Mä haluuuuun ...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 154
- Seuraava »
pois täältä! *teleport* :P
... jo tietää varmuudella et ollaanko sitä lakossa huomenna vai ei, et tietää voiko jo suunnitella viikonlopun aloitusta ja kaljalle lähtöä x))
[q]Ressiv, 15.4.2010 15:51:
hmm.. meidän puodissa ainakin tuli jo ilmotus että kauppa on huomenna kiinni, eli KALIAA! *känni*
Samoin tänään tulleessa PAM-lehtisessä oli KÄSKY että ÄLÄ MENE HUOMENNA TÖIHIN
It häs 2 bee!
[/q]
Mä oon ite turvallisuusalalla eikä meil tää homma oo viel 100% varmaa, mut kyl mä nyt ainakin yhden lähden ottamaan kävi miten kävi
et loppuis talvirengaspakko ja vois ottaa mönkkärin taas ajoon.
Treenaamaaaaaan! mutta en tiedä uskallanko, vai pitääkö vielä toipua flunssasta? hartiatkin alkaa olla sikäli riittävän jumissa, että pieni jumppa voisi olla ihan paikallaan kyllä..
Nukkumaan vaan enpä taida vielä päästä
hyvin unta yönä ja haluuuun myös vihreetä tupakkia jukka poika missä ze on äää!
Että tulis skeittikelit
..lisää viiniä.
No okei, siiderikin käy*slurps*
Kulmalävistyksen
Muuttaa Helsingin puolelle johonkin mukavaan kaksioon ja hankkia itselleni koiran
Niin ja saada sen työpaikan *sydän* sen mä HALUUUUUUUUN!!!
... skipata tämän viikon, että pääsisi aloittamaan lomailun. Tai edes huomisen. Tai edes loppupäivän.
lomalle.
... rubikin kuution ja keittiövaa'an <3
Mun vahvistimen takaisin että saan mun musiikit taas kuulumaan ja naapurit näin aikaisin herätettyä. Sehän olisi nimittäin sääli että muut saisivat nukkua pidempään kuin minä näin kauniina keskiviikko aamuina..
Se on siis huollossa. Ollut jo yli viikon!
...... tuoretta ananasta, lonkeroa, halauksen, marjasmoothieta, minttusuklaakeksejä, seksiä, terästettyä glögiä, perunalaatikkoa, hartia hieronnan, vuohenjuusto-kana-caesarsalaattia, lime-sitruuna-jäävettä.....
Tänään on kyllä niin outo päivä
lähtee aamuihin
Vaatteita paljon ja heti... Sit mä haluun rahaa, edelleenkin... Sit mä haluun hakata ihmisiä ilman seurauksia...
[q]yusu, 10.9.2005 19:42:
10kg lisää lihasta..jos toi toteutuu joskus, nii sit tarttee varmaa ainakin 50 lisää äo:ta kyl kans :S
edit: niin ja haluun kyllä pitää duunin kans..no maanantaina seki selvii :O
[/q]
nyt äkkiä jotain sutinaa!!! *nauru**vink*
Ikeaan ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10