SUPERCOOL 2.2.2005 @ HELSINKI
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Wednesday Blaster Produced By Millennium.
Supercool Wednesdays Made Of Pure Moments And Real Desire.
@ PREMI, Pohjoinen Rautatiekatu 21 HELSINKI - FINLAND.
Wednesday 02.02.2005 :: 21.00 - 04.00
21.00 - 03.30 HOLLE b2b RADIAC b2b JUSSIS
[ IhkuPlurKiksuCooler ] [ 390 MIN SET ]
Tasty surprises for the early birds!
Age Limit 18.
Tickets 3 eur.
For More Information.
http://www.mlnm.org
In Association With.
RED BULL > http://www.redbull.fi
GET LOOSE ON WEDNESDAYS!
Tasty surprises for the early birds!
On tullut aika taas yllättää iloisesti niin mieltä kuin vatsaakin!
Special Treatments on tällä kertaa alkuillasta koreasti katettu pöytä kera maistuvan purtavan - samaan tyyliin mitä nautiskeltiin myös Supercoolin avajaisten VIP-tilaisuudessa aikoinaan.
Ja tällä kertaa kaikki ovat tervetulleita! *sydän*
Meikäläiseltä tulossa aika paljon omaa uutta matskua, ja jos kaikki menee niinkuin pitikin, niin samana päivänä ilmestyy mun ja Miikkan EP, eli shampanjapullot auki jne :)
Muuten varmaan liikutaan trancen tunnelmissa koko ilta, aloitellaan hiukan kevyemmin, ja lopetellaan vähän rankemmin :)
jeh..huomen nähdää..
säästäkää safkaa mullekki..
t: nälkäinen dj :)
Vielä kun iskette boolia johonkin väliin, niin *sydän* ;)
Tänne kuitenkin transsahtelemaan...
kyl varmaa oon tulos käymää ainaskii vaikka on koe sit seuraavana aamuna*hihu*
Joo, vois kyl tulla :) Aamutunnitkin peruttu koulussa huomenna just sopivasti.
kyllä tänne tullaan taas tänää...
Hitto kun ei kyllä pysty venymään paikalle, vähän kipeenä, kouluhommia rästissä pirusti ja aamukasilta pitäis taas olla virkeänä. Ihkuplurkiksu olis kyl tehny nyt hyvää mut ei taivu... Pitäkäähän muut hauskaa
-
premi ei petä koskaan, jos tällä tarkottaa sitä mihin kuntoon siellä pääsee*blush*kiitti kaikille jotka jaxoivat kuunnella ja huolehtia muorista*nauru*
Pitäshän se miun "vanhana"premikonkarina tietää ettei se tiedä koskaan hyvää se "yhelle"lähtö ja "vikalla junalla"himaan*joo**joo*no eniveis kivaa oli ku oli kivaa porukkaa, musikiista täytyy taas sanoa ettei muista mitään...*uuh**blush*
saatii vihdoin hienon hieno uusi hazer premiin.. ei tarvi tukehtuu siihen savumäärään enää ku ei tarvi nii kauheesti sitä työntää :)
mukavaa oli taas mutta pari yötä huonoilla unilla nii teki tehtvänsä ja sai aikasin taas poistuu.. :(
ens viikolla sit kuninkaat ja Zwek
Superkuulis oli kyl hyvä meno ja tilaaki löyty mukavasti
Suuri orgasmos: Airwave - Above the sky*sydän* *sydän* *sydän*
oli kivaa harmi et joutu poistuu aikasin
[q]Sapis:
Pitäshän se miun "vanhana"premikonkarina tietää ettei se tiedä koskaan hyvää se "yhelle"lähtö ja "vikalla junalla"himaan*joo**joo*no eniveis kivaa oli ku oli kivaa porukkaa, musikiista täytyy taas sanoa ettei muista mitään...*uuh**blush*
[/q]
En tiedä missä vika, mut en ole yhtenäkään keskiviikkona päässyt Tosiviileistä pois ilman jatkoja. Useampanakin torstaina olen sitten ollut töissä "puolinukuksissa". Tänään ei onneksi (/onnettomuudeksi) ollut sitä ongelmaa.
Oli kyllä *super*kivaa Seura oli mitä mainioin ja musiikki ihQa
Illan kruunasi eräs tytteli, jonka pokausyrityksiä seurasimme tiiviisti *nauru**kiitoskiitos*
Ens viikolla uudelleen
tuli kyl niiiin hyvää musaa! *sydän*
en oo hetkeen viihtynytkään noin tanssilattialla ^___^
...[pieni]alkoholimäärästä...[/pieni] johtuen... ehkä.. mahdollisesti... sanoin taas kaikkea järjettömän älykästä ja siistiä. olen pahoillani jos satuit tielleni ja avasin sanaisan arkkuni juuri sinua kohden..
katsotaan jos ensviikon sais pysyttyä kotona kiltisti..
Kivaa oli, vaikka jengiä vissiin aika vähän paikalla olikin. Onneks sekin vähä siirtyi illan mittaan tanssilattialle, ja meno oli kahdentoista jälkeen erittäinkin kohdallaan. Extrakiitos Hollelle ja Radiacille soittoseurasta, oli kivaa :)
Tackkar :)
UnityF: se biisi mitä kysyit, oli Adam White - Ballerina [Darey Products]. Julkaistaan varmaan lähiviikkoina.
jeij.. oli .. coolia :D kiitosket jussille ja hollelle seurasta.. teihin voi aina luottaa ku risaan kortsuun xD
ja kaikille jotka jakso bileillä myös kiitos <3
ahahahah
se munahaukka oli jotain ihan uskomatonta... mistä sellanen sikiää ?? kaikenlisäks se näytti vielä meille rokkimäkillä persettä... jumaliste xD
[q]RadiaC:
se munahaukka oli jotain ihan uskomatonta... mistä sellanen sikiää ?? kaikenlisäks se näytti vielä meille rokkimäkillä persettä... jumaliste xD
[/q]
Miten mä oon missannu tän kokonaan? ;)
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »