Mihin aiot mennä tänään?

Back to tunkio O

Aamuduunin jälkeen yöks narikkaan.. Arja Koriseva laulaa..

Käymään tossa paikallisessa ja sit armageddoniin! Toivottavasti tulee hauska ilta. Nimittäin tätä on odotettu.. =)

Soittamaan alkuillaksi tuonne yhteen baariin kiksua + parit lonkut ennenkuin paikallinen lökäpöksy-hiphopkansa saapuu paikalle pilaamaan iltani mielipiteillään hyvästä musiikista.*joo*

DanceteriA kutsuu taas ja valot vilkkuu ja heiluu.

piti mennä choon, mut jää ny välii eli odotettavissa tälle illalle: Kostea lämmin henkäys etelästä aina ku kun säiden herra päättää paiskata tulivuoreen vetää, eli sauna kutsuu

...Oon tällä viikolla käyny kahtena yönä Pasilan kautta Mikkelissä, tänään taidan käydä ihan vaihtelun virkistämiseksi Lappeenrannassa...*joo*

vois mennä kauppaan ja ostaa versnerit !

Kotiin tekemään ruokaa.. rankan jalkatreenin jälkeen pitää syyä hyvin :D

juoksulenkille

En mene kattomaan Armin van Buurenia,
en mene kaverin synttäribileisiin...
..vaan vittu töihin!!! = Karjaa-Pasila-Mikkeli-Pasila-Karjaa *hmph**nyyh*

Kaikki menee Büürenii, mie en mee.Kun olen joko kotona leffailtaa viettäen tai sitte deeteeämmässä.

I take a red pill,I'm going to wonderland <=Jostain polkka biisistä muistaakseni

Blan B=> meen mikämikä-maahan kiusaan helinä-keijua

[q]aapee, 21.10.2005 07:02:
En mene kattomaan Armin van Buurenia,
en mene kaverin synttäribileisiin...
..vaan vittu töihin!!! = Karjaa-Pasila-Mikkeli-Pasila-Karjaa *hmph**nyyh*
[/q]

tiedän tunteen, arvon kollega

Impulseen! *fiilistel*

kädelle...

[q]Caro², 21.10.2005 22:20:
kädelle...[/q]

En mihinkään, kun on se hemmetin seminaari ...

nukkumaan

[q]-xx-, 21.10.2005 23:29:
nukkumaan
[/q]

Kuin myös*joo*

Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.

Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?

Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.

O