Kiksusormen historia?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
[q]jUSSi:
saahan sitä teknoa haukkua, minä vain pidän haukkujia pateettisina teinipeeloina,jotka ei ymmärrä hyvän päälle :D
mutta, en tosin sanoisi sitä ääneen. Saahan sitä mielipiteitä olla ja ylenmääräinen tekoplurahtelu niiden sammuttamiseksi aiheuttaa vain ripulin.
[/q]
Mä taas pidän minkä tahansa musatyylin dissaamista typeränä, jos ite ei tykkää jostain, ni ei sitä tarvii välttämättä tulla kyseisen genren topikkiin kertomaan. Kaikenlaiset ennakkoluulot musan suhteen on mun mielestä turhia, koska varmaan joka tyylilajista löytyy itseä miellyttäviä juttuja, ja toisaalta taas ärsyttäviä asioita.
en osaa kyllä sanoa et mikä ton kiksusormen historia on mutta olen kuulut juttua et yksi julkisuuden henkilökin olisi sitä "käyttänyt"*iihhih*
[q]JussiS:
---
jUSSi:
saahan sitä teknoa haukkua, minä vain pidän haukkujia pateettisina teinipeeloina,jotka ei ymmärrä hyvän päälle :D
mutta, en tosin sanoisi sitä ääneen. Saahan sitä mielipiteitä olla ja ylenmääräinen tekoplurahtelu niiden sammuttamiseksi aiheuttaa vain ripulin.
---
Mä taas pidän minkä tahansa musatyylin dissaamista typeränä, jos ite ei tykkää jostain, ni ei sitä tarvii välttämättä tulla kyseisen genren topikkiin kertomaan. Kaikenlaiset ennakkoluulot musan suhteen on mun mielestä turhia, koska varmaan joka tyylilajista löytyy itseä miellyttäviä juttuja, ja toisaalta taas ärsyttäviä asioita.
[/q]
Ei tää oo musasta kiinni, vaan koko kulttuurista :)
[q]JussiS:
Mä taas pidän minkä tahansa musatyylin dissaamista typeränä, jos ite ei tykkää jostain, ni ei sitä tarvii välttämättä tulla kyseisen genren topikkiin kertomaan. Kaikenlaiset ennakkoluulot musan suhteen on mun mielestä turhia, koska varmaan joka tyylilajista löytyy itseä miellyttäviä juttuja, ja toisaalta taas ärsyttäviä asioita.[/q]
Kyllä minä yleensä tuppaan ilmaisemaan mielipiteeni asiassa kuin asiassa. En näe mitään syytämiksi en kertoisi sitä, toisaalta kiinnitä erittäin paljon huomiota tapaan millä tuon mielipiteeni esille enkä suutu siitä, jos joku on erimieltä.
Ja antti on oikeassa, tähän kulttuuriin kuuluu pieni genredissaus, menneitten aikoijen plurahtelut on jo haudattu kuuden sylen syvyyteen ja niiden on parempi antaa levätä siellä ihan rauhassa.
Oih.
Kuinka ikävä onkaan wanhoja kunnon fi-rave aikaisia mun-musa-vs-sun-musa battleja.
Tulispa ne ajat takasin, tuleehan ne, tulee???!!
Tässä tiukkaa todistusaineistoa kiksusormen alkuperästä! (tai ehkä ei *vink*)
Leonardo DaVincin (1452-1519) Johannes Kastaja:
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »