Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

---
levysoittimen
---

Oliskos toi sopiva? =D

http://www.hilavitkutin.com/2006/11/16/118000-euron-levysoitin/
Haha, ehdottomasti sopiva, koska minulla on kallis maku. Mutta voisin toteuttaa aen ainoastaan voittamalla lotossa.

[quot
e author="KeijoK" post="1642827"]
---

---

---
levysoittimen
---

Oliskos

toi z

sopgiva? =D

http://www.hilavitkutin.com/2006/11/16/118000-euron-levysoitin/
---
Haha, ehdottomasti sopiva, koska minulla on kallis maku. Mutta voisin toteuttaa aen ainoastaan voittamalla lotossa.
---

A vot! Eli onko nyt Bentley vaiko Maserati alla autokaupassa käynnin jälkeen? =D Eikun vaatimattomasti citikka. Oisin halunnut ostaa v.98 japanilaisen maasturin, mutta se oli kallimpi kuin paljon uudempi (en tajua ). Olen yrittänyt säätää autosoittimen äänenlaatua, mutta jotenkin koko ajan on liikaa bassoa. Pitäisköhän soitin vaihtaa? :D

[q]anis, 23.1.2008 22:19:
Kirjoittaa pari asiakasta duunissa ulos. Ihan selkeesti kamoissa mutta milläs todistat
[/q]

Eikö jollakin huumetestillä pystyisi todistamaan?

[q]flatstick, 10.11.2009 21:09:
---
Aurinkoneiti, 10.11.2009 21:04:
paljon,paljon kynttilöitä.*sydän*

---

Sama täällä. Lisäks tunnelmamusiikkia, kylpy, hierontaa, viiniä, juustoi ja ennenkaikkee jotain samanhenkistä seuraa _just nyt_. Mutta se ei käy, koska en tähän aikaan osaa taikoa.
[/q]

Juu, mullekin kävisi hieronta, viini, juustot ja samanhenkinen seura. Tunnelmamusa ja kylpy onnistuu hyvin nyt.

[q]flatstick, 10.11.2009 21:21:
---
Aurinkoneiti, 10.11.2009 21:14:
---
flatstick, 10.11.2009 21:09:
---
Aurinkoneiti, 10.11.2009 21:04:
paljon,paljon kynttilöitä.*sydän*

---

Sama täällä. Lisäks tunnelmamusiikkia, kylpy, hierontaa, viiniä, juustoi ja ennenkaikkee jotain samanhenkistä seuraa _just nyt_. Mutta se ei käy, koska en tähän aikaan osaa taikoa.

---

Juu, mullekin kävisi hieronta, viini, juustot ja samanhenkinen seura. Tunnelmamusa ja kylpy onnistuu hyvin nyt.

---

Mites olis huomenna illalla? Tuon viinin ja hierontaöljyn, sä hommaat juustot :)
[/q]

Huomenilta vois sopia. Mulla on jopa hierontaöljyjäkin. Mutta en tiedä, ollaanko me samanhenkisiä?? :))

[q]flatstick, 10.11.2009 21:27:
---
Aurinkoneiti, 10.11.2009 21:24:
---
Huomenilta vois sopia. Mulla on jopa hierontaöljyjäkin. Mutta en tiedä, ollaanko me samanhenkisiä?? :))

---

Se selviää huomenna
[/q]

Ahhaahhaa, juuuuu

Lappiin!!!!

---
levysoittimen
---

Mulla ois 2 soitinta myynnissä 150€ kpl, voin kuskata koti ovelle asti, kun kerran samassa kylässä asutaan.

Hitsi vieköön! Täytyy kahtoa, jos saan rahat tilille viimeinen päivä, niin voisinkin ostaa ainakin 1 kpl :)

... matkustaa ajassa taaksepäin ja tehdä asiat toisin.
Toisaalta haluun että aika menis eteenpäin vihdoinkin....

nyt haluisin saunaan. sit haluisin myös surffaan ku kilahdin siihen. sen takia voisin melkein luopua seksistä. sit haluisin et ois jo huominen sillä lähden haikon kartanoon. hallelujaa, tulee tarpeeseen vaik työn merkeissä onki.

huomata että mussu onki täällä! Ei se ole täällä.

uuden xboxin
pelata
ruskettua
hyvää ruokaa
seuraa
uudet hiukset
uuden sängyn
rahaa
muuttaa pois
olla terve
että muut on terveitä
sitä
kaikki asiat kuntoon

hierojan nyt ja heti auts.

http://img688.imageshack.us/img688/7564/lmaou.gif

Jokusen tonnin rahaa että pääsen yksityiselle lääkärille tekemään tärkeän jutun

[q]Zeratul, 25.3.2008 19:07:
Vois kyl olla tiukka, oishan tossa joka illalle pientä kivaa... Yllättävää tosin et noita jenkkilän tähtiä löytyy jotka ois mun makuun (Linkin Park, Serj Tankian, Foo Fighters), mut silti enemmän kiinnostais Justice. EIHÄN SE OO EES ROKKIA! MIKÄ MUA VAIVAA??!!!
[/q]

Lähe mukaan Mä aattelin kyl sillai et ois vaan la ja su siel...

Suihkuun ja nukkumaan

Hellyys ois ihan kivaa^^

Kotiin!!!

poikaystävän
koulutuksen
kämpän
duunin
Ja tiedon siitä saanko mä yhden jutun mitä tarvitsen

Ikeaan ;)

O