä! Kuvan oikeudet omistaa Minna = Pop. :)

Nice pic ;) ja hyvää settiä!

[q]Tenechtica, 29.1.2007 21:34:
[/q]
:)
Turkulaiset...

[q]Hexe, 29.1.2007 21:35:
---
Tenechtica, 29.1.2007 21:34:

---

:)
Turkulaiset...
[/q]
'
No nimenomaan heyy.. =)

Jep, ihan vaan ilmoitusluontoinen asia et mä häivyn täältä suomen kuvioista määrittelemättömäksi ajaksi kun tänään aamulla sain töitä ja lähden Kyprokselle matkaoppaaksi täs muutaman päivän sisällä ja olen siel Huhtikuun loppuun ainakin jonka jälkeen sitten kesäksi varmasti johonkin kesäkohteeseen duuniin et kiitokset vaan kaikille ketkä on keikoil käyny kattelemassa ja miksauksia kuunnellut ja viihdyttäny bileissä e.t.c.
Kattellaan sit näit DJ-juttuja kun/jos tuun suomeen takas jossain vaihees.
Moi! :)

Tämä on kyllä todella perseestä. Hyvästi menevä, energinen tekno. Hyvästi kolmen dekin setit. :(

Suomen teknoskeneen jää siis Hexen kokoinen kolo.

Hyvää reissua, hauskoja hetkiä lomaoppaana. Paas infoo sitten mihin tarkemmin päädyt, katotaan jos vaikka päätyy samalle saarelle joskus.

[q]LooPy, 1.2.2007 14:44:
Suomen teknoskeneen jää siis Hexen kokoinen kolo.

Hyvää reissua, hauskoja hetkiä lomaoppaana. Paas infoo sitten mihin tarkemmin päädyt, katotaan jos vaikka päätyy samalle saarelle joskus.
[/q]

Joo, unohdin ilmoo mis oon... Eli Agia napas ma asustelen ainakin huhtikuuhun asti. Tyonantaja tosin toivoo et ma jaisin kesakaudeksikin tanne, eli hyval tuuril ma olen taal syyskuun alkuun asti! Sit siit mihin ni en tieda, selviaa sit joskus...
Mun boxi on tas ihan baarientaytteisen keskustan tuntumas muutaman sadan metrin paas keskustan luostariaukiost et jos joku tan on tulos ni ilmoo vaa! Bilevinkei saa kans sit ku ne alkaa toukokuus ihan niinko kunnol rullaamaa!
Peace out!

Moorjenst pitkäst aikaa ja terkui Kyprokse saarelt!

Meitsi landaa kotimultaan 6:ks päiväks 19.6-25.6 ja jos nappaa teknoa kuulla nii RMJ:s olis pari keikkaa tiedos :)

RMJ 2007, Dance Factory:
pe. 22.6.... Hexe b2b Samlainio
la. 23.6.....Hexe

Nähää!

Back in Finland, Back in Businezzz!

Uutta mixtapea tulossa kohtapuoliin.
Tosta voi sillä välin imutella viimesimmän huhtikuulta:

-->Deep Side 1 (Deep / House / Techno) 2010

Ai sä oot se "Hekse"!? Kuullu jätkän miksauksista ihan hillittömästi legendaa ja mietein että oot joku mielikuvituksen tuote. Olis kiva kuulla sua keikoilla esimerkiksi pk-seudulla. :)

Mixtape:

Deep Side 2

Oon nyt muuttanu siis takasi Suomeen 3,5 vuoden ulkomailla oleskelun jälkeen ja mul ei ole mitää tekemistä ja iso kasa uutta musiikkia et jos vaan keikkoja irtoo ni pistäkääs puhelua tai s-postia

+358407048971

heikki.vastiala@gmail.com

Uusi Mixtape linjoilla!

53 Minutes Of Dub

The Jamit Cuts (Disco/Funk/Edits)

(recorded live @ Jamit XXIII, Bar Hovi, Rauma, 25.2)

Deep House Mix lisätty

Ja niinjoo, Tampereella kuullaan sit TEKNOA ens perjantaina 6.5. Tulkaas mestoille Grooveen:
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=21696

O