Mitä Odotat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 95
- Seuraava »
Kisuvauvan kotiinmuuttoa*hih*.
Sitä, että tytär kasvaa vuoden tai pari lisää (nyt 1v), jolloin vuorovaikutus on aivan eri tasolla kuin tällä hetkellä :)
[q]Tiinuliinu81, 12.9.2008 12:27:
Kisuvauvan kotiinmuuttoa*hih*.
[/q]
Luin, että kiksuvauvan
Mä odotan, että kello tulis kolme, niin pääsis pois töistä!
Ah, enää ei tartte odottaa mitään!
Pahinta tältä illalta (mitä tahansa se sitten tarkoittaakaan). :D
...parempia päiviä*pepsodent*
Kuuta nousevaa.
[q]Equalizer, 13.9.2008 00:23:
lottovoittoa
[/q]
Tän johdosta sulle napsahtaa huomenna varmasti voitto taskuun! 14,40e :)
Onneksi on vaatimattomat odotukset
[q]kindertin, 2.1.2009 22:36:
---
JasoX, 2.1.2009 21:43:
Sunnuntaita, kerrankin tulossa chilli sunnuntai =)
---
Hahhaa,mä voin keksiä sulle kyllä vauhdikasta ohjelmaa
[/q]
juuh, sovitaan näin
[q]Arsk4_, 2.1.2009 21:45:
Kyytiä
[/q]
Sama. *naur* :DDDDDD
inspiraatiota
Mä ihan oikeasti odotan sellasta kiireettömyyttä. Sellasta että saa olla sohvan nurkassa peittoon kääriytyneenä ja juoda glögiä. (Glögitkin on jo kaapissa -tilaisuutta juoda niitä ei.)
Toisaalta huomenillalla piti nähdä kavereita, mutta tämän päälläolevan puhekiellon takia se voisi olla sittenkin potentiaalinen ja ainut vaihtoehto ennen ensi vuotta. Hmmm.
sunnuntaita, eräs tärkeä ihminen tulee sillon tänne mun tykö
KINKKUA! ja tietenkin levypakettia jonka tilasin äskettäin +että pääsisi aloittamaan technicsien fiksaus projektin. tuntu kyllä tyhmältä tilata levyjä kun nyt ei ole levareitakaan vähään aikaan
jo jonkin aikaa ollut semmonen olo et jotain tapahtuu.. ei mitään negativista ole tapahtunut elämässä tai muuta..
mut tiedättekö, semmonen tunne että kohta jotain tapahtuu?
outoa
Saksan keikkaa 17.1
Sitä, että saan taas kasvotusten keskustella ihanan ystäväni kanssa, ja nään paria muutakin.
Sitä, et saa vaan olla ja nauttia elämästä, hymyillä ja iloita kun on pitkästä aikaa "kotona". :)
Sitä et pääsis himaan jo duunista*haukottel*.
Täytyy myöntää, että tuleva lauantai on kummitellut mielessä jo jonkin aikaa. (Housenation) 90-luvulla olin niin nuori, etten bileisiin päässyt ja kaikki ysäri-biisit tuli kuunneltua kasetilta/cd:lta/vinyyliltä/radiosta, joten tavallaan menee bile-neitsyys toistamiseen. :P
päikkäreitä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 95
- Seuraava »