Melkein sukua julkkikselle.....

Back to häröily O

[q]<><:
heh.. mä olenkin sit huomenna suomen lucian 2003 kanssa hoilailemassa. :) siispä melkein julkkiz itekin, eikö?*iihhih*
[/q]
Mä olen mukana Lucia-kulkueessa. Julkkuainesta ihan selkeesti.

Meitsin äitin iskän setä on Aku Korhonen (=vanhojen Suomi-pätkien näyttelöitä)

[q]Amma:

Salkkareiden Ami oli samalla Abiristeilyllä.

[/q]

OT: sinä(kin) oot ollut miun kanssa samalla abiristeilyllä
eli miekin oon melkein julkkis..

onhan noita jotain 'julkkiksen' kanssa samaan vessaan törmäilyjä yms. mut eipä siitä sen enempää...*blush*

Salkkareiden Ro-Ro-Roosa lajitteli mun roskat Mäkissä, kun kirosin hyperventille lajittelun vaikeutta huomaamatta, että Roosa pyyhki just niitä roskiksia mun edessä ja kuuli kommenttini.

\”Minä voin jättää ne ja oikein hyvää joulua\” ilmoitti Ro-Roosa ja nappasi mun tarjottimen ja minä menin lukkoon. Toljotin vaan tyhmänä. Tajusin vasta ulko-ovella, miten sukua julkkikselle mä nyt oikein olenkaan

JS16 on mun kaverin kaverin pikkuserkun aviomies :)

[q]taro:
Neumann on pyytäny mein äitiä treffeille.

Saa koskee.
[/q]

mihin saa? *wirn*

no niin täytyyhän munkin vähän heittää...
noh ensinnäkin Tarja Halosen mökki on meidän mökin vieressä... Mika Häkkinen asuu mun naapurissa... Olen harrastanut seksiä erään ex- Salattujen elämien näyttelijän kans...*vink**vink*
Mun ”asiakkaita” ovat olleet mm. Hjallis Harkimo , Arvi Lind , Mira PMMP:stä......
*joo**joo**joo*

[q]Chainboy:
Olen harrastanut seksiä erään ex- Salattujen elämien näyttelijän kans...*vink**vink*
[/q]

Mä arvasin et Jasper on homo!

Marja-Leena biisistä ”Mitä kuuluu Marja-leena?” on mun kaverin äiti. Biisin kirjoittanut heebo oli sen luokkatoveri. Ja kyllä, M-L oli beatles-fani pentuna.

[q]kisumisu:
---
Chainboy:
Olen harrastanut seksiä erään ex- Salattujen elämien näyttelijän kans...*vink**vink*

---

Mä arvasin et Jasper on homo!
[/q]

Nope eipäs ole jasper......... guess again !!!*slurps**slurps**iihhih*

[q]Chainboy:

[/q]

...no sit se Kalle

[q]kisumisu:
---
Chainboy:

---

...no sit se Kalle
[/q]

Vieläkin väärin.....!!! sitäpaitsi se tyyppi on Bi....*slurps**slurps**justjoo*

yksi leffa, jossa mä näyttelen amista tulee telkkarista kohtapuolin

idolsin finaalissa oleva kerava tyyppi Jani on kaverini velipuoli...
ystäväni tuntee kaikki suomihiphopparit

Mä tunnen Jonen*hahjust*

[q]PuuhaOsku:
Mä tunnen Jonen*hahjust*

[/q]

Pistän paremmaksi; Mä oon koittanut ottaa siltä poskeen, mutta se ei onnistunut.

Jaa'a, no setä on valmentaja Jokereissa. Taitaa jäädä siihen.

Heh..

Pakko kai munkin kantaa korteni kekoon. Mun isän perhetuttju on Ari Klem! Siistii.. Isukki rakensi sille joskus talon ja ollaan Arin luona vierailtu.. Eipä muita julkkuja taida meidän sukuun mahtua.. Tosin itse olen kai kohta jollain tapaa sellainen!!*ding*

Eipä kai muuta..*täh*

[q]Viola81:
Heh..

Pakko kai munkin kantaa korteni kekoon. Mun isän perhetuttju on Ari Klem! Siistii.. Isukki rakensi sille joskus talon ja ollaan Arin luona vierailtu.. Eipä muita julkkuja taida meidän sukuun mahtua.. Tosin itse olen kai kohta jollain tapaa sellainen!!*ding*

Eipä kai muuta..*täh*
[/q]

Saatan olla ehkä sivistymätön kun en tiiä kuka Ari Klem on, joten jos voisit vaikka pistää selitystä tms. jos jaksat . Ore wa baka (Olen tyhmä)

[muokattu 4.1.2004 23:33]

ainakin meillä joskus keskustelut kääntyy siihen että kun mun kummin kaiman veljenpojan pikkusisko seurusteli silloin sen julkkiksen kanssa ja sitten mun isäpuolen vaimon miniän lanko oli samalla luokalla sen julkkiksen kanssa, niin löytyykö täältä vastaavia tarinoita?

*kertoo omansa* mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen

O