Ian Pooley @ Helsinki Club 1.5.2005 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Vapun hysteerinen ja kouristuksenomainen pakkojuhlinta väliin ja tänne täysillä! Ammattilaiset lähtee liikkeelle kun muut makaa punkassa potien fyysistä krapulaa teollisesta määrästä värillisiä wiinoja, moraalista krapulaa siitä ämpärirumasta wappuhoidosta jonka kanssa petettiin puolisoa ja järjetöntä maanantaiangstia tulevasta työpäivästä

Jep, itelläkin menee vappuaatto töissä. Joten tänne siis ja juhlat pystyyn!

[q]Grizzley, 29.4.2005 10:17:
Vapun hysteerinen ja kouristuksenomainen pakkojuhlinta väliin ja tänne täysillä![/q]

Wellu rules, ok????!!!!!!!!

*grr**hahjust*

[q]Grizzley, 29.4.2005 10:17:
Ammattilaiset lähtee liikkeelle kun muut makaa punkassa potien fyysistä krapulaa teollisesta määrästä värillisiä wiinoja ja järjetöntä maanantaiangstia tulevasta työpäivästä
[/q]

KAi mä sit joudun tulee mestoille ku sen kerta tollee laitat tänne. Eihä maanantai oo mitää ilman kunnon darraa töissä*igor*
Tuun vetää tosi naamat*känni*

Ps. mä sanon sit wellu töis tän sun syyks*dissaa**EIEI*..........ttu mitä roskaa*muhaha*

[q]peikkotyttö, 29.4.2005 10:10:
Tänne vois tulla pyörähtää,jos vain jalat vielä kantaa*nauru*
[/q]

Mie kannat siut vaikka tänne..

jos kunto kestää niin tänne

[q]-Miquel-, 29.4.2005 22:38:
jos kunto kestää niin tänne
[/q]

Baaritiskiltä saa palautumisjuomaa...

[q]**Emppu**
..........ttu mitä roskaa*muhaha*
[/q]

Päivän :)

The Player´s Club -Nam *sydän**pihkassa**sydän* herkkuja taas tarjolla..

[q]**Emppu**

Tuun vetää tosi naamat*känni*

[/q]

Helmee...

Mä dogaan sua röökiin...

Jos tänne sit duunista :)

Eikai täällä vaan tarjoilla yhtään mitään happyhour-hinnoin?

Ajatuskin huolestuttaisi.

-TommyT-

Kohta pitäis jo ruveta liikkuu Onneks tuli säästettyä kuitenkin vielä voimia näitäkin varten.

Ajoissa sit mestoille ;)

Mä sitten niinkuin sammuin kotiin..
prkl kun tuli juotuu liikaa viinaa

Harmittaa vähäsen.

loistomusaa, väsy painoi, missä tutut? kaiken kaikkiian hyvä kekkerit ^_^

Joo, yli vuorokauden valvomisen ja bilettämisen jälkeen nukahdin ennen aikoja.

piti karata kesken ianin nukkumaan muutama tunti.

oikein kivalta kyllä vaikutti. vapputuristeja oli kans 'tarpeeksi' liikkeellä ;) mikäs siinä.

Oli ihan hauskaa, vaikka meniki vähä enemmä pousailuks ku bilettämiseks :)
Hyvä päätös vapulle

Meinas mennä pousailuksi koko Pooleymeininki, huom. meinas! Sain sitten jossain vaiheessa raavittua itseni liikkeelle/jumpalle ja kyllähän se kannatti taas. Lisäksi kun Mr. Pooley intoutui hemmottelemaan meitä parilla maistuvalla klassikolla!
Oli mukavan pehmeä lasku Wapusta, huomenna arki--->*aplodit* Kiitos uusille ja vanhoille tutuille seurasta!

O