Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Voisin haluta, että porukat kävis enemmän keskustelua ja pitäis vähemmän monologeja. Se, että monologit matchaa, ei tarkoita dialogia. Liikaa hyviä kysymyksiä on täällä jäänyt ilman vastausta :)

Bilettää tänään !!

unta

[q]Zyklonius:
---
Ana-5000:
---

Mä toivoisin et porukka keskustelis vähän tiukemmin itse aiheesta mitä topikki käsittelee eikä hairahtelis niin pahasti sivupoluille puimaan jonkun yksittäisen sanan implikaatioita tjsp. The big picture!

---

Pah, jokainen jamppa ja jannu vaan kirjastoon, Wittgensteinin Tractatus lainaan ja iltalukemiseksi. Metatasojen raiskailu ja kielipelien ryöstöviljely kunniaan!
[/q]

Totta vitussa - miten sitä muuten voi olettaa että pärjäisi klubifoorumilla :)

[q]Bileilehänminä:
Kouluun jonnekin kiitos, työt ei enää maistu!!!! Eli opiskelu olis superjees!!
[/q]

pääsykokeet kevällä, lukemaankos siitä ;)

Kokeilla sellasii "ass-lifting"-sukkahousuja ja kattoo kuin paljon eroa siitä tulee tavalliseen verrattuna. Alkanu huolestuttaa se seikka, etten oo enään niin pinkee kuin ennen :/

165-metrisen luxussukellusveneen jossa on miniekosfäärejä (l. esim. savanni jos ois 8cm pitkii leijonej), kreikkalainen homokääpiö pikkoloasussa joka kertoo puujalkavitsejä ja tarjoilee bissee ja sit siel pitäs olla sellanen minisukellusvene jonka vois laskee mistä vaan ja sit siel pitäs olla sellanen replikaattori mikä voi tuottaa iha mitä iha mistä vaa (heität sinne makkaran ja se duunaa sit volvon) ja sit sen pitäs pystyy lentää ulkoavaruuteen ja siin ois joko aliavaruusmoottori tai joku pähee poimuajo ja sit siel pitäs olla sellanen hologrammi Ahmed joka hengailee sen replikaattorikoneen (kts.em.) ja sit kyselis ain et tuleeks pizza vai khebab ja et heruuks sinisibuli ja sit se muka duunais ja sit sielt tulis niinku pizzoi ja sit vaan kruisailis ympäri maailmankaikkeutta ja naureskelis maahan jääneille ihmisille ketkä kelailee jotain turhia juttuja niinku elämän tarkoitusta ja sitä et onks kiksu kovempaa ku piripolkka.

Nih.

(miksi tyytyä vähään?)

Mä haluaisin et tulis vaa rauha maan päälle eikä oltais ikin ilkeit eikä ois vihaa. Se ois siistii (:

+ tekee miel sipsii

että essee, jonka tekoa pakoilen parhaillaan, ilmestyisi yhtäkkiä valmiina eteeni...

Sooosapuistooooo-oon. *seppohymiö*

mä tahdon niin paljon asioita mut nyt mieleen tulee
silkkilakanat

nukkumaaaaaaaan..... tai oikeestaan polkkailemaan, koko yön oon joraillu töissä radio novan tahdissa...

Että gradu tekis itse itsensä

yleinen näin sinkkuun.. mä haluun oman kullan....*uuh* joo.. kyl mun aika viel tulee.. mut millonkohan? *täh*

vanha,mut:

seksiä.

Mä haluun jotain sellaista mitä en voi saada...mut eiks kaikki halua?

2 kpl dj levareita mixerillä..... noita odotellessa pitää ilm hirttää itteni aux kaapeliin*piru*

Oman pienen modernin kämpän, jonka sisustan tyylikkään minimaalisen askeettisesti.

tää on selkeestikin mun topic

-sellaset 400e lisää palkkaa kuussa ainakin
-sohvan, laajakuvatelkkarin, dvd-laitteet, uuden koneen ja stereot. Uuden petarin.
-kämpän läheltä keskustaa (mielellään kävelymatkan päässä)
-pidemmät ja mustemmat hiukset
-ruskeemman ihon
-akateemisen tutkinnon (no onhan tässä jo 7ov kasassa *hahjust*)
-opintolainat pois
-rasvaprossaksi alle 12, oma paino penkistä ylös ja vähintään 10 leukaa.
-hienomman auton
-haluun takas alle 50 kiloisten joukkoon
-uudet aivot

[q]innae:
Pari kertaa on suonet poltettu, muttei auta koska rakenteellinen vika nenussa. Sukuvika.
[/q]

Hei, samiksii!

O