Mitä Odotat?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 95
- Seuraava »
Viikonloppua
Ja huomista kans, vähän jännittää mutta ainakin toistaseks hyvällä tavalla :)
Puhelua!
odotan vaan, että paranen. sitä tässä jo viimeset viitisen vuotta ainakin.
Että mun polvitaive/pohje ei enää kramppais et pääsisin juoksemaan!
Velattomuutta.
klo 16 et pääsee lähtee täält rotanloukusta himaan *igor**grr**dissaa**toktok**igor*
[q]Freja, 25.3.2009 15:03:
---
Aattelin vaa et mitkä on sun syyt olla avaamatta sulle tarkotettuja kirjeitä, koska en oikein jaksa uskoa, että vain ne, joilla on mielenterveysongelmia tai alkoholismia, eivät avaisi kirjeitään.
Itse kun en vaan voi millään käsittää, että terve nuori ihminen jättää avaamatta hänelle osoitetut kirjeet - ja kun on Kelasta ja pankista kyse, ne tuskin yleensä turhasta ovat sinuun kirjeitse yhteydessä.
[/q]
Sun olis pitänyt sitten kirjoittaa ekassa viestissäs, että "Eikö sativa tosiaan avaa hänelle tarkoitettuja kirjeitä" mutta sen sijaan sä ihmettelit, että "eivätkö IHMISET todellakaan avaa..." Mä annoin vain vastauksia sun alkuperäiseen kysymykseen. Aika todella henkilökohtainen kysymys tuntemattomalta ihmiseltä julkisella forumilla toi sun jälkimmäinen
[q]Freja, 25.3.2009 09:22:
---
sativa, 24.3.2009 21:30:
---
Jos miettii paljonko Suomessa on mielenterveysongelmista, alkoholismista ym. kärsiviä tyyppejä niin voin sanoa, että on kyllä aika todella paljon ihmisiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa avata heillle osoitettuja kirjeitä. Yleensä ne tietää nimittäin vaan lisää huolia. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta osa tyypeistä ei jaksa nousta edes sängystä ylös, niin miten ne jaksaisi alkaa täytellä jotain asumistuen vuositarkastuksia ym. perseelläpyhkimispapereita.
---
Siis puhuitko nyt omista syistäs?
[/q]
Liittyykö se jotenkin asiaan? Vaikka olisinkin puhunut, tekisikö se minusta huonomman ihmisen? Love & understanding! Sanottakoon kuitenkin, että en puhunut omista syistäni vaan kerroin vain esimerkkisyitä siihen, miksei ihmiset "tosiaan avaa heille osoitettuja kirjeitä".
[q]Freja, 25.3.2009 15:39:
---
sativa, 25.3.2009 15:28:
Sun olis pitänyt sitten kirjoittaa ekassa viestissäs, että "Eikö sativa tosiaan avaa hänelle tarkoitettuja kirjeitä" mutta sen sijaan sä ihmettelit, että "eivätkö IHMISET todellakaan avaa..." Mä annoin vain vastauksia sun alkuperäiseen kysymykseen. Aika todella henkilökohtainen kysymys tuntemattomalta ihmiseltä julkisella forumilla toi sun jälkimmäinen
---
Sori, aattelin et oisit tajunnut että IHMISET kohdistuu myös sinuun, sillä olet yksi niistä jotka eivät kirjeitään avaa.
Ja mitä jälkimmäiseen tulee, kun sanot että on aika todella henkilökohtainen - mitä sä odotit, kun mainitsit ettet itse ole avannut Kelan/Nordean kirjeitä? Kirjoitit siitä julkisesti? ja sitten kun ihmettelen että miksi näin (koska se nyt vaan on tyhmää jättää kirjeitään avaamatta), sä sanot et kysyn henkilökohtaisia?
[/q]
Sä tosiaan kysyit, että onko mulla alkoholi- tai mielenterveysongelma, kun mä kerroin esimerkkejä syistä mikseivät ihmiset välttis jaksa kirjeitään avata. Mielestäni se on jokseenkin henkilökohtainen kysymys Tällä forumilla yhdellä jos toisella on tapana kirjoitella asioita, joista valottavat vain pikkuisen, eivätkä kuitenkaan halua niistä sen enempää puhua. En tosin edes kuvitellut, että tosta mitään lisäkysymyksiä olisi tullut.
Sitä päivää, kun oon saanut hoidettua kaikki viime aikoina kusemani asiat pois päiväjärjestyksestä. Kannattaa tästä lähin avata ne Kelan ja Nordean kirjeet, eikä heittää suoraan roskiin. Kämppäkin on kuin pommin jäljiltä. Ehkä tuo takaoikealla poriseva brasilialainen auttaa siihen vaivaan.
Jääkiekon Karjala-turnausta.. 10.-13. marraskuuta
[q]sativa, 12.7.2009 16:19:
Huomista. Tulee pääsykokeiden tulokset.----Mielenkiinnolla vain odotan, koska en oo mitään muuta halunnut kuin muuttaa ulkomaille, ja nyt kun oon alkanut tehdä töitä sen eteen on tapahtunut kaikkee mikä suorastaan vaatii mua jäämään vielä tänne joksikin aikaa. Jos asialla on ylemmän tahon kans jotain tekemistä, niin luultavasti pääsen tonne kouluun (veikkaan itse, että pääsen varasijalta). Jos en pääse, niin sitten mua ei kai tarvitakaan täällä Treella ja voin lähtee.
[/q]
Tänään tuli tieto, että pääsin varasijalta ineen! (0,5 pistettä yli alimman hyväksytyn, huh.)
Huomista. Tulee pääsykokeiden tulokset. Ei sillä, että mä kovaa haluaisin lukemaan kyseistä ainetta. En mä edes lukenut sitä pääsykoekirjaa kunnolla, mutta sisäänottoprosentti on aika korkea yliopistotasoon nähden: 23 paikkaa ja 89 oli pääsykokeis. Mielenkiinnolla vain odotan, koska en oo mitään muuta halunnut kuin muuttaa ulkomaille, ja nyt kun oon alkanut tehdä töitä sen eteen on tapahtunut kaikkee mikä suorastaan vaatii mua jäämään vielä tänne joksikin aikaa. Jos asialla on ylemmän tahon kans jotain tekemistä, niin luultavasti pääsen tonne kouluun (veikkaan itse, että pääsen varasijalta). Jos en pääse, niin sitten mua ei kai tarvitakaan täällä Treella ja voin lähtee.
[q]Freja, 21.3.2009 00:54:
---
sativa, 9.3.2009 16:52:
Kannattaa tästä lähin avata ne Kelan ja Nordean kirjeet, eikä heittää suoraan roskiin.
---
Tekeekö ihmiset oikeasti näin? Etteivät avaa heille osoitettuja kirjeitä?
[/q]
Jos miettii paljonko Suomessa on mielenterveysongelmista, alkoholismista ym. kärsiviä tyyppejä niin voin sanoa, että on kyllä aika todella paljon ihmisiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa avata heillle osoitettuja kirjeitä. Yleensä ne tietää nimittäin vaan lisää huolia. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta osa tyypeistä ei jaksa nousta edes sängystä ylös, niin miten ne jaksaisi alkaa täytellä jotain asumistuen vuositarkastuksia ym. perseelläpyhkimispapereita.
Yhtä puhelua
ismo alangon keikkaa keskiviikkona
palkkaa..
[q]josbe, 17.3.2010 10:39:
---
Freja, 17.3.2010 10:31:
Ite tykkään lumesta, mut en -10 -> pakkasista. Mun iho menee niin helposti rikki, ja oon ny about syyskuusta sitä jo tuskaillut niin sais jo riittää... :(
---
Nii-in. Se oliskin kätevää, jos vois tilata semmosen täsmätalven, että olis pakkasta, mut alle -10 ja lunta, mut ei liikaa, ainakaan kerralla. Sit jos se lumi vois vielä sataa marraskuun alus ja sulaa pois maaliskuun 15. päivä, niin awot! ;)
[/q]
Kannatan.. saiskohan tästä jonkun ilmastovetoomuksen tehtyy!
Kevät vois sit olla maaliskuun ja huhtikuun ja kesä touko-syyskuu.. ehkä jopa lokakuuhun!
Kevättä! Ja lämpimiä päiviä ja sitä et noi lumet sulais hemmettiin ja pääsis fillarilla duuniin!
lomaa.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 95
- Seuraava »