Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

mä haluuuuuuuuuuisin nähä mun vanhoi frendei järvenpääst...tuli iha hirvee ikävä..mut ei oo oikee numeroitkaa et vois soittaa..jotain pitää siis kuitenki keksii..

Mut jos ihan rauhallinen kynttiläillallinen klassisen musiikin sekä viihdyttävän dokumenttielokuvan kanssa?

Muuttaa jo uuteen kämppään. Kolmen ja puolen kuukauden päästä. Tullut tässä kohta jo vuoden odoteltuakin. Siitä se on noussut pikkuhiljaa. Tuntuu vaan tämä loppuaika tavattoman pitkältä ennen muuttoa.

[q]pirpeli, 9.9.2006 21:24:
MÄ voisin huolii poikakaverin ja seksiä.
[/q]

mäkin. säännöllistä seksiä halajan.

JÄDEE!
NYT eikä heti!!

Hukuttautua unihiekkaan.

Nousta jo nyt siihen kyytiin joka vie mut vasta talvella Ibizalle!

Seksiä. XD

Tai sitten vaan jäätelöä, suklaakin käy. :)

[q]Cjet, 9.9.2006 22:09:
---
martina, 9.9.2006 21:39:
---
pirpeli, 9.9.2006 21:24:
MÄ voisin huolii poikakaverin ja seksiä.

---

mäkin. säännöllistä seksiä halajan.

---

Yhdyn - en edelliseen mutta - yleisesti mielipiteeseen.
[/q]

Mmm... seksii

Mä haluuuuuuuuun _uuden duunin_ ja vähän vihaseeeeeeeeeeeen

[q]UnityF, 10.9.2006 22:53:
närästyslääkettä
[/q]

mä kanssa!

närästyslääkettä

[q]Fea, 10.9.2006 22:54:
---
UnityF, 10.9.2006 22:53:
närästyslääkettä

---

mä kanssa!
[/q]

maitotuotteet helppaa myös *joo*. oli pakko käydä kesken erään bileillan juomas kotona maitoo ja syömäs jugurttii, kun oli ihan kaamee närästys *uuh*, mut se kyl auttoi

[q]RainChild, 10.9.2006 23:40:
---
Fea, 10.9.2006 22:54:
---
UnityF, 10.9.2006 22:53:
närästyslääkettä

---

mä kanssa!

---

maitotuotteet helppaa myös *joo*. oli pakko käydä kesken erään bileillan juomas kotona maitoo ja syömäs jugurttii, kun oli ihan kaamee närästys *uuh*, mut se kyl auttoi
[/q]

nyt alko tekee mieli maitoo..

[q]satumetsä, 11.9.2006 23:38:
Oman kullan viereen. Nyt heti. En pääse
[/q]

Niin minäkin. Mielellään myös heti. Ei ole...

...oppia tekemaan solmun suussani kirsikan "varrella."

[q]ReneB, 13.9.2006 14:17:
pähkinäsuklaata
[/q]

HAH. Repesin. Mä kans. *tirsk**pepsodent*

Mä haluuuuun kotiin..... jo sais riittää tää työpäivä.... ihan liian pitkä ja tylsä*hmph*

voisin haluta terveeks perjantaihin mennessä et pääsis mosson-kekkereihin.. mut jos ei ni ei sitte saatana :( taitaa kuiteski mennä loppuviikkokin sängynpohjalla ja jäädäharjotuspeli väliin yms :/ tosi kiva.. huoh.. toivotaan ny et tulisin ainakin terveeks näin alkuun.

[q]RainChild, 10.9.2006 18:57:
---
Mmm... seksii
[/q]

Seksipeto

Haluisin saada noi äikän kirjotelmat valmiiksi, sekä enkun aineen. Ne ovat nyt monene päivänä ahdistaneet ihan urakalla. Sitten kun saa yhden valmiiksi, pitäisi olla jo tekemässä toista. Eikä mun keskittyminen nyt riitä ollenkaan siihen, että voisin istua neljä tuntia paikallani kirjottamassa kolmea tekstiä. Kohta pitäisi olla jo lukemassa kuuteen kokeeseen. Stn.

O