HUOM KAIKKI SÄHLYN PELAAMISESTA KIINNOSTUNEET IHMISET PK-SEUDULLA
[q]
ehkis kyl vaan poikia :( sorppa.
[/q]
sovinistisika*kivatsulle*
ajasta ja paikasta riippuen kyllä
[q]Kritika:
sovinistisika*kivatsulle*
[/q]
kiitti :D mistä arvasit!? tai parempi jos et vastaa tähän. mut mut, tytöthän voi järkätä omat treenit. sekajuttuja joskus kokeilleeni voin todeta ettei ne useimmiten toimi :( gay rules!
voisin myös olla messissä :)
itelläki jäänyt toi liikunta pois kokonaan 3v sitten. tekis kyl hyvää!
homoilu on miesten hommaa
[q][
kiitti :D mistä arvasit!? tai parempi jos et vastaa tähän. mut mut, tytöthän voi järkätä omat treenit. sekajuttuja joskus kokeilleeni voin todeta ettei ne useimmiten toimi :( gay rules!
[/q]
hienoa...pikkuhinttien omat karkelot..tosi fantsuu...*muhaha*
[q]Kritika:
hienoa...pikkuhinttien omat karkelot..tosi fantsuu...*muhaha*
[/q]
Mä voin sählätä sun kans. Ja poikien kans myös, mailani onkin ollut suojapussissaan jo nelisen vuotta :(
[q]
Mä voin sählätä sun kans. Ja poikien kans myös, mailani onkin ollut suojapussissaan jo nelisen vuotta :(
[/q]
*kiitoskiitos*jeah..olen todella otettu*pahis*
[q]Kritika:
*kiitoskiitos*jeah..olen todella otettu*pahis*
[/q]
Ei se mitään, ei mullakaan ois ihan ekaa kertaa pappia kyydissä.
voitteks pliiz hankkii oman tsättihuoneen niinq. enemmän asiaa. eli sählyhomoja. :)
[q]hards:
voitteks pliiz hankkii oman tsättihuoneen niinq. enemmän asiaa. eli sählyhomoja. :)
[/q]
vaihatko otsiko haetaan sählyhomoja *muhaha**muhaha**muhaha**kivatsulle**muhaha**kivatsulle*
[q]kisumisu:
on paikkoja missä ei vaan voi pelaa, kuten karakallion läävä!
[/q]
Voisin lähteä mukaan säbäilemään, mutta rusto polvessa liian pehmeetä ja se rajottaa juoksemisen nollaan. Mikäs siinä Karakallion koulussa niin paskaa on? Vai mitä läävää tarkotat Karakalliossa? Yläasteen sali on iso ja hyvässä kunnossa. En nää siinä mitään huonoa(3 vuotta siellä tuli liikuntaa harrastettua)
[q]Dueno:
Voisin lähteä mukaan säbäilemään, mutta rusto polvessa liian pehmeetä ja se rajottaa juoksemisen nollaan. Mikäs siinä Karakallion koulussa niin paskaa on? Vai mitä läävää tarkotat Karakalliossa? Yläasteen sali on iso ja hyvässä kunnossa. En nää siinä mitään huonoa(3 vuotta siellä tuli liikuntaa harrastettua)
[/q]
Siel on Espoon Indiansien "halli" ...fiksattu vanhaan toimistorakennukseen, ei riitä korkeus ja muutenki tila aika hanurista!
[q]ninni:
nii mut otsikossa lukee huom kaikki sählyn pelaamisesta kiinostuneet ihmiset ....... nii mä ainaki luulen et kaikki tarkotaa poikia sekä myös tyttöjä
[/q]
mist lähtien tytöt on ollu laskettavissa ihmisiks? *täh*
tyttöbakteereja
jeps kiinnostaa riippuen ajasta ja paikasta.
Ei sitä otsikkoa huomaa yhtään paremmin vaikka sen kirjoittaa capsilla. Plz.
Onko tänää joku virallinen kapslock-päivä?
Mut joo kuntoilu vois tehä hyvää.
mulle kans iski jokin kiero himo tulla beesii..
eli basic aika, paikka, yms vaiheilu käyntiin.
messiin kyl ehdottomasti. löytyy mv-kamatkin sekä mailoja ^____^. viime kerrasta taitaa ollakin 2v
voitais sitten tarpeeks hyvin harjoiteltua ottaa erä turkua vastaan ;)
[q]salaisinko?:
messiin kyl ehdottomasti. löytyy mv-kamatkin sekä mailoja ^____^. viime kerrasta taitaa ollakin 2v
[/q]
noniin, siinä meille toinen maalivahti. hähää! yks löytyi jo irkistä :)
oisko kenelläkään nyt sit tietoo erinäisistä halleista?