IMPULSE > Infection - Friday 18.2.2005 - LAHTI
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 8
- Seuraava »
Tulla vaiko eikö tulla*ding*
[q]TemeZ:
---
akir0:
Repsahtikin toi putki poikki jo yllätyshumalalla viime torstaina. Eipä se mittään :)
---
Jaaa, no jos mä sit yritän pysyy perjantaihin asti selvänä ja ottaa vähä pitkästä aikaa ;)
[/q]
Meinaatko? ;D Kivaa, pitäisköhän munkin
Ajoissa ollaan tietenkin... tännehän kannattaa tulla aina!
taidanpas huhuilla tässä diskossa perjantaina.
[q]elina:
---
Meinaatko? ;D Kivaa, pitäisköhän munkin
[/q]
Kyllähän se nyt on pitkästä aikaa päästävä viihteelle*vink*
[q]juiceQ:
joutuu varmaan passaamaan...
[/q]
elä passaa,juodaanko kilpaa?
muuten kyl mut töitä seuraavana päivänä
jee jee! huomenna tanssaillaan*jiihaa* harmi vaan kun on toi poliisi jo noin aikasin soittelemassa, mut tuleepahan ainakin oltua sit ajoissa paikalla..*heiii* representing Team Tukevat Pohjat
Huomenna pääsee taas Lahteen häröilemään. Lineup on mitä mainioin. Jos ottaisi vähän vähemmän viinaa pohjille kun viimekerralla... *iihhih**pelle*
Joo-o.... Luulet vaan ^----^ Ois 4 pulloo vodkaa...
[q]Pablo:
Huomenna pääsee taas Lahteen häröilemään. Lineup on mitä mainioin. Jos ottaisi vähän vähemmän viinaa pohjille kun viimekerralla... *iihhih**pelle*
[/q]
tällä kertaa tuplataan känni
No voihan vitalis se siitä suunnitelmasta sitten
Joka kerta kun on Impulsen bileet, niin mulla on samana alkuiltana opinnäytetyöpalaveri.*hmph* eli jos en hymyile tälläkään kertaa tai olen muuten vain humalassa ja ärsyttävä, niin opinnäytetyöni ei ole saanut positiivista palautetta..
Soittolista on kyllä aikas houkutteleva*aplodit*
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh*grr**grr**grr* ei voi olla totta! mulla jääkin nää väliin.. perhe syyt on perseestä! oisko ketään halukkaita vetämään lohdutus kännejä mun kanssa..*sääli**känni*
[q]Swoosh:
Joo-o.... Luulet vaan ^----^ Ois 4 pulloo vodkaa...
[/q]
*ding**känni*
Viinaa on, luotiliivit on... mitäköhän muuta tonne piti muistaa. Ainii, korvatulpat.
[q]Juhgu:
Viinaa on, luotiliivit on... mitäköhän muuta tonne piti muistaa. Ainii, korvatulpat.
[/q]
Unohit nyrkkiraudat, macheten ja kääliö-suomi-kääliö käännöskoneen. jotenkiha meiänki pitää voida kommunikoida.
[q]Kolera:
---
...ja kääliö-suomi-kääliö käännöskoneen. jotenkiha meiänki pitää voida kommunikoida.
[/q]
Ai meinaatko sä puhua tuolla suomea vai en minä ainakaan. Mut toki esim. kuskeja varten moinen voisi olla hyödyllinen.
huomenna pitkästä aikaa *känni* ja näkee kivoja ihmisiä *hymy*... nyt vielä tenttii lukemaan *dissaa**igor*
Enää vuorokausi *iloinen**jiihaa*!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 8
- Seuraava »