Mitä Odotat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- ...
- 95
- Seuraava »
17.11.2007 lauantaita.
Antti ja Péter tulee vihdoinkin Turkuun kylään!*jiihaa*
Ensi viikon viikonloppua. Pääsee pitkästä aikaa kuuntelemaan erilaista musaa, ja vielä maailman parhaassa seurassa :)
Torstaita. Uusi duuni ja illalla ystävien kanssa unkarilaista ruokaa, viiniä ja HYVÄÄ SEURAA.
Lomaa 23.6. alkaen(6 viikkoa) ja sitä, kun pääsen muuttamaan SUOMEN TURKUUN heinä-elokuun vaihteessa.
Sitä, että joku tulis sanomaan mulle, että mulle on myönnetty neljän vuoden palkallinen loma.
AS IF :D
Sunnuntaita. Muutto :)
Ens viikkoa, kun saa puuhailla kotia kuntoon ja leipoa kakkuja, puuhailla Kiian kanssa ja valmistautua jouluun. Joulunalusviikonloppua, mennään porukalla äiskän ja iskän luo<3
Mä odotan kyllä vähän huomista...Mulla on kokonainen kotona yssiksee- ilta ja yö/aamu. ipe ja Kiia lähtee sukuloimisreissuun ja koira on muualla. Mä meinaan ostaa suklaata ja jotain hyvää ruokaa, katsoa leffoja, tehdä jalkakylvyn ja nauttia siitä, että ei tarvitse imuroida :D Ja siitä, että saan polttaa suitsukkeita<3 Vaan kyllähän nainen vähän tollasta joskus kaipaakin*hihu*
Huomista! ^^
[q]Verano, 2.1.2008 15:06:
Aurinkoa! Aurinkoa aurinkoa aurinkoa aurinkoa! Viimeksi se on paistanut kunnolla Helsingissä lauantaina 22.12, ainakin mitä olen itse ollut havainnoimassa. Ennustelevat, että ylihuomenna ja lauantaina paistaisi kunnolla. Pliiiis. Mä niin kaipaan aurinkoa ja sen valoa.
[/q]
Eikä ees haittaa, että istun ikkunan väärällä puolella. Huomenna sitten ulkoilemaan ja imemään aurinkoa itseensä, varastoihinkin
Aurinkoa! Aurinkoa aurinkoa aurinkoa aurinkoa! Viimeksi se on paistanut kunnolla Helsingissä lauantaina 22.12, ainakin mitä olen itse ollut havainnoimassa. Ennustelevat, että ylihuomenna ja lauantaina paistaisi kunnolla. Pliiiis. Mä niin kaipaan aurinkoa ja sen valoa.
2.8.2008
Isan pakettia.
Saapunut skannauksien mukaan maahan jo viime pe. Ja taalla kun kerta jaetaan postit myos la, niin se on nyt jo seikkaillut nelja postin jakelupaivaa jossain. Kele. Arsyttaa!
[q]Sallakat, 16.5.2008 10:12:
iltaa ja kisastudiota. muutenkin ois tuloillaan ihan jees vloppu.
[/q]
Eihän mun tarttis enää kirjottaa, kun tässä onkin sanottu kaikki se, mitä odotan tällä hetkellä! Tekipä kuitenkin mieli rustata jotain
lottovoittoo kans :D ... mut eka ootan keikkaa :) nyt vaa sormet ristis ettei kuulokkeet hajoo ku siihe tuli pahannäköne särö :/
[q]Annakins, 16.5.2008 11:25:
että ens keskiviikko olis jo ohi. eli siis torstaita.
[/q]
OH! Olin melkein jo unohtanut tän juuri sen aiheuttaman paniikin takia.
[color=darkgrey]01.08.2008 [/color]
Viikonloppua ja sitä, että saa nukkua pitkään (ton yhen vieressä).
Jospa sitä vihdoin pääsisi matkustelun ja sairastelun jälkeen myös kiipeilemään, juoksemaan ja salille . :)
Iltaa! Silloin lähtee mopo, vene, skootteri ja kaikki muut moottorikäyttöiset vehkeet täysin käsistä!!!! Piste!
1. Duunipaikan varmistumista
2. TKK pääsykokeiden ohimenoa
3. Kesälomaa <3
4. Ensimmäistä kesäduuniliksaa (Edellyttäen että kohta 1. käy toteen :D)
Lauantaita kun pääsee irtisanoutumaan mäkkäristä, ja heinäkuuta kun muutetaan yhteen. Ja tampereelle vieläpä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- ...
- 95
- Seuraava »