Mitä Odotat?

Back to häröily O

[q]Haitok, 20.2.2008 21:34:
---
Mellu-, 20.2.2008 21:29:

Kai mä ootan viel jotain muutakin äzkädää ja zäg zäg sanoo napina-apina jolla o apinakapina *toktok* tööt

---

et näät taas mut
[/q]

nii olikii juu.. ja AMB menon kai sä näytät 715517 sit kanz jookos kookos

[q]Mellu-, 20.2.2008 21:36:
---
Haitok, 20.2.2008 21:34:
---
Mellu-, 20.2.2008 21:29:

Kai mä ootan viel jotain muutakin äzkädää ja zäg zäg sanoo napina-apina jolla o apinakapina *toktok* tööt

---

et näät taas mut

---

nii olikii juu.. ja AMB menon kai sä näytät 715517 sit kanz jookos kookos
[/q]

ja lederhosen

- sädelomakompensaatiorahoja jotka työnantaja viekkaudella ja vääryydellä jätti maksamatta normaalin palkanmaksun yhteydessä, eikä asiasta edes vaivauduttu ilmoittamaan etukäteen.
- talvilomaa
- 4 päivän megavappua *känni*

ens vkolopun vapaita!!
HYTKYT ja perjantain om'pu sessioit, ihanaa. Ja epätodellista, että on vapaata just tuolloin..

ens viikon la ku pääsee kattoo covenantia!!

[q]crissy, 22.2.2008 08:50:
ens viikon la ku pääsee kattoo covenantia!!
[/q]

niinpä

TUSKA festareita..... Slayer on pakko kokea!!!!
Jussin kanssa hommataan niin pillit farkut että ne pitää ommella jalkaan, bändipaidat ja tukka kasvatetaan moshaus kuntoon

keskiviikkoa, ois meinaan ne treffit

Et Maailmanpankki kertoo mulle kuinka monta päivää huhtikuun alussa oon taas filistiinissä et voin vihdoin buukkaa loman.

Doktordoktor saa pärjää yksin koko huhtikuun. Hah!

Parin tunnin päästä oon leimaa hakemassa.. Vitsi IIIIIKKK se sattuu varmaan ihan sikana IIIIIKKKK iiikkkkk *pissistel*

[q]Miinapiina, 25.2.2008 20:20:
keskiviikkoa, ois meinaan ne treffit
[/q]

Oh,onnea rehveille

kesää pääsis lyhyelle klomalle ja sit äitiyslomalle
pomo on nii paska töissä et haluu siit niin kovasti eroon

että mun elämäni eka kannettava ilmestyy lähi postiin.... *hihu**plur**pihkassa**kuolaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen*

Viikonloppua, Mukavat bileet tiedossa ja mukavat ihmiset... kaveri ku tulis tänne päin tuolta kaukaa niin kaikki olis täydellistä vklpna.. *sydän*

Perjantaita *hikoil**plur*

Pe ja palkka, sekä la ja hallut. JesS*joo*

Viikonloppua, synttäreitä, kavereita kylään, yllätyslahjoja, viinaa, hirveää krapulaa ja viimein: sitä polvileikkausta viikon päästä torstaina...

[size=6]Että mitäs sulla on huomenna?

- Ei mitään... Normipäivä! *nauru*[/size]

huomenna puhelua klo: 12.30 jälkeen

Että tää viikko ois jo ohi. Yhtä tuskaa ajatella, että vasta tän päivän jälkeen on (tuntien mukaan) puolessa välissä työviikkoa. Mut sit odottaa kahden viikon vapaa... *sydän*

klo 15 ja konetta haugesundista kotiiinpäin :)
voisin jopa sanoa että 17pvää vesisadetta
yhtäsoittoa alkaa jo riittämään tälle poitsulle..

koti, here i come :)

O