[---5 ELEMENT---] 8.4.2005 @ Tallinna
tää olis niin pakollinen mutta arvaa onko rahaa *ding**nyyh**nyyh*
Materblaster...yöööörk!!!spit
Tännekyl olis kiva mennä viimeviikon CU BASEjen jälkee
[q]Phunk Peet:
Materblaster...yöööörk!!!spit
[/q]
moi olen seppo halusin vaan krjtt ei mtn!!!
aquasky o iha vitu kova mut masterblaster o iha perseestä!!!!!
*hmph**hmph**eiei**eiei**grr**grr*
[q]salaisinko?:
Viime vuonna oltiin tuolla hyvällä possella ja oli aika rok reissu. saa nähdä jos tänne eksyis
[/q]
unohditte vaan mut sit sinne =(
[q]uana:
unohditte vaan mut sit sinne =(
[/q]
jäbä oli liian soseissa ja eksyit ;)
vieläkin on se yks kuva missä on se vanha venäläinen palkkasoturi tyyba ja sä :D
laivamatkat varattu
Joo matkat hallussa ja toivottavasti mahdollisimman moni tulee mestoille. Jos joku ei vielä tiedä (mikä ilmeisesti aika todennäköistä) niin meikäläinen soittaa Progressive House roomissa nykyisellä tiedolla 03.00-04.30 välin Aquaskyn setin jälkeen. Tulee aika kuumottavaa settii tosta jatkaa :D
Kaikki mestoille siis!!! Ja Genki ei tunnetusti jätä ketään kylmäks <3
joo rankkulimeininkiä todellakin luvassa... sellasia ralleja pakissa et suomes ei vois niitä ees soittaa kun porukka pelästyy.
heh viime vuonna kyl yana oli hyvis! :D terveisiä ausseihin!
eiks lippuja saa sieltä ovelta vai...?
tahtoo mukaan
[q]e-will:
eiks lippuja saa sieltä ovelta vai...?
[/q]
En luottais siihen et sais..
Ja vaiks saa ni ne o tietty kalliimpii kuin ennakot..
Sivut vihdoin online: http://www.5element.ee/
Tseki it aut! Ens viikolla jytäillään .\,,/
Kyllä vituttaa kun ei pääse! ARghf.
Huomenna todellakin ronskii menoo ;)
roger that boss! rankkuri on toinen nimensä.
toivottavasti olen ehtinyt vastata kaikille jotka ottivat minuun yhteyttä lippuasian tiimoilta, mutta jos joku on jäänyt hoitamati niin laittakaa privana numeronne täällä klubituksella miu profiiliin (vai miten se nyt sanotaan) ni luen sen huomenna puoleltapäivin siel tallinnassa ja soitan teille + sovitaan tapaaminen missä saatte lipun. lippuja saa myös kuitenkin ovelta vielä illallakin, näin kuului ääni järjestäjäpuolelta vielä tänään.
[q]genki, 7.4.2005 22:23:
roger that boss! rankkuri on toinen nimensä.
toivottavasti olen ehtinyt vastata kaikille jotka ottivat minuun yhteyttä lippuasian tiimoilta, mutta jos joku on jäänyt hoitamati niin laittakaa privana numeronne täällä klubituksella miu profiiliin (vai miten se nyt sanotaan) ni luen sen huomenna puoleltapäivin siel tallinnassa ja soitan teille + sovitaan tapaaminen missä saatte lipun. lippuja saa myös kuitenkin ovelta vielä illallakin, näin kuului ääni järjestäjäpuolelta vielä tänään.
[/q]
sai niitä lippuja viimevuonnakin ovelta, mutta se jonottaminen niiden sekavien tyyppien kans oli vähän ahdistavaa :D
pitäkää kivaa, harmi et joutuu missaamaan.
[q]Mila.M, 9.4.2005 18:44:
No huh huh mitkä kemut *sydän*
[/q]
Nyt raporttia ja syväanalyysiä kehiin, veljet siskot. Tai noh, annetaan vähän aikaa toipua.
Mua kans kiinnostais kuulla, oliko Liebing just niin hyvä, kuin mitä voi odottaa?